Esittely
Ruotsin peliteollisuus kasvaa nopeasti, ja markkinoiden ja viestinnän ammattilaisten, joilla on alan tuntemusta, tarve on suuri. Kasvata taitojasi ja hanki uusia taitoja pelimarkkinoinnissa.
Futuregames Games Marketer on uusi tutkintokurssi, joka on kehitetty tiiviissä yhteistyössä Ruotsin pelialan kanssa - antamaan sinulle taitopaketin, jonka tarvitset aloittamaan markkinoinnin ja viestinnän aloilla pelistudiossa tai muussa peleihin liittyvässä yrityksessä. Kurssi on suunniteltu kaikille, jotka työskentelevät viestinnässä tai markkinoinnissa tänään ja haluavat päästä pelialalle ja siihen liittyville aloille. Valmistuttuasi olet houkutteleva uusi keskeinen pelaaja yhdelle monista pelialan yrityksistä Ruotsissa ja muualla.
Peliteollisuus Ruotsissa kasvoi 33% vuonna 2018, ja sen odotetaan kasvavan edelleen. Ruotsalaiset pelistudiot tarvitsevat lisää pelimarkkinointitaitoja kasvaa ja kilpailevat edelleen maailmanlaajuisesti, mutta heidän on tällä hetkellä vaikea löytää oikeaa taitoa Ruotsissa.
Changemaker Educations ja Futuregames yhdessä kumppanipelistudioiden kanssa esittävät ylpeänä uuden 15 viikon online-tutkintokurssin pelimarkkinoinnissa. Ensimmäinen laatuaan Ruotsissa. Futuregames Games Marketer on korkea-asteen ammatillinen koulutus (YH-utbildning) ja opiskelijat ovat oikeutettuja CSN: ään.
Online-avoin talo Futuregames , 2. MAALISKUU 17.30 (CET)Ilta, joka on täynnä inspiraatiota ja tietoa kaikista ohjelmistamme Futuregames Swedenissä
Tukholma - Boden - Skellefteå - Karlstad
Aloitamme klo 17.30 (CET) esittelemällä pelitaidetta, pelien ohjelmointia, pelisuunnittelua, indie-pelejä, mobiilipelisuunnittelua, UX- ja laadunvalvonta- / pelitestausohjelmiamme neljässä koulussamme Ruotsissa. Johdannon jälkeen sinulla on mahdollisuus kysyä opiskelijoiltamme ja opettajiltamme erityisistä ohjelmista, joista olet kiinnostunut eniten. Tapahtuma on kokonaan verkossa, joten toivotamme kaikki tervetulleiksi liittymään meihin!
Päivämäärä: 2. maaliskuuta 2021
Aika: 17.30 (CET)
Paikka: Online - linkki tapahtumaan lähetetään sähköpostitse edellisenä päivänä
ILMOITA TÄSTÄ !Hanki uusia taitoja pelimarkkinoinnissaKäymällä Futuregames Games Marketer -sivustolla saat lisätietoja pelialasta, pelimarkkinoinnista ja pelaamisesta viestintämenetelmänä. Opit alan ammattilaisilta käytännön tietoa tuotemarkkinoinnista pelialalla, käyttäjien hankintastrategioiden ja kuluttajien oivallusmenetelmien merkityksestä sekä App Store -haun optimoinnista (ASO) pelisovelluksen menestyksen kasvattamiseksi mobiilisovelluksessa myymälöissä. Kurssin lopussa työskentelet pelin markkinointisuunnitelman laatimiseksi, jotta voit esitellä uutta tietämystäsi pelimarkkinoinnissa, ja saat valmennusta ja palautetta suoraan alan ammattilaisilta.
Kurssi pidetään etänä, luennot ja valmennus ovat saatavilla verkossa. Kaksi online-luentoa pidetään joka viikko, ja 3-4 opiskelijasta koostuvat opintoryhmät perustetaan työskentelemään kurssin tehtävissä koko kurssin ajan. Kurssin alkaessa jokaiselle opiskelijalle laaditaan henkilökohtaiset opintosuunnitelmat. Kurssi päättyy yhden tai kahden päivän esityksiin, valmennukseen ja käärimiseen koulumme Tukholman Södermalmissa. (Vastuuvapauslauseke: fyysinen tapaaminen kurssin lopussa saattaa muuttua kansanterveysviranomaisen (Folkhälsomyndigheten) uusien suositusten seurauksena.)Viestinnän ammattilaisten osaaminenTämä kurssi on suunnattu niille, jotka jo työskentelevät viestinnän ja / tai markkinoinnin parissa, mutta jotka haluavat ottaa seuraavan askeleen keskittyen pelialoihin. Vaikka monet viestinnän ammattilaiset näkevät pandemian seurauksena vähemmän työmahdollisuuksia ja saattavat seisoa ilman työtä tai tehtävää, peliala kukoistaa ja tarvitsee enemmän lahjakkuuksia.
Futuregames Games Marketer on mahdollisuus valmistaa sinut pelialalle arvokkaana työntekijänä ja / tai konsulttina. Viidentoista viikon kuluttua olet saanut uuden osaamisen pelialan menetelmissä ja rooleissa, kuten "Tuotemarkkinointi", "Käyttäjähankinta" ja "App Storen optimointi".”Ruotsin videopeliteollisuus on vilkasta, monipuolista ja kasvavaa, ja ruotsalaiset peliyhtiöt tarvitsevat monipuolisempia markkinointitaitoja paikallisen ja kansainvälisen kasvun tukemiseksi. Nykyään Ruotsissa ei ole tarpeeksi pelialan kokemusta omaavia markkinoijia, mikä tarkoittaa, että Star Stable -sivustolle täytämme usein markkinointitiimimme kokeneilla lahjakkuuksilla ulkomailta. Maailmanlaajuiset videopelimarkkinat ovat nousussa 160 miljardin dollarin teollisuudelle ensi vuoden aikana. Ruotsilla on yli 300 pelikehitysstudiota, jotka luovat sisältöä maailmanlaajuisesti. Suuremman, kokeneemman pelimarkkinoinnin kykyjen ekosysteemin rakentaminen Ruotsiin on hieno tilaisuus teollisuudelle.
- Tabitha Hayes, markkinointijohtaja, Star Stable Entertainment.Futuregames on nimetty maailman toiseksi parhaaksi pelikehityksen kouluksi kahden vuoden ajan The Rookies. Nyt laajennamme painopistettämme kattamaan enemmän avainrooleja pelialalla. Markkinoinnin ammattilaiset ovat todistaneet tarvitsevansa enemmän pelimarkkinoinnin ammattilaisia johtavissa pelistudioissa, kuten Star Stable, Avalanche Studios Group, Paradox Interactive, Raw Fury ja Fast Travel Games.Futuregames tarjoaa sinulleVerkko-koulutus - paikan päällä järjestettävä tapaaminen kurssin lopussa jossakin Tukholman, Bodenin, Karlstadin tai Skellefteån keskuksistammePelialan ammattilaisten inspiroivat luennotHarjoitusmateriaaliAlan ihmisten mentorointiKurssisuunnitelma:Johdatus peliteollisuuteen, pelimarkkinointiin ja pelillistämiseen, 5 YHP
Tuotemerkki- ja tuotemarkkinointi, 10 YHP
UA / User Acquisition & Consumer Insight, 10 YHP
ASO - App Storen haun optimointi, 10 YHP
Projekti - markkinointisuunnitelma, 15 YHPKurssin suorittamisen jälkeen sinulla on uutta osaamista ja taitoja:Menetelmät ja välineet, jotka liittyvät pelimarkkinoijan rooliin pelialalla
Tuotteen käyttö ja käyttäjäanalyysi pelialalla
Tieto markkinointiviestien ja kohderyhmille sopivien toimintojen kehittämiseksi
App Store -haun optimoinnin käyttö pelin tai muun sovelluksen haettavuuden ja keskusteluprosentin lisäämiseksi mobiilimarkkinoilla
Kyky kehittää ja toteuttaa pelin tai muun peliin liittyvän tuotteen markkinointisuunnitelmiaMitä minun täytyy hakea?Koska luennot ovat englanniksi, vaaditaan Eng 6 / B tai vastaava tieto.
Lisäksi kurssille vaaditaan vähintään kahden vuoden työkokemus. Liittyvällä tarkoitamme kokemusta viestinnän ja / tai markkinoinnin alalla.
Lataa korkeakoulututkinto, ansioluettelo / henkilökohtainen kirje tai muut todistukset, jotka osoittavat kokemuksesi viestinnässä ja / tai markkinoinnissa.
Erityinen testi hakijoiden valintaa varten
Jos kelvollisten hakijoiden määrä ylittää kurssilla olevien vapaiden paikkojen lukumäärän, valinta tehdään 6 kysymyksestä koostuvan erityisen testin (särskilt prov) perusteella.
Testi on vapaaehtoinen ja se pisteytetään. Vastaus alla oleviin kysymyksiin lisää mahdollisuuksiasi päästä koulutukseen. Meillä on tällä hetkellä 30 vapaata paikkaa. Testi koostuu kuudesta kysymyksestä ja on itsearviointi. Ajattele menneitä kokemuksiasi ja tietämystään, jotka ovat merkityksellisiä kurssille. Kirjallinen koe voi antaa enintään 30 pistettä.
Kirjallinen testi ladataan yhdessä hakemuksesi kanssa osoitteeseen YH-antagning.se PDF-tiedostona, ja se tulisi nimetä seuraavasti: etunimi_sukunimi
Onnea!
kysymykset
Vastausten tulee olla mahdollisimman lyhyitä ja oivaltavia. Enintään puolet A4-kokoista kysymystä kohden ja enintään viisi (5) sivua (kirjasinkoko 11 pistettä). Jos on alueita, joihin et ole ollut yhteydessä aiemmin, sinun ei tarvitse vastata tähän / näihin kysymyksiin.Mitä kokemuksia tai tietoja sinulla on peleistä ja / tai pelaamisesta?
Mitä kokemuksia tai kokemuksia sinulla on markkinointistrategioista?
Mitä kokemuksia tai tietoja sinulla on tuoteanalyysistä?
Mitä kokemuksia tai tietoja sinulla on markkinointianalyysistä?
Mitä kokemuksia tai tietoja sinulla on App Storen hakujen optimoinnista ja / tai hakukoneoptimoinnista?
Miksi haluat tulla hyväksytyksi Pelimarkkinoijaksi Changemaker Educations / Futuregames -pelissä?