Online Master in NeuroMarketing

Yleistä

Ohjelman kuvaus

121479_Face-NMK-gafas.jpg
  • Modaalisuus: verkossa
  • Tutkinto: Yliopistotutkinto UCAM –Universidad Católica de Murcia, Espanja.
  • Laajuus: 60 op (European Credit and Transfer Accumulation System)
  • Kesto: 9 kuukautta
  • Hinta: Ota yhteyttä. SAAVUTETTAVAT TYÖSKIRJAT Alennuksia.

Elä poikkeuksellista kokemusta

Tämä NeuroMarketing-verkkomestari on ainutlaatuinen metodologiansa ja alkuperäisen sisällönsä vuoksi, joten voit elää poikkeuksellisen kokemuksen .

  • Tuutoreiden ja opettajien henkilökohtainen läheisyys ja pysyvä yhteys tukemaan ja ohjaamaan sinua oppimispolullasi.
  • Motivoiva, mukavuudesta, päivityksestä ja jatkuvasta elvyttämisestä johtuen.
  • Käytännöllisyys, joten voit soveltaa heti oppimiasi.
  • Sisältötaso ja erinomaiset opettajat oppimisen laadun varmistamiseksi.
  • Opiskelet omassa tahdissa, siksi sinulla on aikataulujen ja paikan täydellinen joustavuus.

Mikä on NeuroMarketing?

Neuromarkkinointi on kvalitatiivinen harppaus, joka rikastuttaa suuresti perinteistä markkinointia neurotieteen (tiede, joka tutkii aivojen biologiaa, käyttäytymistämme, tunteita ja reaktioita) kehityksen ansiosta.

Tämä tiedekunta selittää kuluttajien aivojen toiminnan syvyyksistä heidän asenteitaan, tunteita, mieltymyksiä, impulsseja ja käyttäytymistä niiden soveltamiseksi markkinoinnissa, mikä on erityisen tärkeää viestinnän päätöksenteossa.

Lopuksi, tämä verkkomestari neuromarkkinoinnissa tarjoaa välttämättömät työkalut päivittämään ammattilainen tyydyttämään kasvavan ja kiihtyvän kysynnän .


Tukenut:

121405_Ucam-logo1v1-448x169.jpg

Työmarkkinat

Liiketoiminnan markkinointialueet, Mainonta- ja markkinointitoimistot, Konsultit, Neuromarketing Laboratories, Yhteisöpäällikkö, Viestintä, Mainossuunnittelu.

Yleensä se sopii erinomaisesti kaikille, jotka haluavat siirtyä korkeammalle markkinoinnin tasolle.

sisältö

Moduuli 1: Markkinointiin sovellettavat neurotieteet: Neuromarkkinointi ja neuroekonomia

  • Neurotiede, markkinointi, neurotalous
  • Neurotieteiden. Käsite, alkuperä ja yleiset näkökohdat.
  • Markkinointi strategiana
  • Konsepti ja perusteet
  • neuromarketing
  • Tieteellinen perusta lähde
  • Etiikka ja neuromarkkinointi
  • Neuroeconomics. Teoreettiset perusteet näkökulmasta a. neuroekonomian yksikkö
  • Alkuperä ja kokeet

Moduuli 2: Neuromarkkinoinnin ja neurofysiologian tieteellinen perusta

  • Aivot ja hermosto
  • Rakennetta. Neuronit ja hermostoverkot
  • Kanavat ja välittäjät
  • neurofysiologiassa
  • Keskushermosto
  • Osat ja kudokset.
  • Herkkyys ja vastaanottimet
  • Perifeerinen hermosto
  • Selkärangan ja kallon hermoja.
  • Moottorijärjestelmä
  • Aistit: Näky, Haju, Korva, Maku, Kosketus

Moduuli 3: Kuluttajan käyttäytyminen ja psykologia

  • Tarpeet, toiveet, motivaatio ja vaatimukset
  • Päätöksenteko Vaikutustekijät
  • Tietojen käsittely
  • muisti
  • oppiminen
  • Maslow's Pyramid
  • Matelijajärjestelmä
  • Limbinen järjestelmä
  • neocortex
  • Käyttäytymisen määrittäminen neurofysiologisesta näkökulmasta
  • Korrelaatio "mieli-ajatus-idea-käyttäytyminen-toiminta"
  • Jaime Romano Micha Neuropyramid
  • Käyttäytymistalous Neuroekonomian vaikutukset kuluttajien käyttäytymisen tyypillisyyteen

Moduuli 4: Neuromarkkinointitekniikat ja opinnot

  • Kokeellinen tieteellinen menetelmä ja avaimet neuromarkkinointitutkimuksen suorittamiseen
  • Neurologiset ja psykofysiologiset tekniikat:
    • Silmien seuranta (ET)
    • Elektroenkefalogrammi (EEG)
    • Toiminnallinen magneettinen resonanssi (fMRI)
    • Esiin tuodut potentiaalit (PES)
    • Positroniemissiotomografia (PET)
  • Galvaaninen vastaus
  • electromyogram
  • sydänfilmi
  • Transkraniaalinen magneettinen stimulaatio
  • Vakaan tilan topografia
  • Implisiittinen yhdistystesti
  • Indikaattorit analysointia, näytteenottoa ja tulosten analysointia ja tulkintaa varten
  • Korrelaatio neuromarkkinointitekniikoiden ja markkinointistrategian käytännön sovellusten välillä

Moduuli 5: Neuromarkkinointiyhdistelmä: tuote, hinta, jakelu ja viestintä

  • Neuromarkkinointi sovellettiin tuotteen konseptointiin ja suunnitteluun
  • Tuotteen / palvelun konsepti
  • Tarjonnan ja kysynnän suuntaus
  • pakkaus
  • Hintapolitiikkaan sovellettu neuromarkkinointi. Hinta / arvo käsitteellistäminen
  • Jakeluun sovellettiin neuromarkkinointia. Kanavien integrointi
  • Brändinhallintaan sovellettu neuromarkkinointi. Merkkituotteet, tuotemerkkikokemus ja tuotemerkkien hallinta
  • Neurocommunication: Myynninedistäminen ja mainonta verkossa ja muualla
  • Neurorelatiivinen viestintä
  • Myynninedistämisstrategiat
  • Mainostrategiat
  • Web-neurodesign
  • tarinankerronta
  • Neurocopywriting

Moduuli 6: Tulevat ja uudet suuntaukset

  • Neuromanagement
  • Neuroliderazgo
  • Neurocoaching
  • neuropolitics
  • Neurotieteet ja kvanttifysiikka
  • Uudet sovellukset (Neurococina, Neuroturismo, Neuromúsica, Neuroarchitecture, Neuroeducation)


Tarkista yksityiskohdat, hinta, stipendit ja alennukset täyttämällä lomake sivulle Kiitos!

121406_Neuromarketing.jpg

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

La Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada, ESCO es un centro asociado a la Universidad de Gales (Reino Unido) que imparte enseñanzas universitarias de grado con titulación oficial eur ... Lue lisää

La Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada, ESCO es un centro asociado a la Universidad de Gales (Reino Unido) que imparte enseñanzas universitarias de grado con titulación oficial europea y programas de posgrado-máster y cursos de especialización, con titulación propia, avalada por prestigiosas entidades como la Universidad de Málaga y la Universidad Católica de Murcia. Es la primera y única escuela en España de grado superior, especializada en Comunicación y Negocios (Economía): dos áreas de conocimiento fundamentales en la sociedad de la información y con gran futuro y demanda profesional en el siglo XXI. Está formada por 3 escuelas: ESCO, especializada en comunicación y marketing ESCAV, especializada en comunicación audiovisual ESCO-EUNIVERSITAS, especializada en neurociencia aplicada a la empresa y organizaciones Näytä vähemmän