Tradenomi
EELU Egyptian E-Learning University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Egypt Online, Egypti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Liikkeenjohdon kandidaatti
Bachelor of Business Administration tutkinto-ohjelma tarjoaa kursseja ja liiketoimintaan liittyvien luokkansa kokemuksia opiskelijoille, jotka aikovat uraa liikkeenjohdon. Siinä korostetaan integraation eri toimialoille kehittää yleinen näkökulman yritysten ongelmia ja haasteita. Ohjelma Kurssi tarjoaa stressiä ja tarkkoja analyysejä käsitteitä ja periaatteita, jotka ovat perus ymmärrystä liikkeenjohdon alalla. Tietenkin työ liittyy teorioita ja ideoita toimintatavoista, ja politiikkaa elinkeinoelämän järjestöjen kanssa. Se tarjoaa myös ainutlaatuisen mahdollisuuden opiskelijoille tutustua toimintaa johdon avulla "kädet" luokkahuone kokemuksia, jotka tarjoavat tietoa siitä, mitä todella tapahtuu liikemaailmassa - tietoisuus ei helposti saatu perinteisillä luento menetelmin.
Bachelor of Business Administration tutkinto Markkinoinnin on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat jatkaa tahansa monista uraa alalla markkinointia. Ohjelma sisältää yleiskatsauksen seuraavilla aloilla: Kuluttajien ja business-to-business markkinoilla suunnitteluun, tuotekehitykseen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointitutkimus, integroitu markkinointiviestintä (eli mainonta, suhdetoiminta ja myynti) ja maailmanlaajuista markkinointia. Markkinoinnin koulutusohjelma keskittyy strategiseen, sekä taktisia, markkinointi-ideat. Se yhdistää tuotteen, hinnan, edistäminen ja fyysisen jakelun koko kurssia. Kurssit korostaa uuden tekniikan käyttöä koskeviin tutkia, analysoida ja ratkaista monenlaisia markkinoinnin tarpeisiin erilaisissa ympäristö- haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Tavoitteet
Bachelor of Business Administration tutkinto-ohjelma tarjoaa kursseja ja liiketoimintaan liittyvien luokkansa kokemuksia opiskelijoille, jotka aikovat uraa liikkeenjohdon. Siinä korostetaan integraation eri toimialoille kehittää yleistä näkökulmaa yritysten ongelmia ja haasteita. Kurssi Ohjelma tarjoaa tarkkoja analyysejä käsitteitä ja periaatteita, jotka ovat perus sen ymmärtämiseksi, liikkeenjohdon kenttään. Tietenkin työ liittyy teorioita ja ideoita toimintatavoista, ja politiikkaa elinkeinoelämän järjestöjen kanssa. Se tarjoaa myös ainutlaatuisen mahdollisuuden opiskelijoille tutustua toimintaa johdon avulla "kädet" luokkahuone kokemuksia, jotka tarjoavat tietoa siitä, mitä todella tapahtuu liikemaailmassa - tietoisuus ei helposti saatu perinteisillä luento menetelmin.
Bachelor of Business Administration tutkinto Markkinoinnin on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat jatkaa tahansa monista vaihteli uran alan markkinointi. Ohjelma sisältää yleiskatsauksen seuraavilla aloilla: Kuluttajien ja business-to-business markkinoilla suunnitteluun, tuotekehitykseen, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointitutkimus, integroitu markkinointiviestintä (eli mainonta, suhdetoiminta, myynti) ja maailmanlaajuista markkinointia. Markkinointi koulutusohjelma keskittyy strategiseen sekä taktisia, markkinointi-ideat. Se yhdistää tuotteen, hinnan, edistäminen ja fyysisen jakelun koko kurssia. Kurssit korostaa uuden tekniikan käyttöä koskeviin tutkia, analysoida ja ratkaista monenlaisia markkinoinnin tarpeisiin erilaisissa ympäristö- haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Tehtävä
Valmistuvat opiskelijat voivat:
• Ymmärtää tärkeä rooli markkinointi pelaa suhteessa täyttämään strategisia tavoitteita organisaation.
• osoittaa tehokasta informaatiolukutaidon ja viestinnän kuin niitä sovelletaan markkinoinnin tutkimuksen ja ilmaus sekä kirjallisia että suullisia ideoita.
• osoittaa kyky käyttää erilaisia markkinoinnin käsitteet, teoriat ja työkaluja sekä yksilön että tiimin pohjalta.
• osoittaa tiedot suunnittelu-, toteutus-, valvonnan ja arvioinnin tehtävistä, jotka liittyvät markkinointiin.
• Tiedosta miten erilaiset ympäristö- ja eettisten haasteiden vaikuttaa markkinointiin tuotteita ja palveluja.
• Liikunta kriittinen markkinointimix strategiat mukana tutkimus-, analyysi-, sovellus ja arviointiin.
• Selitä ja soveltaa yleistä teoriaa ja käytäntöjä, jotka liittyvät hallintaan.
• Osoittaa tehokas suullinen ja kirjallinen hyödyntää erilaisissa tiloissa on liiketoimintaympäristössä.
• osoittaa kyky integroida eri hallinnan teknologioiden tehtävien hallintaa.
• Ymmärtää liittyvät eettiset kysymykset liiketoimintapäätöksiä.
• Osoittaa kykyynsä hallita henkilöresursseja ja tärkeää keskittyä sekä sisäisen ja ulkoisen asiakkaan.
• Tunnistaa ja analysoida kriittisten tekijöiden strategista suunnittelua, mukaan lukien taloudelliset liittyvät periaatteet organisaatiokäyttäytymisestä.
• suhteuttaa tietoa ja kokemusta tarvitaan ajatella kriittisesti ja luovasti suhteessa liiketoimintapäätöksiä.
dekaani
Dr.Mohamad Almasry on johtaja Business Administration-ohjelma on egyptiläinen E-Learning University (EELU).
Hän vastaa operatiivinen johtaminen ja toteuttaminen akateemisen ohjelman näkökohtien.
Hän on erikoistunut Laskentatoimen ja tietojärjestelmät.
Hän sai Ph.D. Laskentatoimen tietojärjestelmiä Alazhar yliopistosta, Kairossa, Egyptissä.
Lisäksi hän on jäsenenä tieteellisten seurojen kuten American Association of Verkkokaupan (AAE), USA, Institute of Verkkokaupan konsultit (Certified E-Commerce Konsultti ™), USA, Egyptin Association for Educational Technology (EAET) ja Egyptin ry opetussuunnitelmien ja opetusmenetelmät (ECCI).