Matkailumarkkinoinnin ja tulonhallinnan johtaja

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta instituution verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Matkailumarkkinoinnin ja verotuksen johtamisen maisteri yhdistää innovatiivisimmat tiedot verkkomarkkinoinnista, sähköisestä kaupankäynnistä ja matkailumarkkinoinnista. Tämä päällikkö on suunniteltu pystymään ohjaamaan hotellilaitoksia ja ottamaan vastaan sähköisen kaupankäynnin johtajan ja tulojen hallinnan johtajan asema , jotka ovat erittäin kysyttyjä tällä erittäin kilpailukykyisellä alalla.

Ostelea on ainoa koulu, joka kouluttaa oppilaitaan työkaluilla, joita he käyttävät useimmissa yrityksissä. Aiheilla on täysin käytännöllinen lähestymistapa.

Tunnit opetetaan verkkomenetelmissä reaaliajassa.

Businessman working and writing notes in office

Syyt ottaa päällikkö

  • Ostelea, tuloihin erikoistunut koulu: Ainoa ohjelma Espanjassa, joka yhdistää verkkokaupan johtajan + tulohallinnon johtajan aseman.
  • Matkailuala: edelläkävijä tuloissa: Liikevaihto on matkailualalla esiin tullut markkinoinnin ala, joka on nykyään referenssi muille aloille. Lisäksi se on keskeinen tekijä minkä tahansa yrityksen tuloslaskelmassa.
  • Verkottuminen ja yrittäjyys: Maisterin opiskelijat voivat osallistua Afterwork-kiertoon, toimintaan, joka yhdistää heidät yritystoimintaan tapaamisten avulla yrittäjien kanssa.

Mestari antaa sinulle seuraavat edut

Henkilökohtaisten ja johtamistaitojen kehittäminen

  • Ne ovat välttämättömiä etenemiseen eri työvoimatasoilla. Johtamistaitojen avulla opiskelija voi kohdata ratkaisevat hetket urallaan. Johtotehtävissä on osata hallita: ihmiset, joukkueet, tunteet, konfliktit, neuvottelut.
  • Henkilökohtaisesta näkökulmasta opiskelijoiden on opittava luomaan oma henkilökohtainen tuotemerkki, hallitsemaan omaa yhteysverkkoaan, kirjoittamaan hyvä opetussuunnitelma ja reagoimaan asianmukaisesti muun muassa työhaastatteluihin.

Tieto verkko- ja offline-markkinoinnista

  • On tarpeen tuntea sekä verkkomarkkinointi että offline-markkinointi. Siksi kaikki hotellien online-markkinoinnin räätälöinnit, työkalut ja analytiikka selitetään yksityiskohtaisesti. Kuten sisältöpäälliköt, SEO, SEM, sähköpostimarkkinointi, analytiikka, online-maine, sosiaaliset verkostot tai blogit.
  • Toimimme myös offline-markkinoinnin kanssa, koska on välttämätöntä osata toteuttaa markkinointisuunnitelma, asiakassegmentit, kilpailututkimus, käyttää CRM: ää ja työskennellä lehdistö- tai suhdetoiminta- ja mainostoimistojen kanssa.

kaupallistaminen

  • Hotellimarkkinointikursseilla ne on jaettu 3 alueeseen. Erityistä huomiota kiinnitetään myyntistrategiaan, kampanjan suunnitteluun ja myyntitiimin johtamiseen. Hotellimarkkinointityössä erityyppisten välittäjien kanssa, rekrytointi, messujen avustaminen, matkapakettien luominen.
  • Viimeinkin hotellien taloutta tutkitaan käytännön näkökulmasta, ja sen pitäisi antaa opiskelijalle ymmärtää tuloslaskelma, kyetä suorittamaan osaston budjetti sekä lukea tase, myyntikustannukset tai poikkeamat tuloksiin.

Verkkokauppa ja tulojen hallinta

  • Verkkokauppa on hotellimarkkinoinnin suuri akseli, joten se toimii huolellisesti kaikilla puolillaan.
  • Suunnittelu, työkalut, suoramyyntitekniikat, jakeluteknologiat, tietokannat, maksujärjestelmät, mobiililaitteet, mitat ja web-analytiikka.
  • Ja toinen aihe on tulojen hallinta, jossa hinnoittelu, ennustaminen, asiakassegmentointi sekä hinnoittelu, ylimääräinen varaus, myyntimyynti ja muut taktiikat työskentelevät.

Harjoitussuunnitelma

Ostelean matkailumarkkinoinnin ja tulonhallinnan johtaja on jaettu 5 moduuliin:

  • Markkinarakenne, kansainvälinen hotellimarkkinointi ja strateginen johtaminen
  • Hotellisektorin rahoitus, markkinoinnin ja kaupan rahoitus
  • Matkailumarkkinointi, offline ja online
  • Verkkokauppa ja jakelu verkossa. Tulojen hallinta ja hotellien hinnoittelu
  • Pro gradu tutkielma

sisäänpääsy

Pääsyprosessi varmistaa ehdokkaan soveltuvuuden, minkä seurauksena kaikki osallistujat voivat hyödyntää tätä oppimiskokemusta parhaalla mahdollisella tavalla.

Ilmoittautumisprosessin aloittamiseksi hakijoiden on täytettävä tietopyyntölomake.

Tämän jälkeen Ostelea joutuu kosketukseen ehdokkaan kanssa aikatauluttamaan haastattelun, johon heidän on toimitettava seuraavat asiakirjat:

  • Ansioluettelo
  • Motivaatiokirje
  • Kaksi suositusta
  • 3 vuoden ammattikokemus

Haastattelun päätyttyä valintakomitea analysoi hakemukset tapauskohtaisesti, ilmoittaa hakijalle päätöksestään ja ilmoittaa heille pääsyasemastaan.

Titulation

Ohjelman onnistuneesti suorittanut osallistuja saa kolminimen :

  • Master turismimarkkinoinnissa ja tulojen hallinnassa, Lleida University (Institutional)
  • Master turismimarkkinoinnissa ja tulojen hallinnassa, Ostelea School of Tourism & Hospitality (Institutional)
  • Master turismimarkkinoinnissa ja tulojen hallinnassa, EAE Business School (Institutional)

EAE: n ja yliopiston myöntämien tutkintojen saamiseksi on noudatettava mainittujen laitosten vaatimuksia.

Viimeksi päivitetty Marras 2020

Oppilaitoksesta

Ostelea is an international university centre, belonging to the Training division of Grupo Planeta, specializing in training professionals in the Hospitality and Tourism sectors with a passion for goo ... Lue lisää

Ostelea is an international university centre, belonging to the Training division of Grupo Planeta, specializing in training professionals in the Hospitality and Tourism sectors with a passion for good service and a multicultural vision. Näytä vähemmän
Barcelona , Madrid + 1 Lisää Vähemmän