Ohjelman tiedotOhjelman koodi: 3609
Koulu: Tekniikan ja soveltavan tieteen laitos
Valtakirja: Ontario College -opinnot
Ohjelmatyyppi: Keskiasteen jälkeinen ohjelma
Ohjelman kesto: 3 vuotta / 6 lukukautta
Aloituspäivä: Syksy, talvi
Sijainti: OnlineOhjelman yleiskuvausJotta valitset sopivan tekniikan osallistuaksesi syksyllä 2020 verkko- ja hybridi-tilassa järjestettäviin kursseihin, tutustu ICET-akateemisten ohjelmien suositeltuihin tietokonemäärityksiin.
Koulutuksen avulla Centennial College : n peliohjelmoinnista saat jatko-tutkinnon ja tietotaidon aloittaakseen uran peliohjelmistoalalla.
Rakastatko klassikoita tai nykypäivän teknologisesti kehittyneitä pelejä, osallistut tämän interaktiivisen peliohjelman kursseille pelin kehityksen eri vaiheisiin, kuten:Pelisuunnittelu
Kolmiulotteinen grafiikkaohjelmointi
Simulaation suunnittelu
Moninpelin online-pelien ohjelmointiTämä edistynyt tutkintoteknologiaohjelma keskittyy myös aiheisiin, kuten oliokeskeisiin ohjelmistojen suunnittelumenetelmiin ja käyttäjälähtöisiin käyttöliittymien suunnitteluun, ohjelmistojen testaamiseen ja laadunvarmistukseen, C #, Java, edistyneisiin grafiikoihin, verkkopelien ohjelmointiin, HTML5 / JavaScript, Unity3D ja mobiilisovelluksiin. kehittäminen.
Opetussuunnitelman sovellettavan painopisteen korostamiseksi mukana on kaksi ohjelmistokehityshanketta. Nämä "todellisen maailman" pelit / simulaatiot / sovellukset vaativat, että sinun on hyödynnettävä kaikki opinnosi aikana hankkimasi tekniset ja liiketaidot korkealaatuisten ohjelmistojen rakentamiseksi.
Kuka tiesi, että noiden videopelien vuodet lasketaan jatkokokemukseksi?
Huomaa: Pätevät korkeakoulututkinnon suorittaneet tai yliopistotutkinnon suorittaneet, joilla on ohjelmistotaidon tausta, voivat saada suoraan pääsyn tämän kolmivuotisen ohjelman 3. lukukauteen ja saada syventävän tutkintotodistuksensa neljällä lukukaudella (ohjelma # 3129) tai neljällä lukukaudella ja kahdella työjaksolla (valinnainen opiskelu op-versio, ohjelma # 3139).Ohjelman kohokohdatPeli - Ohjelmointikurssit toimitetaan huipputeknologialla, joka soveltuu alan standardeihin.
Tarjous tarjoaa projektiopetusta.
Ammattikorkeakoulun teknisestä tiedekunnasta ja ammattikorkeakoulusta tulevat osaavat ja lähestyttävät tiedekunnan jäsenet ovat monipuolisia yrityskokemuksia ja akateemisia valtakirjoja.
Ohjelma on esitelty myös yhteistyössä (ohjelma # 3119). Opiskelijat, jotka valitsevat tämän vaihtoehdon, saavat käytännön kokemusta kentällä ja verkostossa ennen valmistumista.
Ohjelmasta valmistuneet jatko-opiskelijat voivat hakea sertifioitua jäsenyyttä joko Kanadan tietojenkäsittelyseurantaa tai maakuntatekniikkayhdistykselleen.Ohjelman ääriviivat 1. lukukausi Lukukausi 2 3. lukukausi COMM-170 / COMM-171 College Communications 2
COMP-100 -ohjelmointi I
COMP-213 -verkkokortin suunnittelu
COMP-391 Johdatus peliin ja simulointiin
GNED yleinen koulutus valinnainen
MATH-175 toiminnot ja numerojärjestelmät
COMP-122 Johdanto tietokantakäsitteisiin
COMP-123-ohjelmointi 2
COMP-125 asiakaspuolen verkkokehitys
COMP-225 -ohjelmistosuunnittelumenetelmät 1
COMP-253-omaisuus pelien kehittäjille
COMP-301 Unix / Linux -käyttöjärjestelmät
COMP-228 Java-ohjelmointi
COMP-229 -verkkosovelluskehitys
COMP-246 oliokeskeinen ohjelmistosuunnittelu
COMP-305-peliohjelmointi 1
GNED-500: n globaali kansalaisuus: sosiaalisesta analyysista sosiaaliseen toimintaan
MATH-185 Diskreetti matematiikka Lukukausi 4 Lukukausi 5 Lukukausi 6 COMP-212 -ohjelmointi 3
COMP-254 tietorakenteet ja algoritmit
COMP-311 -ohjelmistojen testaus ja laadunvarmistus
COMP-397 Web-peliohjelmointi
ENGL-253 Advanced Business Communications
MATH-210 Lineaarialgebra ja tilastot
CNET-124 Tietoverkkojen perusteet
CNET-307 IT-projektinhallinta
COMP-231 -ohjelmistokehitysprojekti I
COMP-304-mobiilisovellusten kehitys
COMP-394 Käytännöllinen pelisuunnittelu
COMP-396-peliohjelmointi 2
COMP-256 - Interaktiivisen pelaamisen erikoisaiheet
COMP-308 nousevat tekniikat
COMP-313 -ohjelmistokehitysprojekti 2
COMP-392 Advanced Graphics
COMP-395 -simulaatiosuunnittelu
EMPS-102 työllisyystaitot 2
GNED yleinen koulutus valinnainen
Ohjelman ammatilliset oppimistuloksetOhjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.Analysoi pelityyppien erot kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
Analysoi videopelien historiaa verrataksesi erilaisia lähestymistapoja pelien kehitykseen.
Tue pelien kehitystä tunnistamalla ja yhdistämällä käsitteet useista teollisuuden rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
Osallistu yksilöinä ja pelin kehitysryhmän jäseninä pelin kehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
Kehitä jatkuvan henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen strategioita työtehtävien parantamiseksi peliteollisuudessa.
Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, asetusten, lainsäädännön, teollisuusstandardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
Analysoi pelimoottorit ja anna suosituksia sopivimmalle pelimoottorille uusien ja olemassa olevien projektien tukemiseksi.
Sovelletaan kehittyneitä matematiikan ja luonnontieteiden teorioita ja periaatteita 2D- ja 3D-peleihin vaadittaessa.
Tuki reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita käyttämällä elementtejä, kuten järjestelmäarkkitehtuuri, grafiikan ohjelmointi ja ääni / ääni optimoimaan suorituskyky.
Optimoi ohjelmointikoodi saavuttaaksesi korkean suorituskyvyn, nopeuden ja vähentää muistin käyttöä kaikentyyppisiin peleihin.
Kehitä tekoälyn strategioita ja taktiikoita tukemaan reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita.
Ota käyttöön verkkoratkaisuja ja koordinoi käyttäjäryhmiä varmistaaksesi saumattoman verkkoyhteyden eri ryhmien välillä online-peliyhteisöissä.Uravaihtoehdot, akateemiset Pathways ja kumppanitYritykset tarjoavat työpaikkojaSpongeLab, CIBC, Bell Canada, Hudson's Bay Company, IBM Kanada, ManuLife, Royal BankArtikkelisopimuksetGame - Programming (valinnainen Co-op) -ohjelman onnistuneesti valmistuneilla on mahdollisuus soveltaa opintopisteitä jatkotutkintoon tutkintoa varten. Alla on lueteltu kumppanuuslaitosten suorittamat tutkinnot, jotka ovat saatavilla tälle ohjelmalle.
Huomaa, että jokaisella kumppanuudella on erityinen vähimmäisluokkavaatimus voidakseen siirtää opintopisteitä, jotka kumppanilaitos arvioi.UrakehitysOhjelmistokehittäjä
Peliohjaaja
Käyttöliittymän kehittäjä
Mobiilisovellusten kehittäjä
Ohjelmistotesteri
Tietokoneohjelmoija
Järjestelmäanalyytikko
Liiketoiminnan analyytikko
Web-sovelluskehittäjä
Tietokannan ylläpitäjä
Sovellukset tai ohjelmistotukiTyöllisyysalueetOhjelmistoyritykset
Peliyritykset
Hallitus
Julkiset laitokset
pankit
Pienet ja keskisuuret yrityksetPääsyvaatimuksetAkateemiset vaatimuksetOntario-lukio (OSSD) tai vastaava tai kypsä opiskelija (19 vuotta tai vanhempi)
Englanti grade 12 C tai U tai vastaava (vaadittava vähimmäistaso) tai ottaa Centennial College englantilaisten taitojen arviointi pääsystä (pisteet 170 tai 171 vaaditaan ottamista varten)
Matematiikka-aste 11 M tai U, tai 12 C tai U tai vastaava (vaadittava vähimmäistaso) tai ottaa Centennial College Engineering matematiikan osaamisen arviointiLisävaatimuksetEnglannin kielen taitoOptio-oikeusTämän ohjelman optio-optio tarjoaa sinulle mahdollisuuden saada käytännön kokemusta suorittaessasi kolme työehtoa alan työntekijänä. Tämän kokemuksen ansiosta voit oppia luokkaoppimisen käytännössä, ja se tarjoaa myös arvokkaita kontakteja tulevaa uraasi varten.
Jos haluat osallistua ohjelmiin, joissa on valinnainen optio-optio, opiskelijat suorittavat tyypillisesti hakemusprosessin opintojen toisella lukukaudella, ja jos ne ovat akateemisesti päteviä, hänet voidaan hyväksyä optio-ohjelmaan. Ohjelmaan hyväksytyt akateemisesti pätevät opiskelijat ilmoittautuvat yhteistyön valmistelukurssille suunnitellulla tavalla. Valmistuttuaan tutkintotodistuksesi korostaa optio-oikeuksia.YhteistoimintavaatimuksetVähintään 80% kursseista, jotka on suoritettu vuodesta ensimmäisestä
Vähintään C (60%) -luokka COMM-170/171: ssä
Kumulatiivinen GPA on vähintään 2,5 (tätä on ylläpidettävä koko ohjelman ajan)
Opiskelijoiden on oltava laillisesti kelvollisia työskentelemään Kanadassa
Opiskelijat, jotka täyttävät yllä olevat ehdot, hakevat siirtymistä optio-ohjelmaan suunnitellulla tavallaHuomaa: Yhteistyöohjelman vähimmäisvaatimusten täyttäminen ei takaa pääsyä optio-ohjelmaan.