Yliopistotutkinto osallistavaa koulutusta, demokratiaa ja yhteisöllistä oppimista varten

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Mestarin tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia suunnittelemaan, toteuttamaan ja arvioimaan interventio-ehdotuksia, joiden tarkoituksena on helpottaa oppimisprosessien monimuotoisuutta sosiaalisissa ja koulutustilanteissa ihmisten paremman osallisuuden edistämiseksi.

Mestari tarjoaa tutkinnon suorittaneille koulutuksen teoriaperiaatteista ja malleista sekä osallistavan tutkimuksen , johon osallistava, demokraattinen ja yhteistyöhön perustuva oppimispohjainen koulutus perustuu sekä sosiaalisissa että koulutustilanteissa.

Samoin maisterin tutkinnon avulla voidaan analysoida esteinä toimivia sosiaalisen, kulttuurisen monimuotoisuuden tekijöitä ja henkilökohtaisten olosuhteiden johdannaisia . Se muodostaa myös tavan suunnitella koulutuskäytäntöjä kouluissa ja sosiaalisissa ympäristöissä, joihin sisältyy yleismaailmallisia toimenpiteitä osallisuuden tukemiseksi, jotta ne toimisivat aitoina koulutus- ja oppimisyhteisöinä. Se tarjoaa työkaluja opetussuunnitelmien suunnitteluun ja yksilöintiin , osallistavia arviointiprosesseja , joissa käytetään kompetenssikehystä, ja yhteistyöoppimiseen perustuvien metodologisten ja organisatoristen strategioiden kehittämistä, jotka voivat edistää osallistavaa ja tasapuolista vastausta luokkahuoneessa. Maisterin tutkinto keskittyy viime kädessä siihen, miten voidaan edistää osallistavan demokraattisen ja osallistavan ympäristön luomista koulu- tai sosiaalisissa ympäristöissä.

Valmistuneita koulutetaan vuorovaikutukseen globaalissa ja kansainvälisessä tilanteessa tunnistamaan tarpeita ja uusia todellisuuksia, jotka mahdollistavat tiedon siirtämisen nykyisille tai nouseville ammatillisen kehityksen aloille, kyvyn mukautua ja itse suuntautua ammatillisissa ja tutkimusprosesseissa .

132814_kids-girl-pencil-drawing-159823.jpeg

  • ECTS: 60 op
  • Päivämäärät: lokakuusta kesäkuuhun
  • Modaalisuus: verkossa
  • Opetuskieli: espanja
  • Suunta: Ammattilainen ja tutkimus
  • Koordinaattori: Dr. José Ramon Lago (jramon.lago@uvic.cat)
  • Osoitettu: Yliopistotutkinnon suorittaneille varhaiskasvatuksen opettajista, peruskoulutuksesta, sosiaaliopetuksesta, pedagogisesta, psykopedagogisesta ja psykologisesta tai muille korkeakoulututkinnon suorittajille, jotka liittyvät koulutukseen ja osallisuuteen

opetussuunnitelma

moduulit

  • Koulutus ja sosiaalinen osallisuus ja syrjäytyminen sekä koulutuspolitiikat
  • Sisällyttämisen tutkimus
  • Osallistuminen koulutuskeskuksiin ja yhteisöihin
  • Sisällyttäminen luokkahuoneeseen
  • Sisällyttäminen ja yksilölliset erot
  • Tapausanalyysi ja lopullinen maisteriohjelma

pääsy

Yleiset käyttöoikeusvaatimukset

Voit päästä korkeakoulututkintoon, jos sinulla on:

  • virallinen espanjalainen yliopistotutkinto (tasosta ja kestosta riippumatta)
  • tutkinnon, jonka on myöntänyt toinen korkeakoulu, joka kuuluu Euroopan korkeakoulualueeseen, joka myöntää myöntäneessä maassa pääsyn maisteriopetuksiin.
  • ulkomaisen korkeakoulututkinnon suorittaminen Euroopan korkeakoulutusalueelta ilman, että vaaditaan täydellistä homologiaa, koulutustaso, joka vastaa valtion virallista korkeakoulututkintoa, ja alkuperämaassa se, että hänellä on oikeus jatko-opintoihin.

Yleisten pääsyvaatimusten lisäksi jokaisella päälliköllä on joitain erityisiä pääsyvaatimuksia ja valintaperusteita.

Pääsyvaatimukset

  • Täytä vaatimukset, jotka koskevat opettamista pakollisessa keskiasteen koulutuksessa, suoritustasolla tai ammatillisessa koulutuksessa tai pätevää koulutusta varten.
  • Onko sinulla tutkinnon suorittaneen varhaiskasvatuksen opettajan, peruskoulutuksen opettajan, sosiaaliopetuksen tai pedagogisen, psykologisen, psykologisen tai vastaavan korkeakoulututkinnon suorittaneen tutkinto tai vastaava yliopistotutkinto.

Vicin yliopisto pidättää oikeuden olla opettamatta maisteria, jos opiskelijoiden vähimmäismäärää ei ole rekisteröity.

valintaperusteet

Kun vaatimukset täyttävien henkilöiden käyttöoikeuspyyntöjen määrä on suurempi kuin opetuspaikkojen määrä, sovelletaan seuraavia ansaintakriteerejä valittaessa hakijat, jotka hyväksytään:

  • Maisterin tutkintoon liittyvä työkokemus: 30 pistettä.
  • Edellisen tutkinnon soveltuvuusaste: sinulla on pakollisen toisen asteen koulutuksen ja perustutkintoa, ammatillista koulutusta ja kieltenopetusta koskevan koulutuksen todistus tai pedagogisen kelpoisuuden todistus: 20 pistettä.
  • Akateemisten tutkimusten ennätys: 20 pistettä
  • Kolmannen kielen osaaminen: 10 pistettä
  • Liikkuvuus aikaisempien tutkimusten aikana: enintään 10 pistettä
  • Tavoitelauseke, jossa ilmoitetaan ehdokkaan henkilökohtainen motivaatio ja tavoitteet, jotka ovat johtaneet hänen hakemaan paikkaa päällikölle: 10 pistettä

Ennakkorekisteröintikalenteri

esirekisteröinti

1. jakso: 18. maaliskuuta - 16. syyskuuta 2020

Pääsy / toimeksianto

  • 1. ajanjakso: välillä 11. – 15. Toukokuuta 2020
  • 2. jakso: 3. – 10. Kesäkuuta 2020
  • 3. jakso: 1. - 8. heinäkuuta 2020
  • 4. jakso: 3.-9. Syyskuuta 2020
  • 5. jakso: 18.-23. Syyskuuta 2020

rekisteröinti

  • Pääsy 1. kauteen: 25. – 29. Toukokuuta 2020
  • Pääsy 2. jaksoon: 16. – 23. Kesäkuuta 2020
  • Kolmas jakso: 15.-22. Heinäkuuta 2020
  • Valittu 4. jakso: 15.-22. Syyskuuta 2020
  • Päästetty 5. jaksoon: 28. syyskuuta - 2. lokakuuta 2020

Pääsykaudet ensimmäisen jälkeen tapahtuvat vain siinä tapauksessa, että vapaita paikkoja on.

Hakijoilla, jotka suorittavat ennakkorekisteröinnin vahvistetun ajanjakson viimeisenä päivänä, on lisäpäivä esitellä odottavat asiakirjat.

uranäkymät

  • Opettajat ja professorit koulutuskeskuksissa, erityisesti kiinnittyneet ammatilliseen profiiliin kiinnittäen huomiota monimuotoisuuteen.
  • Psykologit ja pedagogit, jotka työskentelevät koulutus-, sosiaali-, terveys- ja / tai yhteisöpalveluissa
  • Sosiaaliopettajat, jotka puuttuvat instituutioihin tai palveluihin, joiden tarkoituksena on auttaa ihmisiä, jotka henkilökohtaisista, sosiaalisista, kulttuurisista tai sukupuolesyistä ovat vaarassa syrjäytyä.
  • Tutkijat, palvelupäälliköt tai teknikot, jotka ovat suuntautuneet koulutuksen tai sosiaalisen osallisuuden tutkimuksen tai politiikkojen kehittämiseen.
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public un ... Lue lisää

Universitat de Vic - Central University of Catalonia emerged from a regional and citizens’ initiative to continue with a university tradition that goes back to the Middle Ages. UVic-UCC is a public university under private management. Näytä vähemmän