Sosiaalisen median strategia: sitoutumisen, oivalluksen ja toimintojen luominen verkossa
MIT Sloan School of Management (Get Smarter)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Cambridge, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
6 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 2 800
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Hanki lopullinen opas sosiaalisen median hyödyntämiseen organisaation menestymisen kannalta.
”Olen tutkinut sosiaalista mediaa 20 vuoden ajan. Vietin neljä vuotta kirjoittamalla toivottavasti lopullisen oppaan sosiaalisen median hallintaan ja strategiaan 2000-luvulla, enkä voinut innostua jakamaan sitä maailmalle. "
- Sinan Aral, johtaja ja sosiaalianalytiikan ja laajamittaisen kokeilun johtaja, MIT Sloan Management School
FAQ
Vieraile kurssisivulla saadaksesi lisätietoja tulevista istuntopäivämääristä, ohjelman hinnasta ja muusta:
Jos sinulla on muita kyselyitä, ota yhteyttä:
1 617 997 4979
[email protected]
Varaa aika kurssikonsulttiisi
Ihanteelliset opiskelijat
Onko tämä kurssi sinulle?
Tällä MIT Sloanin sosiaalisen median strategiakurssilla opetettuja toiminnallisia ja strategisia taitoja voidaan soveltaa missä tahansa organisaatiossa sekä julkisella että yksityisellä sektorilla. Yritysjohtajat ja markkinoinnin ammattilaiset hyötyvät kaikki ohjelman eri tapaustutkimuksista sekä käytännön puitteista nykypäivän sosiaalisen median ympäristössä liikkumiseen. Se on tärkeä myös kansalaisjärjestöille, hallituksille, poliittisille päättäjille ja vaikuttajille, jotka haluavat vaikuttaa ja saada yleisönsä mukaan tehokkaalla mutta eettisellä tavalla.
Ohjelman tulos
Kävelet pois kanssasi:
- Kyky hyödyntää sosiaalista mediaa strategisten organisaatiotavoitteiden saavuttamiseksi käyttämällä MIT:n tiukkaa tieteellistä lähestymistapaa.
- Kattava ymmärrys sosiaalisen median taloudellisista ja neurologisista perusteista ja siitä, miten niitä voidaan käyttää yleisön sitoutumiseen, näkemykseen ja toimintaan.
- Taktiikan pelikirja, joka sisältää strategioita markkinoinnin tehostamiseksi ja käyttäytymisen muutoksen edistämiseksi hypersosialisoituneessa maailmassa.
- Näkemyksiä maailmankuululta MIT:n tiedekunnan jäseneltä Sinan Aralilta sekä vaikutusvaltaisilta alan asiantuntijoilta, jotka jakavat tosielämän tapaustutkimuksia sosiaalisen median menestyksestä.
Opetussuunnitelma
Tämän online-ohjelman aikana työskentelet seuraavien moduulien läpi:
- Moduuli 1: Hype-kone: sosiaalinen media ja aivot
Lue lisää sosiaalisen median vaikutuksista aivoihin. - Moduuli 2: Sosiaalisen median taloustiede: huomiotalouden hyödyntäminen
Tutustu siihen, kuinka taloudelliset voimat muokkaavat Hype Machinea. - Moduuli 3: Hype-koneen konepellin alla: Kuinka sosiaalinen media toimii
Tutustu Hype Machinen anatomiaan. - Moduuli 4: Henkilökohtainen massan suostuttelu
Tutki, kuinka henkilökohtaisia suostuttelutekniikoita voidaan sisällyttää markkinointiin. - Moduuli 5: Hypersosialisaatioohjekirja
Opi soveltamaan hypererikoistumisen ohjekirjan viittä taktiikkaa kontekstisiisi. - Moduuli 6: Sosiaalisen median hypekoneen tulevaisuus
Tutustu sosiaalisen median tulevaisuuden trendeihin ja eettisiin näkökohtiin.
Huomaa, että moduulien nimet ja niiden sisältö voivat muuttua kurssin kehityksen aikana.
Hallitse aikaasi
GetSmarterin oppimismalli on suunniteltu auttamaan sinua työskentelevänä ammattilaisena parantamaan taitojasi tinkimättä työ- ja perhevelvollisuuksista. Kurssityö on jaettu viikoittaisiin, hallittavissa oleviin, purentakokoisiin moduuleihin, joiden määräaikoja on lisättävä ja jotka on suunniteltu auttamaan sinua vauhdittamaan itseäsi kurssin aikana ja antamaan sinulle jalkatilaa työskennellä silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.
Jokaisen moduulin alussa sinulle esitetään kurssin sisältö ja suorittamiseen tarvittavat tehtävät. Sinulla on myös pääsy menestysneuvojaasi, joka auttaa sinua hallitsemaan aikaasi ja tukee sinua mahdollisissa hallinnollisissa tai teknisissä kysymyksissä.
Galleria
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Hakeudu työnantajan apuun
Parantamalla taitojasi ja toimialaasi, sinulla on vaikutus organisaatiosi menestykseen. Miksi et pyytäisi pomoasi auttamaan sinua rahoittamaan opintojasi, jos sillä on vaikutusta liiketoiminnan tapaan?
Aiemmista opiskelijoistamme 37 prosenttia on saanut taloudellista tukea työnantajaltaan. Voit myös pyytää apua.
Jos olet oppimis- ja kehityspäällikkö tai osallistut organisaation koulutukseen ja osaamisen kehittämiseen, voit pyytää tietoa yritystarjonnastamme GetSmarter for business -sivultamme.