Muotibrändäyksen ja viestinnän verkkokurssi
Conde Nast College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
8 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 795 *
Hakemuksen määräaika
07 Apr 2024
Aikaisin aloituspäivä
07 Apr 2024
* sisältäen arvonlisäveron
Tule mukaan online-infotilaisuuksiin
Katso vapaat päivämäärät
Johdanto
Tämä kurssi on suunniteltu kaikille muotibrändäyksestä ja -markkinoinnista kiinnostuneille, ja se tutkii tapoja, joilla muotibrändit sitoutuvat, kommunikoivat ja muodostavat yhteyden kuluttajiin. Se on ihanteellinen niille, jotka haluavat tutkia muotialan brändäyksen ja markkinoinnin eri puolia, sekä niille, jotka haluavat ymmärtää menestyvän brändin taustalla olevaa teoriaa ja strategista suunnittelua. Se on vuorovaikutteinen kurssi, jonka tavoitteena on parantaa ja rakentaa johdattelevaa ymmärrystä muotibrändien toiminnasta nyt ja tulevaisuudessa.
Tämä kurssi tarjoaa johdannon muotibrändeihin ja markkinointiin ja tutkii, kuinka brändejä luodaan, kuinka ne rakentavat arvoa kuluttajille ja kuinka heidän on mukautettava markkinointitapojaan pitääkseen nykyaikaiset ja kehittyvät kuluttajat mukana. Opiskelija oppii tunnistamaan muotibrändäyksen ja -markkinoinnin keskeiset tekijät nykyisessä ja uusissa ympäristöissä. Opiskelija oppii myös kuinka brändäystä ja viestintää toteutetaan eri toimialoilla.
Opiskelijoille tarjotaan joka viikko erilaisia aktiviteetteja; Nämä koostuvat yhteistyöstä muiden kurssin opiskelijoiden kanssa sekä itsenäisistä projekteista.
Kurssin suoritettuaan opiskelijoille myönnetään Condé Nast Collegen saavutustodistus ja he ovat saaneet laajat johdantotiedot seuraavista aiheista:
- Muotibrändit ja kuinka ne markkinoivat ja edistävät arvojaan ja tuotteitaan
- Kuluttajien ymmärtämisen eri puolia
- Etiikka ja kestävät brändikäytännöt
- Brändistrategia
- Brändin rakentaminen tyhjästä
- Kuinka brändit käyttävät sosiaalista mediaa yhteydenpitoon yleisöönsä
- Muotimerkkien tulevaisuus ja kuinka brändäys muuttuu
Tämä kurssi toimii hyvänä ponnahduslautana muille korkeamman tason Condé Nast -kursseille.
Miksi valita tämä kurssi?
Condé Nast Collegessa on vertaansa vailla oleva pääsy alan parhaimpiin ja kirkkaimpiin mieliin, mukaan lukien Voguen, LOVEn, Glamourin, GQ:n ja joukon muita Condé Nast -pelejä. College on korkeassa asemassa pystyessään yhdistämään akateemisen huippuosaamisen vertaansa vailla oleviin yhteyksiin muoti- ja mediateollisuuteen. Tämä luo ainutlaatuisen koulutusympäristön opiskelijoille menestyäkseen.
Joitakin alan asiantuntijoita, joita sinulla on mahdollisuus kuulla kurssin aikana, ovat muun muassa:
- Ruth Marshall-Johnson – futuristi (ex Future Laboratory)
- Timothy Rennie – luova johtaja
- Alexis Jourrou – maailmanlaajuinen sosiaalijohtaja, Condé Nast
- Hannah Springett – Condé Nastin vanhempi tuotesuunnittelija ja freelance-luova johtaja
- Stephanie Barker-Fry – PR- ja viestintäkonsultti
- James Hayes ja Aldo Kahane – konseptijohtajat Midnight Clubin tuotemerkkielämystoimistossa
Virtuaalinen valmistuminen
Kurssin lopussa pidämme virtuaalisen valmistujais-/juhlatapahtuman, johon kaikki opiskelijat kutsutaan mukaan kurssin johtajan, korkeakoulun toimitusjohtajan, alan vieraiden ja korkeakoulututkijoiden kanssa. Tämä on loistava tilaisuus meille kaikille juhlia saavutuksia ja uutta tietoa, joka on saatu kuuden viikon opiskelusta Condé Nast Collegessa.
Kurssin palkinto
Kurssin loppuun mennessä arvioinnin suorittaneet ja läpäisseet saavat Conde Nast -suoritustodistuksen.
Ihanteelliset opiskelijat
Tämä kurssi on ihanteellinen niille, jotka haluavat laajentaa tietämystään muotibrändäyksestä ja markkinoinnista sekä niille, jotka haluavat tutustua jännittävään ja innovatiiviseen tapaan oppia muotialan tutkijoilta ja asiantuntijoilta.
Opiskelijat eivät tarvitse aiempaa muoti- tai tyylikokemusta varatakseen tämän kurssin.
Ohjelman tulos
- Osoita perusymmärrystä brändäysteoriasta ja siitä, miten tämä koskee muotibrändejä
- Ymmärrä muotiteollisuuteen vaikuttavien kulttuuristen, eettisten, sosiaalisten ja taloudellisten tekijöiden vaikutus
- Hanki käsitys uusien digitaalisten teknologioiden roolista ja tunnista niiden mahdollisuudet markkinoinnissa ja edistämisessä
- Tunnista muotibrändien markkinoinnin, viestinnän ja edistämisen menetelmät, kanavat ja tekniikat
- Osoita ymmärrystä siitä, kuinka muotibrändit viestivät arvoistaan asiakkaille useiden eri kanavien kautta
Galleria
Opetussuunnitelma
Omistettu kurssinjohtaja
Opiskelijoilla on tukea omistautuneelta kurssijohtajalta koko kurssin ajan. Kurssinjohtaja opastaa opiskelijoita 6 viikon kurssin läpi ja helpottaa myös live-vuorovaikutteisia istuntoja ryhmän kanssa verkossa joka viikko.
Kurssin rakenne
Kurssi toimitetaan kokonaan verkossa ja kestää kuusi viikkoa. Kurssi sisältää noin 6-7 tuntia verkko-oppimisaktiviteetteja joka viikko sekä opastusta ja neuvoja lisäsisällöstä luettavaksi, katsottavaksi ja kuunneltavaksi.
Jotkut luennoista ja kurssimateriaaleista ovat kertomuksia, ennalta nauhoitettuja luentoja, studiodemoja ja esityksiä, jotka ovat luoneet akateemiset ja teollisuuden avustajat.
Oppimateriaalit ja toiminnot ovat käytettävissä joustavasti milloin tahansa ja opiskelijoiden omaan tahtiin.
Live-istunnot
Tällä kurssilla järjestetään kaksi LIVE-istuntoa joka viikko, ja opiskelijat:.
- pääset College LIVE Online Industry Speaker -tapahtumaan
- koe live-luento akateemiselta tai alan ammattilaiselta
Kaikki live-istunnot myös nauhoitetaan ja niihin voidaan päästä uudelleen milloin tahansa koko kurssin ajan.
Live-kurssin johtajaistunnot
Joka viikko järjestetään suora online-istunto kurssin johtajan kanssa, jossa voit esittää kysymyksiä ja keskustella mistä tahansa aihealueeseen, kurssiin ja kokemukseesi liittyen. Näitä istuntoja ei tallenneta, jotta kaikki oppilaat voivat jakaa ajatuksiaan turvallisesti ja mukavasti.
Kuka opettaa tämän kurssin?
Kaiken viikoittaisen sisällön toimittaa Condé Nast Collegen asiantuntijaryhmä, joka koostuu erittäin kokeneista tutkijoista ja alan parhaista sisäpiiriläisistä. Kurssi on interaktiivinen, multimedialähtöinen ja akateemisesti tiukka.
Vaadittava tekniikka
Laitteisto:
- Kannettava tietokone
- PC / Mac-työpöytä
- Mobiili- / tablettilaite
Käyttöjärjestelmä:
- Windows 7 tai uudempi (suositus)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) tai uudempi (suositus)
- Uusin mobiili- / tablet-laitteiden käyttöjärjestelmä
Visuaalinen ja ääni:
- Kaiuttimet ja mikrofoni tai kuulokkeet
- Webcam
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Alumni-alennus
Condé Nast College of Fashion & Design tarjoaa kurssimaksualennuksia alumneillemme.