Tutkinnon suorittanut digitaalinen keksintö

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Strategiset toimet keskittyivät tulosten hallintaan digitaalisessa ympäristössä

Digitaalinen uudelleenkehittäminen, vuonna 2013 esitelty konsepti, joka perustuu tutkimukseen, joka korosti viime vuosikymmenien perusteellista taloudellista muutosta. Analyysin mukaan markkinat ovat kehittyneet organisaation keskittämisestä, jossa valmistajat ja palveluntarjoajat määrittelevät suurelta osin mitä tuottaa ja markkinoida asiakkaille, yksilölliseen keskittämiseen, jossa kuluttajat vaativat henkilökohtaisia kokemuksia taloudellisessa ympäristössä radikaalisti erilainen, jonka tutkimus määritteli kaikkien taloudeksi kaikille (E2E).

E2E: ssä asiakkaat ja yhteistyökumppanit ovat mukana koko prosessissa: yhteissuunnittelu, yhteisluominen, yhteistuotanto, yhteismarkkinointi, yhteisjakelu ja yhteisrahoitus.

Digitaalitekniikka on määritellyt uudelleen ihmisten elämäntavan, muuttanut teollisuuden ja talouden perinteisiä rakenteita ja samalla laajentanut asiakkaan vaikutusvaltaa. On kiistatonta, että on uusi asiakkaiden sukupolvi, joka vaatii kehittyneempiä ja henkilökohtaisempia kokemuksia, mikä vaikuttaa suoraan organisaatioiden toimintaan.

Digitaalinen keksintö on seuraava digitaalisen muutoksen aalto, joka on tekniikan käyttö, jolla parannetaan merkittävästi yritysten suorituskykyä ja tavoitettavuutta muuttamalla liiketoiminnan tapaa.

Äskettäisessä globaalissa kyselyssä, joka keskittyi nouseviin liiketoimintaympäristöihin ja tehtiin 2 151 avainhenkilön kanssa, 54% heistä uskoo, että kuluttajien ostokäyttäytyminen on siirtymässä tuotteisiin ja palveluihin perustuvasta lähestymistavasta enemmän kokemukseen keskittyvään lähestymistapaan. 71% toimitusjohtajista kertoi olevansa kiinnostuneita asiakkaiden kohtelusta yksityishenkilöinä segmenttien sijaan. Kasvua oli 29% vain kahdessa vuodessa. Ja 81% avainhenkilöistä sanoo haluavansa käyttää tekniikkaa vahvempien suhteiden luomiseen asiakkaiden kanssa.

Jotta kilpailla ja menestyä nopeasti muuttuvassa ympäristössä, organisaatioiden on itse asiassa omaksuttava digitaalinen uudelleenkehittäminen. Mitä tarkoittaa tarjota asiakkaille uusia kokemuksia, luoda uusi painopiste, luoda uutta tietoa ja suunnitella uusia toimintatapoja.

Ainutlaatuinen näkemys asiakkaasta ja omikanavaiset aloitteet heijastavat organisaatioiden digitaalista muutosta. Digitaalinen keksiminen menee kuitenkin huomattavasti pidemmälle, ja siinä yhdistyvät useita tekniikoita, kuten pilvi, kognitiivinen, mobiili ja esineiden Internet (IoT).

Digitaalinen uudelleenkehittäminen harkitsee asiakas- ja kumppanisuhteita tarpeen, käytön tai toiveiden näkökulmasta. Se auttaa organisaatioita luomaan ainutlaatuisia ja houkuttelevia kokemuksia asiakkailleen, yhteistyökumppaneille, työntekijöille ja muille sidosryhmille.

138683_startup-photos.jpg

Digitaalinen keksintö kannustaa yrityksiä

Uuden painopisteen etsiminen

Ja kehittää uusia liiketoimintamalleja, uusia rahoitusmuotoja sekä parempia ja kokonaisvaltaisempia tapoja suorittaa riskinarviointi;

Luo uutta tietoa, digitalisoi tuotteet, palvelut ja prosessit, jotka auttavat määrittelemään asiakaskokemusta uudelleen. Tätä varten he voivat käyttää ennustavaa analysointia, kognitiivista laskentaa, Internet-sovelluksia ja automaatiota täysin integroidun, joustavan ja ketterän toimintaympäristön luomiseen.

Luo uusia toimintatapoja

Kuinka luoda ja ylläpitää innovaatioihin perustuvaa kulttuuria, joka sisältää muotoiluajattelun, ketteryyden ja peloton kokeilun, luoda sitoutumisalustoja asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja jopa yrityksen hyödyksi;

Yhdistä digitaaliset ohjaimet

Luoda organisaatioita, jotka vakuuttavasti rakentavat kuluttajien toiveita;

Surffaa digitaalisella aallolla

Luodakseen lentäjiä, syventämällä ominaisuuksia ja organisoimalla ympäristöjä käyttämällä taktiikoita, kuten suunnitteluajattelua; aivoriihi uusia ideoita; luotsien ja prototyyppien luominen ja kokonaisvaltainen keksintö, joka keskittyy asiakkaiden tarpeisiin, toiveisiin tai toiveisiin

Ohjelma esittelee rinnakkaiselon, sekä teoreettisen että käytännön näkökulman, joka valmistaa ammattilaisia kehittämään markkinoinnin, teknologian ja innovaatioiden peruspilareita, kuten: ymmärtämään digitaalista yritysympäristöä, innovaatio- ja arvoprosessia, käytettyjä tekniikoita ja Markkinakokemus, ajattelutapa tuote- ja palveluinnovaatioihin keskittyen käyttäjäkokemukseen.

Koko ohjelman ajan meillä on strateginen visio ja ymmärrys johtamistekniikoista ja työkaluista.

Kurssin tavoite

Liiketoimintaympäristön lukumäärän parantamisen kannalta ohjelma perustuu analyyttiseen ja yhteistyöhön perustuvaan lähestymistapaan, joka vaatii osallistujilta metodologioiden ja strategisten toimien kehittämistä ja soveltamista digitaalimaailmassa sekä strategisessa ja suhteellisessa markkinoinnissa sekä innovaatioita ja ketterät prosessit uudella tekniikalla.

Kenelle se on?

  • Johtajat, konsultit ja freelancerit, jotka työskentelevät markkinoinnin, teknologian tai liiketoiminnan aloilla ja haluavat parantaa palveluaan keskisuurille ja suurille yrityksille digitaalimuutokseen liittyvissä prosesseissa.
  • Markkinointi-, yritystieto- ja teknologiatiimien johtajat.
  • Vanhemmat analyytikot, koordinaattorit ja johtajat, joilla on mahdollisuus siirtyä johtotehtäviin

Edellytys

Ennakko opiskelu tekniikoita ja analyyttisiä työkaluja päätöksenteon tukemiseksi markkinoinnissa, asiakassuhteissa ja kulttuurimuutoksissa. Aikaisempi tieto työkaluista tai tiedonhallinnasta ei ole välttämätöntä.

Miksi valita ESPM EAD?

Live-luokat

Vain ESPM: ssä kaikkien alojen digitaalitunnit pidetään suorana, suunniteltu päivämäärä ja aika.

Akateeminen kokemus

ESPM-professoreilla, kuten myös henkilökohtaisilla kursseillamme, on akateemista kokemusta ja myös johtoympäristössä.

Vuorovaikutus opettajan kanssa

Tuntien aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa elävällä alustalla vastaamalla kysymyksiin ja osallistumalla aktiivisesti luokkaan reaaliajassa yksinkertaisesti aktivoimalla kameransa ja mikrofoninsa.

Muokkaa aikatauluja

Jos haluat tai et voi osallistua live-lähetyksiin, voit silti katsella kaikkien luokkien nauhoituksia, jotka ovat saatavilla järjestelmässä koko kurssin ajan. Näin voit mukauttaa luokka-aikataulusi aikataulusi tarpeiden mukaan.

Kaikki oppitunnit tallennetaan

Jopa osallistuessaan suoraan lähetykseen, jokaisen luokan äänitykset ovat edelleen käytettävissä järjestelmässä opiskelijan tarkastamiseen tai kuulemiseen kurssin loppuun saakka.

Arviointi suoraan opettajien kanssa

Kaikkia toimia ja arviointeja soveltavat suoraan kunkin tieteenalojen opettajat, eivät tarkkailijat tai välittäjät. Tämä on markkinoilla yleinen käytäntö.

Etäopiskelu opettajien ja luokan välillä?

ESPM tekee.

ESPM: n EAD-ohjelmat käyttävät Canvas-alustan resursseja rakentaen nykyaikaisen ja intuitiivisen digitaalisen opiskelu- ja oppimisympäristön.

Mitä opit

Kurssin aiheita tuetaan verkkoneuvottelukursseilla, joita johtavat opettajat, joilla on laaja ammatillinen ja akateeminen kokemus kyseisestä aiheesta, tekstit, nykyiset bibliografiset ohjeet ja tallennetut luokat. Dynamiikka, tapaukset ja kriittiset analyysit ovat olennainen osa toimintaa koko kurssin ajan, suosimalla osallistavaa oppimista.

Kurssin työmäärä on 360 tuntia, joka koostuu seuraavista aiheista:

Kurssin pylväät

  • Vaaitus
  • Innovaatio
  • Digitaalinen markkinointi
  • Hallinta ja soveltaminen

moduulit

  • Integroiva kurinalaisuus

Vaaitus

  • Markkinoinnin perusteet
  • Tietotekniikka ja digitaaliset alustat

Innovaatio

  • Suunnittelun ajattelu
  • Käyttäjäkokemus - UX
  • Innovatiiviset liiketoimintamallit ja strategia
  • Yrittäjyys ja aloittavan ajattelukulttuuri
  • Tekoäly ja uudet eksponentiaaliset tekniikat

Digitaalinen markkinointi

  • Digitaalinen analyysi ja CRM
  • Johtajuus ja digitaalinen kulttuuri
  • Digitaaliset tuotteet ja kasvumarkkinointi
  • Analytics ja datatiede

Hallinta ja soveltaminen

  • Strateginen suunnittelu ja markkinointi
  • Ketterä projektijohtaminen
  • Hankkeisiin sovellettava rahoitus
  • Yritykset digitaalisen keksinnän aikakaudella
  • Kurssin päätelmäkirja (TCC)

Milloin tapahtuu?

Kaikilla aineilla on verkkoneuvottelukurssit opettajan-ohjaajan kanssa, jotta opiskelija voi olla vuorovaikutuksessa suoraan ja vastata kysymyksiin. Nämä tunnit pidetään suorana kello 19.30, ja ne tallennetaan virtuaalisessa oppimisympäristössä, jotta opiskelija voi katsoa sitä useammin kuin kerran tai, ellei pysty katsomaan sitä live-tilassa, voi katsoa nauhoitusta.

Joitakin olennaisia perustietoja:

  • Kurssilla on 360 tuntia yhdessä lukukaudessa.
  • Jokainen oppiaine vaatii verkkokokouksen lisäksi noin 15 tuntia sisällön tutkimiseksi ja toiminnan valmistelemiseksi.
  • Opintojakson lopussa opiskelija voi ajoittaa kurssin loppukokeen. Kunkin testin aika on yksi tunti ja 30 minuuttia.
  • Loppukokeet suoritetaan valvotulla etäkäytöllä.

Kuinka arvosanat Live EAD ESPM: ssä ovat?

Arvioinnit ja lopullinen arvosana jokaisella tieteenalalla

Kunkin tutkielman lopullinen arvosana saadaan suorittamalla opettajan ehdottamat toiminnot. Nämä toiminnot toimitetaan verkossa virtuaalisen oppimisympäristön Canvasin kautta.

Jotta hyväksytään jokaisella tieteenalalla, opiskelijan on jakson lopussa saatava vähintään 7,0 (seitsemän) lopullinen arvosana, joka ei saa ylittää 25%: n (25 prosenttia) poissaoloja koskevaa asetettua rajoitusta tieteenalaa kohti. ESPM: n Live EAD: ssä tieteenalojen toiminnan julkaisematta jättämistä pidetään puuttuvana.

Kurssin päätelmäkirja (TCC) tai sovellettu johtopäätösprojekti (PCA)

Kurssin lopussa opiskelijan on suoritettava kurssin päätelmätyö (TCC) tai soveltuva päätelmäprojekti (PCA) kunkin kurssin laatiman pedagogisen mallin mukaan. Tämä työ toimitetaan koelautakunnalle, jonka muodostavat koordinaattori ja jotkut kyseisen kurssin opettajat.

Tätä varten opiskelijan on osallistuttava johonkin ESPM-yksiköihin, São Pauloon, Rio de Janeiroon tai Porto Alegreen.

Lisätietoja täältä.

Viimeksi päivitetty Elo 2020

Oppilaitoksesta

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Lue lisää

Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, formando profissionais preparados para o futuro. Näytä vähemmän
Sao Paulo , Sao Paulo , Sao Paulo , Rio de Janeiro , Rio de Janeiro , Porto Alegre , Florianópolis + 6 Lisää Vähemmän