Online Master digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tämä mestari keskittyy tarjoamaan opiskelijoille tietämystä digitaalisesta matkailumarkkinoinnista ja verkkokaupasta, joka on tarpeen tehokkaan markkinointi- ja myyntistrategian kehittämiseksi kaikenlaisissa majoitusmahdollisuuksissa.

Digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupan aloilla yritysten on lisättävä verkkosivujen näkyvyyttä, parannettava sijaintia, optimoitava läsnäoloa sosiaalisissa verkostoissa ja hallittava verkkokauppaa varmistaakseen menestyksen markkinoilla. Matkailualan ammattilaisten on erikoistuttava uusiin johtamismalleihin. Yhä enemmän hotellit ja muut matkailuyritykset, kuten lentoyhtiöt ja matkatoimistot, vaativat asiantuntijavaihto- ja markkinointipäälliköiden profiileja auttaakseen heitä maksimoimaan tulonsa.

Tulojen hallinnasta ja digitaalisesta markkinoinnista on tullut välttämättömiä työkaluja päivittäisessä hallinnassa. Taloudellinen epävarmuus, kysynnän vaihtelut, hintojen lasku tai myyntikanavien kasvu muun muassa; Niiden vuoksi yrityksille on yhä tärkeämpää olla vakaa markkinointi- ja tulojenhallintastrategia, jolla vältetään myyntimahdollisuuksien menetys.

133526_pexels-photo-3808021.jpeg

vastaanottajat

  1. Valmistuneet ja valmistuneet, jotka haluavat suunnata uransa digitaaliseen markkinointiin ja / tai tulojen hallintaan.
  2. Ammattilaiset, jotka haluavat siirtyä digitaaliseen markkinointiin ja tulojen hallintaan.
  3. Ammattilaiset, jotka haluavat luoda oman yrityksen, joka liittyy digitaaliseen markkinointiin ja / tai tulojen hallintaan.

kaksoistutkintoon

Gironan yliopiston myöntämä tutkinto on täysin tunnustettu Gerdación Universitat de Gironan myöntämä tutkinto.

Ohjelman kesto

1 lukuvuosi (9 kuukautta: lokakuusta kesäkuuhun)

aloittamista

Lokakuu 2020

Ohjelman ominaisuudet

Käytännön soveltaminen

Hanki tekninen tieto voidaksesi toimia menestyksekkäästi digitaalimarkkinoinnissa ja tulojen hallinnassa.

Keskeiset työkalut ja trendit

Tuntea perusteellisesti digitaalisen markkinoinnin, tulojen ja tuotonhallinnan avaimet ja digitaaliset työkalut.

Erityistiedot

Hanki oikea ja nykyinen visio digitaalisesta markkinoinnista ja tulojen hallinnasta matkailualan asiantuntijoista koostuvan opetushenkilöstömme ansiosta.

Todellinen liiketoiminnan näkökulma

Käytännössä omaksutaan ammatillisen tulonhallinnan kannalta tarpeelliset menetelmät, taidot ja strateginen visio.

strateginen suunnitelma

Strategisen liiketoimintasuunnitelman laatiminen ja uusien työkalujen tunnistaminen ja arviointi.

Final pääprojektissa

Suunnittele ja kehitä lopullinen master-projekti, jossa opiskelija heijastaa koko ohjelman aikana hankittua tietoa ja sen käytännön soveltamista.

opetussuunnitelma

  • Johdanto verkkomarkkinointiin
  • Web- ja sovellussuunnittelu
  • SEO ja mainonta
  • Web-analytiikka, Google Analytics ja tulosten tulkinta
  • Yhteisön hallinta ja maineen hallinta verkossa
  • Vaikuttajien markkinointi
  • Saapuva markkinointi vs. lähtevä markkinointi
  • Sähköpostin, blogin ja markkinoinnin automaatio
  • e-kauppa ja e-matkailu
  • Matkailujakelu ja strategiat verkkomarkkinoinnissa
  • Varainhoito: talousarvion hallinta, suunnittelu ja valvonta, sijoitukset ja rahoitus
  • Tulojen hallinnan perusteet
  • Strateginen tulojen hallinta: hinnoittelu ja ennustaminen
  • Tulojen hallinta ja jakelu
  • Benchmarking: yhteensä ja ryhmät
  • Tulojen hallintatyökalut
  • Excel tulojenhoitajille
  • Tulojen hallinnan simulointi - hotellin hallintajärjestelmä
  • Final pääprojektissa

133527_pexels-photo-2422293.jpeg

Käyttöoikeusvaatimukset

  • Virallinen korkeakoulututkinto
  • Jos virallista korkeakoulututkintoa ei ole, on esitettävä virallinen asiakirja viimeisistä suoritetuista opinnoista.
  • Kopioi passi / DNI / NIE
  • Curriculum Vitae valokuvaukseen
  • Motivaatio-kirje

uranäkymät

  • Johtaja tai markkinointipäällikkö
  • Tulojen hallinnan johtaja tai päällikkö
  • Myyntiosaston päällikkö
  • Hotellijohtaja tai apulaisjohtaja
  • Hotellin vastaanoton päällikkö
  • Community Manager
  • Matkailun konsultti
  • Tulojen hallintaan erikoistunut konsultti
  • Digitaaliseen turismimarkkinointiin erikoistunut konsultti
  • yrittäjä

Työvoiman lisääminen ja käytäntö

Tämän maisterin opiskelija voi tehdä luokan ulkopuolista harjoittelua yrityksissä vapaaehtoisesti ja valinnaisesti, kunhan ne suoritetaan ohjelman lukuvuoden aikana.

EUROAULAn yhteistyö HOSCO Hospitality Connection -ohjelman kanssa, portaali, jossa tarjoillaan harjoittelujaksoja ja työmahdollisuuksia kansainvälisessä matkailualalla, tarjoaa opiskelijoille yli 2 500 kansainvälistä harjoittelupaikkaa vuodessa ja yli 850 matkailualan yritystä.

Ammatillinen kehitys

Kuinka monta lippua ostetaan lentoyhtiön verkkosivustolta? Ja kuinka monta hotellivarausta tehdään päivittäin verkossa? Verkkokauppa on avainasemassa matkailualalla.

välineet

Escuela Universitaria Barcelonan EUROAULA-opiskelijat työskentelevät digitaalisessa ympäristössä.

Opintojen helpottamiseksi jokaisella opiskelijalla on:

  • Virtuaalinen kampus
  • Onlineohjaus opettajien kanssa
  • Käytännön luokat ja todelliset tapaukset
  • Luokkahuoneet multimedialaitteilla
  • Opiskeluhuone, kirjasto ja vapaa-alue, jossa tietokoneet ja Internet-yhteys
  • Ilmainen pääsy koko keskustassa Wi-Fi-palveluihin

Yhteistyössä toimivat yritykset

Seuraavat yritykset tekevät yhteistyötä Euroaulan, Escola Universitàrian kanssa, osallistuen ohjelmiemme opettamiseen, järjestämällä konferensseja tai tekemällä harjoittelusopimuksia opiskelijoiden kanssa:

133525_Empresascolaboradoras.jpg

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering th ... Lue lisää

The EUROAULA University School of Tourism is an institution founded in the year 1987 and specialized in tourism training. Since 1997, EUROAULA is affiliated with the University of Girona, offering the Degree in Tourism, the Double Degree in Tourism and Internacional Hospitality and Tourism Management, as well as Masters and Postgraduate degrees. Therefore, those university studies are entirely official and recognized. Näytä vähemmän