Soveltavan kielitieteen maisteri - Englannin opettaminen vieraana kielenä
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
25 - 30 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Koska englanti on maailmanlaajuinen kieli, laadukkaan koulutuksen tarjoaminen ammatilliseen kehittymiseen tulee välttämättömäksi. Vastauksena kasvavaan kysyntään Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa sekä muualla maailmassa englannin kielen opetuksen laadun ja tehokkuuden parantamiseksi sekä julkisella että yksityisellä sektorilla käynnistettiin ohjelma Englannin opettaminen ulkomaalaiseksi. Kieli (TEFL) on kehitetty. Se on suunniteltu erityisesti etäopiskeluun, ja se on kehitetty yhteistyössä La Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) .
Ohjelman tavoitteena on auttaa ammatinharjoittajia tai opettajaksi haluavia käsittelemään tietoisesti ja periaatteellisesti omaan työympäristöönsä liittyviä kysymyksiä ja ammatillisia tarpeita. Koulutuksen tyyppiä kehitetään siten edistämään oppijan autonomiaa unohtamatta jatkuvan mutta joustavan vuorovaikutuksen elementtejä, jotka on räätälöity opettajien ammatillisen kehityksen erityistarpeisiin.
Tästä syystä käytetty materiaali on suunniteltu käytettäväksi Internetissä tätä tarkoitusta varten luodun erityisen käyttöliittymän avulla. Käyttöliittymä on keskeinen osa tämäntyyppistä opettajakoulutusta, koska virtuaalinen vuorovaikutus sähköpostin, keskusteluryhmien, chatin jne. avulla kaventaa maantieteellistä kuilua kurssin eri osien välillä.
Molemmat ohjelmat, Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza del Inglés Como Lengua Extranjera ja Master in Teaching Englanti vieraana kielenä, ovat samat. Tutkinnon nimi vaihtelee valitun yliopiston mukaan.
Opetussuunnitelma
Metodologia
Ohjelma ei koostu pelkästään sisällön toimittamisesta, vaan, aivan kuten kasvokkain järjestettävien kurssien tapauksessa, se sisältää useita pedagogisia näkökohtia, joiden tarkoituksena on edistää yhteistoiminnallista oppimista (vertaivojen ja ohjaajien välillä). Kaikki kurssit perustuvat seuraaviin metodologisiin käsitteisiin:
- Oppiminen yhteistyönä.
- Dynaaminen ja konstruktivistinen opetus- ja oppimiskäsite.
- Oman opetuskäytännön ja uskomusten kriittisen reflektoinnin edistäminen.
- Toimintatutkimuksen viitekehykseen perustuva lähestymistapa.
- Yhteenkuuluvat ja monikulttuuriset ryhmät.