Asiakaspalvelu (ilmainen verkkokurssi tutkintotodistuksella)
Online
KESTO
6 up to 10 Hours
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
* Ilmainen kurssi
Johdanto
Tämä kurssi tutkii asiakaspalvelutaitoja, jotka ovat olennaisia onnistuneelle liiketoimintahankkeelle. Sinun on hallittava viestintä ja yhteistyö tehokkaasti asiakkaidesi kanssa, jotta kertaluonteisista kävijöistä tulee elinikäisiä asiakkaita. Ihmiset muistavat, kuinka yritys kohteli heitä terävämmin kuin he muistavat tuotteita, joten asiakaspalvelu voi tehdä tai rikkoa organisaation. Rekisteröidy lisätäksesi tämän arvokkaan taidon ammatilliseen portfolioosi.
Tämä ilmainen verkkokurssi sisältää:
- 6-10 tuntia oppimista
- CPD-akkreditointi
- Lopullinen arviointi
Alison-sertifikaatit
Kaikki Alisonin kurssit ovat ilmaisia, ilmoittautua, opiskella ja suorittaa. Jotta voit suorittaa tämän diplomikurssin onnistuneesti ja tulla Alison-tutkinnon suorittaneeksi, sinun on saavutettava vähintään 80% jokaisessa kurssin arvioinnissa. Kun olet suorittanut tämän diplomikurssin, sinulla on mahdollisuus hankkia virallinen tutkintotodistus, joka on loistava tapa jakaa saavutuksesi maailman kanssa.
Alison-tutkintotodistuksesi on:
- Ihanteellinen jaettavaksi potentiaalisten työnantajien kanssa
- Sisällytä se ansioluetteloosi, ammatillisiin sosiaalisen median profiileihisi ja työhakemuksiisi.
- Osoitus sitoutumisestasi jatkuvaan oppimiseen, taitojen parantamiseen ja korkeiden tulosten saavuttamiseen.
- Kannustin jatkaa itsesi voimaannuttamista elinikäisen oppimisen avulla.
Alison tarjoaa 3 erilaista tutkintotodistusta suoritetuista diplomikursseista:
- Digitaalinen tutkintotodistus: ladattava tutkintotodistus PDF-muodossa, joka on heti käytettävissäsi, kun suoritat ostoksesi.
- Tutkintotodistus: fyysinen versio virallisesti brändätystä ja turvamerkitystä tutkintotodistuksestasi, joka on lähetetty sinulle ILMAISELLA toimituksella.
- Kehystetty tutkintotodistus: fyysinen versio virallisesti brändätystä ja turvamerkitystä tutkintotodistuksestasi tyylikkäässä kehyksessä, lähetetty sinulle ILMAISELLA toimituksella.
Galleria
Opetussuunnitelma
Tiesitkö, että asiakkailla on viisi perustarvetta? Tämä koulutuskurssi opettaa sinulle, kuinka tavata jokainen. Tarkastelemme asiakaspalvelun keskeisiä elementtejä, mukaan lukien "erinomaisen asiakaspalvelun kuusi olennaista toimenpidettä" ja asiakaspalvelun "5 P:tä" ("ihmiset, tuotteet, käytännöt, menettelyt ja paikat"). Yritysten on tarjottava erinomaista asiakaspalvelua pitkän aikavälin kasvun luomiseksi, ja tämä kurssi näyttää sinulle, kuinka voit pitää asiakkaat tyytyväisinä.
Julkisella sektorilla sekä ravintola- ja vähittäiskaupassa työskentelevät ihmiset kohtaavat päivittäin satoja erilaisia persoonallisia asiakkaita. Tällä kurssilla perehdytään asiakaspalvelun erityispiirteisiin näillä aloilla. Keskustelemme asiakastyypeistä jokaisessa, filosofioista, jotka voivat ohjata sinut menestykseen ja asiakaspalvelupäälliköiden tärkeästä roolista
Tästä tutkintokurssista voi olla hyötyä vähittäiskaupan henkilökunnalle, ravintola-alan työntekijöille ja julkisille virkamiehille, jotka haluavat olla taitavampia tarjoamaan ystävällistä ja osaavaa asiakaspalvelua. Autamme myös yritysjohtajia, omistajia ja yrittäjiä, jotka haluavat toteuttaa organisaatiossaan tehokkaita asiakaspalveluohjelmia. Rekisteröidy oppiaksesi erinomaisen asiakaspalvelun salaisuudet ja ota seuraava askel urallasi.
- Moduuli 1: Asiakaspalvelun perusteet
- Moduuli 2: Erinomaisen asiakaspalvelun tarjoaminen
- Moduuli 3: Asiakaspalvelun tutkinto - ensimmäinen arviointi
- Moduuli 4: Asiakaspalvelu ravintola-alalla
- Moduuli 5: Asiakaspalvelu vähittäiskaupassa
- Moduuli 6: Asiakaspalvelu julkisella sektorilla
- Moduuli 7: Asiakaspalvelun tutkinto - toinen arviointi
- Moduuli 8: Kurssin arviointi
Ohjelman tulos
What You Will Learn In This Free Course
- Apply the fundamental aspects of customer service in a business
- Advance a customer service programme from a basic to an advanced level
- Communicate and collaborate with customers efficiently
- Utilize customer feedback to continuously refine a customer service programme
- Implement a customer service programme in the public sector and hospitality or retail industry
Knowledge & Skills You Will Learn
- Customer Service
- Hospitality Management
- Hospitality
- Retail
- Food Service
- Retail Apprenticeships