MicroMasters-ohjelma Markkinointi Analyticsissa (Kalifornian yliopisto, Berkeley)

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Opi integroimaan analyysiperustainen markkinointi ja strategiset käsitteet liiketoimintapäätösten ja markkinointiinvestointien palauttamiseksi (ROMI).

Markkinointianalyysi on yhä tärkeämpi keskeinen strategia yrityksen toiminnan edistämiseksi. Analyyttiset valmiudet, jopa aloittelevat markkinointitavat, ovat uran etenemisen edellytys. Berkeley Extensionin MicroMasters-ohjelma auttaa sinua hankkimaan määrällisiä markkinointitekniikoita välittömästi käyttöön ja näkemään käytännön hyödyt työpaikalla. Tämä tehokas sarja rakentaa tietosi ja taidot alan parhaiden käytäntöjen ja lähestymistapojen avulla markkinoinnin mittaamiseen ja analysointiin. Aloita matkanne tullaksesi tiedonhävittäjäksi ja opi kertomaan tarinoita, jotka on piilotettu yrityksen tietoihin.

Ohjelman suunnittelee ja opettaa alan asiantuntija Stephan Sorger, joka on johtanut roolia markkinoinnissa ja tuotekehityksessä sellaisissa yrityksissä kuin Oracle, 3Com ja NASA. Hän on opettanut yli vuosikymmenen ajan UC Berkeleyn laajennuksessa ja on kirjoittanut kaksi laajalti hyväksyttyä markkinointikirjaa.

Työpaikka Outlook

  • Tämä ohjelma keskittyy taitoihin, jotka hyödyttävät seuraavia työpaikkoja: markkinointipäällikkö; Tuotemarkkinointipäällikkö; Markkinatutkija; Hakukonemarkkinointiasiantuntija; Asiakasnäkymät / Business Intelligence Manager; Markkinointioperaattori.
  • Työvoima- ja tilastotoimisto (BLS) ennustaa markkinatutkimuksen analyytikoille 19 prosentin kasvun vuoteen 2024 mennessä.
  • BLS ennustaa operatiivisen tutkimuksen analysoijille 30 prosentin kasvun vuoteen 2024 mennessä.
  • Sähkö- ja elektroniikkainsinöörien instituutti (IEEE) raportoi, että pelkästään Yhdysvalloissa on tällä hetkellä yli 150 000 tietosuoja-asiantuntijaa.
  • Yli puoli miljoonaa työpaikkaa luotiin analyysitaidoissa vuosina 2015 - 2018. (PricewaterhouseCoopers (PwC) -raportti perustuu Burning Glass -tietoihin)

Mitä opit

  • Aja yrityksen sijoitetun pääoman tuottoprosenttia (analytic-based marketing strategies).
  • Sovella analyysityökaluja ja -tekniikoita todellisiin ongelmiin ja skenaarioihin.
  • Käytännön sovellukset hinta- ja myynninedistämistarkastuksissa.
  • Kilpailukykyisten suuntausten analysointi.
  • Jakelu ja myynti.
  • Kilpailukykyinen analyysi ja markkinasegmentointi.
  • Budjetit useille kampanjoille.
  • Kehittyneet ohjelmointikielet.
  • Yhdistetty analyysi, päätöksentekijät.
  • Tiilen ja laastin vs. sähköisen kaupankäynnin kanavat.
  • Exclusive for Verified students: R: n käytännön soveltaminen, tietojenkäsittelyn alan standardi, kriittisiin ja yhteisiin markkinointikysymyksiin.

Mikä on MicroMasters-ohjelma?

Kehittyneet uran etenemiseen ja johtavista korkeakoulujen maisteriohjelmista lähtien MicroMasters-ohjelmat ovat joukko korkeamman tason kursseja, jotka yritykset tunnustavat todellisen työpaikan kannalta ja voivat nopeuttaa maisterin tutkintoa.

MicroMasters-ohjelman tiedot

Miten ansaita MicroMasters-todistus
Suorita ja onnistuneesti ansaitse vahvistettu sertifikaatti kaikissa 4 Markkinointi-Analytics-kurssissa.

Ota Credential käyttöön seuraavalle tasolle

Täyttämällä edX MICROMASTER Markkinointi Analytics ja ansaita MICROMASTER ohjelma sertifikaatti antaa sinulle Advanced pysyvän UC Berkeley Extension markkinointipäällikkö sertifikaatti. Lue lisää UC Berkeleyn laajennuksen markkinoinnin edistyneestä todistuksesta.

Rochesterin teknologiainstituutti (RIT) tarjoaa Pathway BerkeleyX Marketing Analyticsin MicroMasters-tunnusten haltijoille RIT: n ammattikorkeakoulututkintoon. Jos opiskelijat hyväksytään ohjelmaan, heille myönnetään 12 opintopistettä, jotka palvelevat yhtä monitieteistä tutkintoa varten tarvittavaa keskittymää. Ammattikorkeakoulututkinto on räätälöity, joustava ohjelma, joka täyttää alan kysynnän mahdollistamalla opiskelijoiden strategisen yhdistämisen useisiin, toisiaan täydentäviin opintoaloihin, jotta he voivat heijastaa heidän ainutlaatuisia uransa ja koulutuksen tavoitteitaan.

Opiskelijat, jotka ansaitsevat onnistuneesti MicroMasters-ohjelman sertifikaatin, voivat hakea pääsyä Curtinin yliopiston markkinointiohjelmaan.

Jos oppija hakee pääsyä Curtinin yliopiston markkinointiohjelmaan ja hyväksyy sen, MicroMasters-ohjelman sertifikaatti lasketaan 25 prosenttiin Curtin-ohjelman valmistumisen edellyttämistä kursseista. Master of Marketing on 300 opintopisteen pätevyys. Jos oppija hakee pääsyä Curtinin yliopiston markkinointiohjelmaan ja hyväksyy sen, MicroMasters-ohjelman sertifikaatti lasketaan 75 opintopisteen verran.

Lisää tietoa

  • Keskimääräinen pituus: 4 viikkoa per kurssi
  • Pyyntiponnistus: 5-7 tuntia viikossa per kurssi
  • Kurssit: 4 kurssia ohjelmassa
  • Aihe: Tietojenkäsittelytiede
  • Toimielimet: Kalifornian yliopisto, Berkeley
  • Luottolaitos: Kalifornian yliopisto, Berkeley
  • Kieli: englanti
  • Videototeutukset: englanti
  • Hinta (USD): Alun perin 996 dollaria, nyt 896,40 dollaria koko ohjelmalle. Säästät 99,60 dollaria.
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin

Oppilaitoksesta

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners ev ... Lue lisää

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners everywhere. With more than 90 global partners, we are proud to count the world’s leading universities, nonprofits, and institutions as our members. EdX university members top the QS World University Rankings® with our founders receiving the top honors, and edX partner institutions ranking highly on the full list. Näytä vähemmän