Master viestinnässä
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
EUR 1 850 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* Seneca-säätiön tukemana
Johdanto
Seneca-instituutin tarjoama yrityskommunikaation maisteri tarjoaa kattavaa koulutusta tällä alalla, joka täyttää ammattilaiset kaikissa tiedonannon ulottuvuuksissa.
Viestintä on yksi niistä alueista, jotka ovat kokeneet eniten muutoksia tieto- ja viestintätekniikan syntymisen jälkeen.
Nykyään yritys ja laitos kommunikoivat verkossa ja offline-tilassa, ja sillä on monipuoliset viestintästrategiat, jotka palvelevat organisaation eri yleisöjä ja pitävät heidät ajan tasalla tärkeimmistä näkökohdista: uusi tuotteet, tapaamiset, liitot, muutokset jne.
Viestintä ei ole koskaan ollut helppo tehtävä, koska sen on täytettävä joukko kriteereitä, jotka ovat samanaikaisesti ajankohtaisia ja merkityksellisiä kehittämällä ennakoivaa toimintatapaa, jotta voidaan suunnitella sisäisen ja ulkoisen toiminnan toimet. sekä turvallisina aikoina että kriisitilanteissa.
Tämä yritysviestinnän päällikkö antaa sinulle kaikki tiedot, joita tarvitaan viestintäosaston järjestämiseen, ja kaikki työkalut, joiden avulla voit hallita sitä oikein, suunnitella tarvittavat ehdotukset ja muotoilla ne yrityksen tai laitoksen viestintäsuunnitelman puitteissa.
akkreditointi
Tämä yritysviestinnän päällikkö, 600 tuntia ja 60 op (European Credit Transfer System), on Murcian katolisen yliopiston UCAM: n nimi Senecan instituutin ja UCAM: n välisen sopimuksen mukaisesti.
Opetussuunnitelma
ohjelma
Tämän yritysviestinnän maisterin ohjelma, markkinoiden täydellisin, koska se antaa sitä seuraaville monipuolisen koulutuksen, joka ymmärtää kaikki viestinnän ulottuvuudet. Se koostuu 28 moduulista, joista erottuvat:
- Johdatus viestintään
- Yritys ja sen organisaatio
- Liikekulttuuri
- Tietoyhteiskunta
- Viestintäosasto
- Johtajuus ja johtaminen
- Liiketoiminnan etiikka
- Sisäinen kommunikaatio
- Luovuuden tekniikat
- Ulkoinen viestintä
- Brändin luominen ja hallinta
- Tietojen kirjoittaminen
- Yritysviestintä
- Institutionaalinen viestintä
- Poliittinen viestintä
- Protokolla ja seremoniallinen
- Kulttuurien välinen kommunikaatio
- Kriisitilanteen hallinta
- Organisaatiomuutos
- Kaupallinen viestintä
- Mainonnan hallinta
- Tapahtuman järjestäminen
- Sosiaaliset verkostot
- toiset
(täytä lomake saadaksesi tietää koko ohjelman ja kunkin moduulin sisällön)
Ohjelman tulos
tavoitteet
- Tarjoa opiskelijoille tietoa ja johtamistekniikoita sekä työkaluja viestintäasiantuntijan tehtävien suorittamiseen.
- Kehittää tai parantaa opiskelijoiden johtamistaitoja, päätöksentekotaitoja sekä neuvottelutekniikoiden hallintaa.
- Paranna opiskelijoiden luovuutta erilaisilla harjoituksilla todellisissa tapauksissa ja oletuksista.
- Stimuloi toiminnallisen toimivuuden analysointia tiedonkulkua ja sisäisiä prosesseja virtaviivaistavien menettelyjen muotoilua ja toteuttamista varten.
- Ymmärtää erilaisten viestinnän muotojen tärkeyden niiden eri sovellusalueilla, sekä sisäisessä että ulkoisessa.
- Kehitä kriittistä tajua, jotta voit suunnitella onnistuneesti organisaation viestintäsuunnitelman sekä yrityksen verkkosivuston.
- Tunne institutionaalisen viestinnän tasot ja kunkin niistä esittämät ominaisuudet ja erityispiirteet.
- Sukella Protocol and Ceremonialin normeihin ja sääntöihin varmistaaksesi jokaisen järjestettävän tapahtuman onnistumisen, joka kokoaa yhteen kansallisia tai ulkomaisia henkilöitä.
- Tutustu yritysviestinnän jokaiseen toimintoon, hallitse sitä kansallisessa ympäristössä tai käsittele sitä kulttuurisen monimuotoisuuden näkökulmasta.
- Tunne Internetin tarjoamat mahdollisuudet, jotta voit hallita menestyksekkäästi brändiviestintää sosiaalisten verkostojen kautta.
- Arvioi eettisten ohjeiden hallintaa yrityksessä saadaksesi koko henkilöstön mukaan yhtiön sosiaalisen vastuun mukaisiin toimiin.
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle se on
- Journalismin ja mainonnan sekä PR-alan valmistuneille, jotka haluavat hankkia tämän erikoistumisen työskennelläkseen sekä julkisissa että yksityisissä ympäristöissä.
- Ammattilaisille ja virkamiehille, jotka suorittavat viestintään liittyviä tehtäviä tai tehtäviä ja joiden on täydennettävä tai päivitettävä käytettyjä tekniikoita.
- Liikemiehille, jotka liittyvät erittäin kilpailluille aloille ja jotka tunnustavat viestinnän strategisen johtamisen työkaluksi.
- Esimiehille, joiden vastuulla on ihmistiimejä ja joiden on kehitettävä viestinnän keskeisiä näkökohtia saavuttaakseen työnsä tuottavuutta.
- Lehdistötoimistojen johtotehtävissä toimiville toimittajille, jotka haluavat täydentää tietämystään ottamalla laadullisen harppauksen kohti viestinnän alaa.
- Kaikille ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa tietämystään tästä aiheesta tai kouluttautua uudelleen hankkimalla tämän erikoistumisen.
Uramahdollisuudet
Työvoiman lähtö
- Viestintä- tai ulkosuhdeosastot
- Institutionaalisten suhteiden osastot
- PR: n ja pöytäkirjan osastot
- Paina kaappeja
- Viestintä- ja imagoyritykset
- Tapahtumaorganisaatioyritykset
- Konsultointi ja tilintarkastus yritykset
- Mainostoimistot
YKSITTÄINEN TYÖNTÖ: oman ulkoisen viestintätoimiston johtaminen, palvelemaan pieniä ja keskisuuria yrityksiä ja yhdistyksiä.