Pitkälle edennyt tutkintotodistus peliohjelmoinnista (valinnainen optio) (online)
Centennial College
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online Canada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CAD 2 721 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
May 2024
* 2 lukukauden lukukausimaksut kanadalaisille opiskelijoille; 15 437,50 dollaria: 2-lukukauden lukukausimaksu kansainvälisille opiskelijoille
Johdanto
Ohjelman tiedot
- Ohjelman koodi: 3609
- Koulu: Tekniikan ja soveltavan tieteen laitos
- Valtakirja: Ontario College -opinnot
- Ohjelmatyyppi: Keskiasteen jälkeinen ohjelma
- Ohjelman kesto: 3 vuotta / 6 lukukautta
- Aloituspäivä: Syksy, talvi
- Sijainti: Online
Ohjelman yleiskuvaus
Jotta valitset sopivan tekniikan osallistuaksesi syksyllä 2020 verkko- ja hybridi-tilassa järjestettäviin kursseihin, tutustu ICET-akateemisten ohjelmien suositeltuihin tietokonemäärityksiin.
Koulutuksen avulla Centennial College : n peliohjelmoinnista saat jatko-tutkinnon ja tietotaidon aloittaakseen uran peliohjelmistoalalla.
Rakastatko klassikoita tai nykypäivän teknologisesti kehittyneitä pelejä, osallistut tämän interaktiivisen peliohjelman kursseille pelin kehityksen eri vaiheisiin, kuten:
- Pelisuunnittelu
- Kolmiulotteinen grafiikkaohjelmointi
- Simulaation suunnittelu
- Moninpelin online-pelien ohjelmointi
Tämä edistynyt tutkintoteknologiaohjelma keskittyy myös aiheisiin, kuten oliokeskeisiin ohjelmistojen suunnittelumenetelmiin ja käyttäjälähtöisiin käyttöliittymien suunnitteluun, ohjelmistojen testaamiseen ja laadunvarmistukseen, C #, Java, edistyneisiin grafiikoihin, verkkopelien ohjelmointiin, HTML5 / JavaScript, Unity3D ja mobiilisovelluksiin. kehittäminen.
Opetussuunnitelman sovellettavan painopisteen korostamiseksi mukana on kaksi ohjelmistokehityshanketta. Nämä "todellisen maailman" pelit / simulaatiot / sovellukset vaativat, että sinun on hyödynnettävä kaikki opinnosi aikana hankkimasi tekniset ja liiketaidot korkealaatuisten ohjelmistojen rakentamiseksi.
Kuka tiesi, että noiden videopelien vuodet lasketaan jatkokokemukseksi?
Huomaa: Pätevät korkeakoulututkinnon suorittaneet tai yliopistotutkinnon suorittaneet, joilla on ohjelmistotaidon tausta, voivat saada suoraan pääsyn tämän kolmivuotisen ohjelman 3. lukukauteen ja saada syventävän tutkintotodistuksensa neljällä lukukaudella (ohjelma # 3129) tai neljällä lukukaudella ja kahdella työjaksolla (valinnainen opiskelu op-versio, ohjelma # 3139).
Ohjelman kohokohdat
- Peli - Ohjelmointikurssit toimitetaan huipputeknologialla, joka soveltuu alan standardeihin.
- Tarjous tarjoaa projektiopetusta.
- Ammattikorkeakoulun teknisestä tiedekunnasta ja ammattikorkeakoulusta tulevat osaavat ja lähestyttävät tiedekunnan jäsenet ovat monipuolisia yrityskokemuksia ja akateemisia valtakirjoja.
- Ohjelma on esitelty myös yhteistyössä (ohjelma # 3119). Opiskelijat, jotka valitsevat tämän vaihtoehdon, saavat käytännön kokemusta kentällä ja verkostossa ennen valmistumista.
- Ohjelmasta valmistuneet jatko-opiskelijat voivat hakea sertifioitua jäsenyyttä joko Kanadan tietojenkäsittelyseurantaa tai maakuntatekniikkayhdistykselleen.
Ohjelman ääriviivat
1. lukukausi | Lukukausi 2 | 3. lukukausi |
|
|
|
Lukukausi 4 | Lukukausi 5 | Lukukausi 6 |
|
|
|
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.
- Analysoi pelityyppien erot kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
- Analysoi videopelien historiaa verrataksesi erilaisia lähestymistapoja pelien kehitykseen.
- Tue pelien kehitystä tunnistamalla ja yhdistämällä käsitteet useista teollisuuden rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
- Osallistu yksilöinä ja pelin kehitysryhmän jäseninä pelin kehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
- Kehitä jatkuvan henkilökohtaisen ja ammatillisen kehityksen strategioita työtehtävien parantamiseksi peliteollisuudessa.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, asetusten, lainsäädännön, teollisuusstandardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
- Analysoi pelimoottorit ja anna suosituksia sopivimmalle pelimoottorille uusien ja olemassa olevien projektien tukemiseksi.
- Sovelletaan kehittyneitä matematiikan ja luonnontieteiden teorioita ja periaatteita 2D- ja 3D-peleihin vaadittaessa.
- Tuki reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita käyttämällä elementtejä, kuten järjestelmäarkkitehtuuri, grafiikan ohjelmointi ja ääni / ääni optimoimaan suorituskyky.
- Optimoi ohjelmointikoodi saavuttaaksesi korkean suorituskyvyn, nopeuden ja vähentää muistin käyttöä kaikentyyppisiin peleihin.
- Kehitä tekoälyn strategioita ja taktiikoita tukemaan reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita.
- Ota käyttöön verkkoratkaisuja ja koordinoi käyttäjäryhmiä varmistaaksesi saumattoman verkkoyhteyden eri ryhmien välillä online-peliyhteisöissä.
Uravaihtoehdot, akateemiset Pathways ja kumppanit
Yritykset tarjoavat työpaikkoja
SpongeLab, CIBC, Bell Canada, Hudson's Bay Company, IBM Kanada, ManuLife, Royal Bank
Artikkelisopimukset
Game - Programming (valinnainen Co-op) -ohjelman onnistuneesti valmistuneilla on mahdollisuus soveltaa opintopisteitä jatkotutkintoon tutkintoa varten. Alla on lueteltu kumppanuuslaitosten suorittamat tutkinnot, jotka ovat saatavilla tälle ohjelmalle.
Huomaa, että jokaisella kumppanuudella on erityinen vähimmäisluokkavaatimus voidakseen siirtää opintopisteitä, jotka kumppanilaitos arvioi.
Urakehitys
- Ohjelmistokehittäjä
- Peliohjaaja
- Käyttöliittymän kehittäjä
- Mobiilisovellusten kehittäjä
- Ohjelmistotesteri
- Tietokoneohjelmoija
- Järjestelmäanalyytikko
- Liiketoiminnan analyytikko
- Web-sovelluskehittäjä
- Tietokannan ylläpitäjä
- Sovellukset tai ohjelmistotuki
Työllisyysalueet
- Ohjelmistoyritykset
- Peliyritykset
- Hallitus
- Julkiset laitokset
- pankit
- Pienet ja keskisuuret yritykset
Pääsyvaatimukset
Akateemiset vaatimukset
- Ontario-lukio (OSSD) tai vastaava tai kypsä opiskelija (19 vuotta tai vanhempi)
- Englanti grade 12 C tai U tai vastaava (vaadittava vähimmäistaso) tai ottaa Centennial College englantilaisten taitojen arviointi pääsystä (pisteet 170 tai 171 vaaditaan ottamista varten)
- Matematiikka-aste 11 M tai U, tai 12 C tai U tai vastaava (vaadittava vähimmäistaso) tai ottaa Centennial College Engineering matematiikan osaamisen arviointi
Lisävaatimukset
- Englannin kielen taito
Optio-oikeus
Tämän ohjelman optio-optio tarjoaa sinulle mahdollisuuden saada käytännön kokemusta suorittaessasi kolme työehtoa alan työntekijänä. Tämän kokemuksen ansiosta voit oppia luokkaoppimisen käytännössä, ja se tarjoaa myös arvokkaita kontakteja tulevaa uraasi varten.
Jos haluat osallistua ohjelmiin, joissa on valinnainen optio-optio, opiskelijat suorittavat tyypillisesti hakemusprosessin opintojen toisella lukukaudella, ja jos ne ovat akateemisesti päteviä, hänet voidaan hyväksyä optio-ohjelmaan. Ohjelmaan hyväksytyt akateemisesti pätevät opiskelijat ilmoittautuvat yhteistyön valmistelukurssille suunnitellulla tavalla. Valmistuttuaan tutkintotodistuksesi korostaa optio-oikeuksia.
Yhteistoimintavaatimukset
- Vähintään 80% kursseista, jotka on suoritettu vuodesta ensimmäisestä
- Vähintään C (60%) -luokka COMM-170/171: ssä
- Kumulatiivinen GPA on vähintään 2,5 (tätä on ylläpidettävä koko ohjelman ajan)
- Opiskelijoiden on oltava laillisesti kelvollisia työskentelemään Kanadassa
- Opiskelijat, jotka täyttävät yllä olevat ehdot, hakevat siirtymistä optio-ohjelmaan suunnitellulla tavalla
Huomaa: Yhteistyöohjelman vähimmäisvaatimusten täyttäminen ei takaa pääsyä optio-ohjelmaan.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman ääriviivat
Lukukausi 1 | Lukukausi 2 | Lukukausi 3 |
|
|
|
Lukukausi 4 | Lukukausi 5 | Lukukausi 6 |
|
|
|
Ohjelman tulos
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset
Ohjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.
- Analysoi eroja peligenreissä kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
- Analysoi videopelien historiaa vertaillaksesi erilaisia lähestymistapoja pelien kehittämiseen.
- Tue pelien kehittämistä tunnistamalla ja yhdistämällä käsitteitä erilaisista alan rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
- Osallistu yksilönä ja pelinkehitysryhmän jäsenenä pelikehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
- Kehitä strategioita jatkuvaan henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseen parantaaksesi peliteollisuuden suorituskykyä.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, määräysten, lainsäädännön, alan standardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
- Analysoi pelimoottoreita ja tee suosituksia sopivimmasta pelimoottorista uusien ja olemassa olevien projektien tukemiseksi.
- Käytä matematiikan ja luonnontieteiden kehittyneitä teorioita ja periaatteita 2D- ja 3D -peleissä.
- Tukee reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita käyttämällä elementtejä, kuten järjestelmäarkkitehtuuria, grafiikkaohjelmointia ja ääntä/ääntä optimoidaksesi suorituskyvyn.
- Optimoi ohjelmointikoodi saavuttaaksesi suuren suorituskyvyn, nopeuden ja vähentyneen muistin käytön kaikentyyppisille peleille.
- Kehitä tekoälyn strategioita ja taktiikoita tukemaan reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita.
- Toteuta verkkoratkaisuja ja koordinoi käyttäjäryhmiä varmistaaksesi saumattoman verkkovaikutuksen eri ryhmien välillä online-peliyhteisöissä.Ohjelman ammatilliset oppimistuloksetOhjelman ammatilliset oppimistulokset kuvaavat sitä, mitkä tutkinnon suorittaneet ovat osoittaneet tekevänsä opinnoissaan saavuttamiensa tietojen ja taitojen kanssa. Tulokset liittyvät läheisesti työpaikan tarpeisiin. Arvioinnin (esim. Tehtävät ja testit) avulla opiskelijat varmentavat kykynsä suorittaa nämä tulokset luotettavasti ennen valmistumistaan.
- Analysoi eroja peligenreissä kehittääksesi pelejä, jotka vastaavat tiettyjen markkinoiden tarpeita.
- Analysoi videopelien historiaa vertaillaksesi erilaisia lähestymistapoja pelien kehittämiseen.
- Tue pelien kehittämistä tunnistamalla ja yhdistämällä käsitteitä erilaisista alan rooleista - ohjelmoinnista, suunnittelusta ja taiteesta.
- Osallistu yksilönä ja pelinkehitysryhmän jäsenenä pelikehitysprojektin tehokkaaseen loppuunsaattamiseen.
- Kehitä strategioita jatkuvaan henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseen parantaaksesi peliteollisuuden suorituskykyä.
- Suorita kaikki työt asiaankuuluvien lakien, määräysten, lainsäädännön, alan standardien ja eettisten sääntöjen mukaisesti.
- Analysoi pelimoottoreita ja tee suosituksia sopivimmasta pelimoottorista uusien ja olemassa olevien projektien tukemiseksi.
- Käytä matematiikan ja luonnontieteiden kehittyneitä teorioita ja periaatteita 2D- ja 3D -peleissä.
- Tukee reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita käyttämällä elementtejä, kuten järjestelmäarkkitehtuuria, grafiikkaohjelmointia ja ääntä/ääntä optimoidaksesi suorituskyvyn.
- Optimoi ohjelmointikoodi saavuttaaksesi suuren suorituskyvyn, nopeuden ja vähentyneen muistin käytön kaikentyyppisille peleille.
- Kehitä tekoälyn strategioita ja taktiikoita tukemaan reaaliaikaisia peliympäristöjä ja simulaatioita.
- Toteuta verkkoratkaisuja ja koordinoi käyttäjäryhmiä varmistaaksesi saumattoman verkkovaikutuksen eri ryhmien välillä online-peliyhteisöissä.
Uramahdollisuudet
Yritykset tarjoavat työpaikkoja
SpongeLab, CIBC, Bell Canada, Hudson's Bay Company, IBM Kanada, ManuLife, Royal Bank
Artikkelisopimukset
Game-Programming (Optional Co-op) -ohjelman onnistuneilla valmistuneilla on mahdollisuus soveltaa opintopisteitä jatko-opintoihin tutkinto-tasolla. Alla on lueteltu tälle ohjelmalle saatavilla olevat kumppanilaitosten tutkinnot.
Huomaa, että jokaisella kumppanuudella on erityinen vähimmäisluokkavaatimus voidakseen siirtää opintopisteitä, jotka kumppanilaitos arvioi.
Urakehitys
- Ohjelmistokehittäjä
- Peliohjaaja
- Käyttöliittymän kehittäjä
- Mobiilisovellusten kehittäjä
- Ohjelmistotesteri
- Tietokoneohjelmoija
- Järjestelmäanalyytikko
- Liiketoiminnan analyytikko
- Web-sovelluskehittäjä
- Tietokannan ylläpitäjä
- Sovellukset tai ohjelmistotuki
Työllisyysalueet
- Ohjelmistoyritykset
- Peliyritykset
- Hallitus
- Julkiset laitokset
- pankit
- Pienet ja keskisuuret yritykset
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.