Keystone logo

verkossa Diplomi Ohjelmat sisään Asiakassuhteet sisään Reunion varten 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • Diplomi
  • Liiketalouden opinnot
Opintoalat
    Ammatilliset opinnot (0)Arkkitehtuurin opinnot (0)Biotieteet (0)Elintarviketutkimus (0)Elämäntaidot (0)Energia-alan opinnot (0)Esittävät taiteet (0)Hallinnon opinnot (0)Humanististen tieteiden opinnot (0)Ilmailu (0)
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

Mikään ohjelma ei täytä hakuehtojasi. Tarkenna suodattimiasi.

Clear filters

verkossa Diplomi Ohjelmat sisään Asiakassuhteet

Asiakassuhteet viittaavat strategioihin, joita yritykset käyttävät kommunikoidakseen asiakkaidensa kanssa ja ylläpitääkseen positiivista suhdetta heidän kanssaan. Asiakassuhteiden tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia suhteita yrityksen ja sen asiakkaiden välille.

Asiakassuhdetutkinto antaa sinulle tarvittavat taidot ja tiedot menestyäksesi asiakaspalvelu- ja johtotehtävissä. Opit kehittämään tehokkaita asiakassuhteita ja hallitsemaan asiakaskontakteja. Lisäksi saat ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointistrategioista, suhdetoiminnasta, kassatoiminnasta ja muusta.

Asiakassuhteiden tutkinnon suorittamalla voit edetä useilla eri urapoluilla, kuten markkinointipäällikkönä tai asiakaspalvelun edustajana. Saatat myös työskennellä valtion virastoissa tai voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, joissa taitojasi voidaan käyttää käytännössä auttamalla muita. Riippumatta siitä, minne päädyt töihin valmistumisen jälkeen, asiakassuhteiden tutkinnon suorittaminen antaa sinulle työkalut menestyäksesi missä tahansa asiakaslähtöisessä roolissa.

Johtuen pienestä koosta Reunion, on hyvin vähän mahdollisuuksia korkeakoulujen koko alueella. Tämän vuoksi valtaosa opiskelijoiden matkustaa Ranskaan voidakseen harjoittaa jatkuvaa koulutusta.