Strategisen markkinoinnin maisteri
London School of Business & Finance
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
UK Online, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
18 - 36 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 7 000
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
Johdanto
Strateginen markkinointi on välttämätöntä kaikilla aloilla, jotta yritykset voivat välittää sanomansa kilpailluilla markkinoilla. LSBF:n urakeskeinen kaksoismaisteriohjelma antaa sinulle nykyaikaisia taitoja ja asiantuntemusta menestyäksesi jatkuvasti kehittyvässä markkinoinnin maailmassa.
Opiskellessasi tätä ohjelmaa saat perustavanlaatuisen käsityksen keskeisistä markkinoinnin käsitteistä sekä saat syvällisemmän kuvan tietystä markkinoinnin erikoistumisesta. Neljä erikoisalaamme – digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media, globaali markkinointi, luksusbrändien hallinta ja myynnin hallinta – kattavat joukon monimutkaisia markkinoinnin alueita ja antavat sinun päättää oman osaamisalueesi.
Tämän maisterin tutkinnon on myöntänyt kansainvälinen telemaattinen yliopisto UNINETTUNO, Italia.
Kesto ja maksut
Master in Strategic Marketing -ohjelma toimitetaan saatavilla olevan verkkoalustan kautta, joten sinulla on vapaus valita oma opiskeluaikataulusi. Ymmärrämme, että opiskelijamme ovat kiireisiä, sillä 74% opiskelijoistamme työskentelee kokopäiväisesti ja 84% on ylemmissä ja johtotehtävissä. Joustavilla 18-36 kuukauden opiskelujaksoilla ja neljällä vastaanottokerralla vuodessa tammi-, huhtikuu-, heinä- ja lokakuussa, opiskelet silloin, kun sinulle parhaiten sopii.
Kurssin sisältö
Moduulit sisältävät:
Strateginen markkinoinnin hallinta
Kehitä johtotason taitoja markkinointikampanjoiden suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä tehokkaassa yleisökohdistuksessa ja mediakanavien valinnassa. Tämän moduulin aikana saat ymmärryksen erillisten markkinointitoimintojen tärkeydestä, otat kriittisesti osaa markkinoinnin rooliin ja arvioit sitä johtamisen näkökulmasta sekä arvioit markkinoinnin keskeisiä suorituskykyindikaattoreita ongelmien tarkkaa diagnoosia varten.
Kuluttajien käyttäytyminen ja tutkimus
Kehitä ja paranna markkinointistrategioita analysoimalla ja arvioimalla kuluttajien käyttäytymistä. Hanki arvostus ja ymmärrys kuluttajapsykologiasta arvioidaksesi malleja globaaleilla markkinoilla
Tutki integroitua markkinointiviestintää
Ymmärrä kriittisesti viestinnän strateginen rooli menestyksekkäässä markkinoinnissa. Analysoi keskeisten markkinointiviestinnän konseptien edut ja haitat ja arvioi organisaatioiden eri yhteyksissä käyttämiä markkinointiviestintästrategioita.
Valitse yksi neljästä erikoisalastamme:
- Globaali markkinointi
- Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media
- Myynnin hallinta
- Luxury Brand Management
Oppimistulokset:
Tämä ohjelma on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille uravalmiita taitoja:
- Markkinointistrategian kehittäminen ja arviointi
- Kuluttajan käyttäytymisen ymmärtäminen ja tehokas viestin kehittäminen
- Markkinointiviestintästrategiat ja viestien kehittäminen
- Monimutkaisten markkinointiongelmien ratkaiseminen fakta- ja teoreettista tietoa soveltaen
- Erilaisten markkinoinnin johtamisen lähestymistapojen ja strategioiden hallitseminen
Kurssin vaatimukset
Jotta voit osallistua seuraavaan ohjelmaan, sinun on täytettävä seuraavat vaatimukset:
- Perustutkinto (vähintään 2:2) tai vastaava
- Jos englanti ei ole ensimmäinen kieli ja opiskelija ei ole suorittanut englannin kielen perustutkintoa, vaaditaan seuraava todiste englannin kielen taidosta:
- a. IELTS-yhtyeen kokonaispistemäärä 5,5 tai vastaava
- b. lukion englanti
- c. ACCA/CIMA 14 paperia suoritettu
- d. 2 vuoden työkokemus englanninkielisestä ympäristöstä (hakijalautakunnan hyväksynnällä)
Luettelo rekisteröinnin yhteydessä vaadittavista asiakirjoista:
- Täytetty hakulomake
- Tavoiteilmoitus
- Aidot kopiot pätevyydestäsi, todistuksistasi ja täydellisistä opintosuoritusotteistasi kaikilta opiskeluvuosilta
- Kopio passistasi
- Englanninkielinen kopio CV:stäsi/ansioluettelostasi
- Todiste englannin kielen taidosta
- Kirjoitettu henkilökohtainen lausunto, joka vastaa alla lueteltuihin kysymyksiin. Täytetyissä lausunnoissa on oltava opiskelijan nimi, koulutusohjelma ja yhteystiedot, ja ne tulee lähettää postitse, sähköpostitse tai faksilla.
Jokaiseen kysymykseen tulee vastata vähintään 300 sanalla (1 sivu):
- a. Miksi päätät jatkaa jatko-ohjelmaa tällä hetkellä urasi aikana, ja mitä toivot saavuttavasi tekemällä niin?
- b. Mitkä vahvuudet mielestäsi tekevät sinusta vahvan ehdokkaan jatko-ohjelmaan?
- c. Kuvaile menneisyyttä tai nykyistä henkilökohtaista/ammatillista kokemusta, jonka uskot vaikuttaneen myönteisesti mahdollisuuksiisi menestyä jatko-ohjelmassa.
Tulevat urat
Tämä ohjelma valmistaa sinut mahdolliseen uraan
- markkinointikoordinaattori
- Markkina-analyytikko
- Projektipäällikkö
- Integroidun viestinnän johtaja