MasterPhDLawKandidaattiMBAHealthcareCourses
Keystone logo
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland Executive Bachelor's in International Sales and Marketing
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland

Executive Bachelor's in International Sales and Marketing

Zurich, Sveitsi

1 Years

Englanti

Täysaikainen, Osa-aikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

EUR 4 950 / per year

Etäopiskelu

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

ABMS on sertifioitu EFMD EOCCS, Sveitsin kansallisen koulutuksen laatua (EduQua) ja ASIC UK.
Voit mennä niin pitkälle kuin mielesi vie sinut kandidaatin opiskelija ABMS.

Opiskelijat ovat varustettu uusilla ja erittäin hyödyllinen Myynti ja markkinointi välineitä (mukaan lukien E-Myynti ja E-markkinointi) päästä työmarkkinoille ja edistää entistä tehokkaammin ja organisaatioille tämän alan.

Executive BBA myynti ja markkinointi opinto-ohjelmat soveltuvat opiskelijoille, jotka haluavat seurata uran markkinoinnin tai myynnin ja tulla markkinointi- ja / tai myyntipäällikkö. Tämä opinto-ohjelma on 12-kuukauden tutkimusjakson aikana, jossa opiskelijat opetetaan teoria markkinointi, myynti, ja olennaisia ​​taitoja, joita tarvitaan teollisuuden kautta luentosarja.

Opinnäytetyön pituus: 12000 sanaa (opiskelijoille saa olla 10% enemmän tai vähemmän.) Kesto: 4-8 kuukautta (keskimäärin 6 kuukautta) Maksu: 2900 euroa (vain ABMS-opiskelijoille, jotka suorittivat kandidaatin tutkinnon).

Mitkä ovat edut? Johtavalla kandidaatilla kunnianhimoinen, mahdollisuutesi Masterin hyväksymiseksi on yleensä korkeampi ja se auttaa sinua löytämään paremman työn. Jos et halua tehdä tutkielma, sinua palkitaan ei-arvosanoin Executive kandidaatin.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Eurooppalainen kandidaatti kansainvälisessä markkinoinnissa
    • France Online, Ranska
  • Johtamisen maisteriohjelma ja valinnainen erikoistuminen
    • Online
  • BA (Hons) Business Management (Marketing) (CMI)
    • Online