Olemme verkko-opetusohjelmien tarjoaja, jolla on toimipisteet Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Ohjelmamme opetetaan kaikille kolmella kielellä.
Miksi suunnittelun tutkinto?Suunnittelu ei ole koskaan ollut niin tärkeä. Se on osa jokapäiväistä elämäämme, koska voimme löytää sen kaikissa käyttämissämme tuotteissa, konsultoitavissa sivustoissa tai älypuhelimiin asennetuissa sovelluksissa.
Lontoon design- ja markkinointioppilaitoksen muotoilututkimus auttaa luomaan uran luovassa maailmassa ja voi olla välttämätön kannustin uusien tavoitteiden saavuttamiseksi, luovan puolen vapauttamiseksi ja tehokkaiden projektien luomiseksi, jotka innostavat ja motivoivat ihmisiä. Suunnittelumme perustuu kolmeen perustavaan seikkaan:Tieto: nykyaikainen ja laaja käsitys käsitteistä, työkaluista, historiasta ja suunnittelumenetelmistä yleensä sekä tärkeimpien toiminta-alueiden välisistä yhteyksistä;
Valmiudet: kyky luoda, suunnitella, toteuttaa ja hallita projekteja onnistuneesti hankittujen tietojen avulla;
Asenne: Kehitä henkilökohtaisia ​​ominaisuuksia, kuten joustavuutta, empatiaa, realismia ja yrittäjyyttä.LSDM-tutkinnon muotoilu on yksinomaan verkossa, ja se on saatavilla englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Lontoon suunnittelun ja markkinoinnin koulu
Missä intohimo tulee ammattiinKURSSIN YLEISVAIKUTELMAesittely
Suunnittelun tutkinto on luotu niille, jotka haluavat hankkia uusia taitoja, tietoa ja löytää uusia ratkaisuja kehitettäessä uusia ehdotuksia globaaleiksi suunnittelukysymyksiksi. Tutkimussuunnitelmamme on määritelty strategisen päätöksen pohjalta monitieteisellä asenteella globaaleilla markkinoilla.
Oppimiskyky
Suunnittelumme valmistelee ammattilaisia erilaisille Design-alueille, tarjoamalla kehittyneen ja kattavan korkea-asteen koulutuksen, jota koordinoi ja tukee tieteellisen ja teknologisen alan viimeisimmät tapahtumat. LSDM: n muotoilun tutkintasuunnitelma on kehitetty ja jaettu kolmeen eri vaiheeseen:
Vaihe 1
Ensimmäinen vaihe, joka vastaa kurssimme ensimmäistä vuotta, pyrkii valmistelemaan LSDM: n opiskelijoita eri Design-alueille nykyaikaisen ja laaja-alaisen käsitteen, työkalujen, historian ja suunnittelumenetelmien ymmärtämisen kautta. Se pyrkii myös ymmärtämään tärkeimpien toiminta-alueiden (kuten viestintä, vuorovaikutus ja tuotesuunnittelu) väliset yhteydet suunnittelutehtävään liittyvien aiheiden yleisen näkökulman, sen vuorovaikutuksen markkinoiden ja sen roolin kanssa. yhteiskunnassa.
Vaihe 2
Toisessa vaiheessa, joka vastaa kurssin toista vuotta, pyritään saamaan aikaan vankat valmiudet hankkeiden kehittämiseen ja toteuttamiseen. Nämä ominaisuudet ovat rakenteeltaan tärkeimmät viestintäkonseptin, interaktiivisen suunnittelun ja tuotesuunnittelun alat. Opiskelija osaa:Tunnista ja analysoi: analysoi ympäristöä, jossa ongelmanratkaisu tapahtuu, ajattele luovasti, tunnistaa ongelmanratkaisuun liittyvät edellytykset ja tavoitteet sekä tunnistaa tarvittavat resurssit ja ominaisuudet;
Tee valintoja: tehdä päätöksiä, ymmärtää epävarmuustekijät ja niihin liittyvät riskit, ennakoida päätösten tulevia vaikutuksia ja kehittää argumentaarisia valmiuksia;
Integroida: prosessit ja kiinnostuksen moninaisuus samanaikaisesti joustavuuden ja innovoinnin lisäämisen kanssa;
Toteutettava: suunnittelu ja organisointi, riittävien ympäristöjen luominen, toteutus ja valvonta, luovien valmiuksien kehittäminen hankkeiden suunnittelussa ja toteutuksessa.Vaihe 3
Kolmannen vaiheen, joka vastaa opintojakson kolmantena vuotena, pyritään vahvistamaan edellisissä kurssiyksiköissä hankittua tietoa ja edistämään luottamusta, realismia ja yrittäjähenkisyyttä. Tässä vaiheessa LSDM-opiskelijat kehittävät lopullisen projektinsa tietenkin näiden tehtävien kautta:Joustavuus: hallinnoi erilaisia ​​suunnitteluprojekteja ja sopeutuu muuttuviin olosuhteisiin ammattilaisena, jolla on useita valmiuksia ja jotka haluavat työskennellä moniammatillisessa tiimissä;
Empatia: ymmärrä eri näkökulmista ja keskustele niistä;
Realismi: nopea arviointi mahdollisuuksista ja suorituskykyistä milloin tahansa riippuen omaa osaamista ja suorituskykyäsi;
Yrittäjyys: kyky luoda, kehittää ja myydä ajatusta, visuaalista työtä, tuotetta tai palvelua.
Opetushenkilöstö
Opettajamme koostuu pätevistä, arvostetuista ja kokeneista opettajista. Tohtoriohjelman akateemisen tason lisäksi he esittävät konsolidoituja ammattiurheita, jotka yhdistävät akateemisen osan työmarkkinoille.
Tutor Center
LSDM-opiskelijat ovat viikoittain mukana tutorikeskuksessa, joka koostuu suunnitteluun erikoistuneista tutoreista koostuvasta tiimistä, jossa on Masters ja usean vuoden kokemus. Tutor-keskuksemme on saatavilla myös englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Tavoitteet ja ammattimaiset tuotokset
Suunnittelumme on tarkoitettu opiskelijoille, ammattilaisille, taiteilijoille tai itsenäisille työntekijöille, joilla on kunnianhimoinen tai vakiintunut uran mainonnassa (taiteiden johtajat, tuottajat tai suunnittelijat), visuaalinen suunnittelu, viestinnän suunnittelu, graafinen suunnittelu ja vuorovaikutteinen muotoilu (suunnittelijat, tuottajat, tiimin johtajat, taiteiden johtajat tai luovat johtajat). Muotoilun tutkinnon opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä mm. Visuaalisten toimistojen (mainonta, muotoilu) tai tuotesuunnittelun, viestinnän suunnittelun, vuorovaikutteisen suunnittelun alalla.
RAKENNESuunnittelumme on 100% verkossa, joka on luotu oppimaan opiskelijoiden saatavuuden ja ilman kiinteää aikataulua. Eli LSDM-opiskelijat voivat määritellä, milloin tai missä he voivat käyttää sisältöämme ja suorittaa arviointitehtäviä. Vain lopulliset tehtävät ja tietyt esitykset on ajoitettu kiinteään aikatauluun, joka toimitetaan ajoissa LSDM-opiskelijoille.
Noin 30 kuukaudessa LSDM-opiskelijat ovat suorittaneet suunnittelun akateemisen tutkinnon, jonka on hyväksynyt yliopiston luova taide (UCA).
Tässä kurssissa hyväksytyt opetus- ja oppimismenetelmät:Opetetaan espanjaksi, englanniksi ja portugaliksi;
Kurssi, joka koostuu kolmesta tasosta, yhteensä 26 opetussuunnitelmayksikköä;
Yksiköiden sisältö on asynkroninen ja järjestetään viikoittain;
Voit käyttää sisältöä milloin ja missä haluat;
Tutor Center toimii opiskelijoiden tuki- ja vuorovaikutustyökaluna;
Online-resurssit (kuten konferenssit, seminaarit ja keskustelut, opetusohjelmat ja palauteistunnot, foorumit, online-keskusteluryhmät ja käytännön harjoitukset).