Master of Business Administration (MBA) mobiilissa ja digitaalisessa markkinoinnissa
Alfred Nobel Open Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Zürich, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 4 000 / per semester
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
- Kesto: 2 lukukautta
- Laajuus: 60
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 3000EUR/lukukausi
- Ohjelma: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Master of Business Administration (MBA) jatko -opinnot, jotka järjestää Alfred Nobel Open Business School Sveitsi yhteistyössä Collegium Humanum Warsaw Management Universityn kanssa, on tunnetuin ja arvostetuin johtotehtävä.
MBA-opinnot-Mobiili ja digitaalinen markkinointi on ainoa opinto-ohjelma tässä osassa maailmaa korkealaatuisille asiantuntijoille digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alalla, joka on nopeimmin kasvava markkinoinnin alue. MBA-Mobile & Digital Marketing -tutkimukset perustuvat uusimpaan, edistyneeseen teknologiseen osaamiseen. Master of Business Administration (MBA) - Mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin opintoja arvioidaan tarkasti ja parannetaan jatkuvasti osana yliopistoa.
Tämän MBA-tutkinnon suorittaneet edustavat eliittiryhmää korkealaatuisista mobiili- ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoista, jotka takaavat sekä itselleen että mahdolliselle tulevalle työnantajalle korkean tason tarjottavia palveluja. Ehdotamme innovatiivista opetussuunnitelmaa sekä sisällön että käytännön suhteen luoden virtuaalisen työalueen, joka mahdollistaa hankitun tiedon nopeamman toteuttamisen. Koulutamme Yhdysvalloissa tunnetun koulutusmenetelmän mukaisesti pätevälle johdolle, joka tunkeutuu täydellisesti uuden teknologian, markkinoinnin sekä digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alueelle.
Luovat teknologiset ja sovellusratkaisut sekä uusi organisaatio ja hallintojärjestelmät mahdollistavat helpon ja miellyttävän koulutuksen.
Tämä erikoistuminen kattaa käsitteet, työkalut ja tekniikat, joita tarvitaan kommunikoimaan asiakkaiden kanssa järjestelmällisesti ja integroidusti ja luomaan tehokkaita, kohdennettuja mainoskampanjoita. Kun olet suorittanut mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin erikoistumisen, ymmärrät strategiset markkinointikonseptit ja työkalut, joita tarvitaan tietoon perustuvien päätösten tekemiseen ja suunnan määrittämiseen yrityksellesi, liiketoimintayksikölle, osastolle tai tuotelinjalle digitaalisessa ekosysteemissä.
Oppimistulokset
- Ymmärrä markkinointityökalujen ja -strategioiden soveltaminen mobiili- ja digitaalisessa ympäristössä
- Käytä markkinointianalytiikkaa tietojen visualisointiin ja käyttöön
- Ymmärtää, miten digitaalisia mobiilikanavia käytetään markkinoinnissa
Ainutlaatuisen modulaarisen lähestymistapamme ohjelmiemme toteuttamiseen, alan johtava opiskelijoiden ja opettajien välinen suhde ja pienet, keskittyneet online-luokkakoot, voimme käyttää aikaa varmistaaksemme, että jokainen oppilaamme todella ymmärtää liiketoiminnan kasvattamisen. palvelemaan asiakkaita toimistossa. Saat kokemusta ryhmädynamiikasta, organisaation muutoksesta, teknologia -alustoista ja strategiasta. Saat kokonaisvaltaisen kokemuksen jokaisesta moduulista, mikä helpottaa taitojesi soveltamista todellisessa maailmassa.
Koulutus tarjotaan verkossa luentojen, videoiden ja konsulttien avulla.
Kurssi päättyy tutkielman jättämiseen ja puolustamiseen.
hakemus
- lähetä hakulomake
- lähetä kopio pätevyydestäsi
- CV
Kurssin sisältö
Moduulit | Luotonumerot |
Web -analytiikka, Google Ads | 10 |
Tekijänoikeus ja GDPR | 10 |
Mobiili ja digitaalinen markkinointi | 10 |
Median ja mainonnan tutkimus | 10 |
Digitaalitelevisio- mainonta ja kaupalliset näkökohdat | 5 |
Digitaaliset innovaatiot | 5 |
Vaikuttajamarkkinointi ja sosiaalinen media | 5 |
Mediaviestintä | 5 |
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
- Kesto: 2 lukukautta
- Krediitit: 60
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 3000EUR/lukukausi
- Ohjelma: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Master of Business Administration (MBA) jatko -opinnot, jotka järjestää Alfred Nobel Open Business School Sveitsi yhteistyössä Collegium Humanum Warsaw Management Universityn kanssa, on tunnetuin ja arvostetuin johtotehtävä.
MBA-opinnot – Mobile & Digital Marketing on ainoa koulutusohjelma tässä osassa maailmaa korkeatasoisille asiantuntijoille digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alalla, nopeimmin kasvavalla markkinoinnin alueella. MBA-Mobile & Digital Marketing -opinnot perustuvat viimeisimpään ja edistyneimpään teknologiaosaamiseen. Master of Business Administration (MBA) – Mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin opinnot ovat tiukan arvioinnin ja jatkuvan kehittämisen kohteena osana yliopistoa.
Tämän MBA-tutkinnon suorittaneet edustavat eliittiryhmää korkealaatuisista mobiili- ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoista, jotka takaavat sekä itselleen että mahdolliselle tulevalle työnantajalle korkean tason tarjottavia palveluja. Ehdotamme innovatiivista opetussuunnitelmaa sekä sisällön että käytännön suhteen luoden virtuaalisen työalueen, joka mahdollistaa hankitun tiedon nopeamman toteuttamisen. Koulutamme Yhdysvalloissa tunnetun koulutusmenetelmän mukaisesti pätevälle johdolle, joka tunkeutuu täydellisesti uuden teknologian, markkinoinnin sekä digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alueelle.
Luovat teknologiset ja sovellusratkaisut sekä uusi organisaatio ja hallintojärjestelmät mahdollistavat helpon ja miellyttävän koulutuksen.
Tämä erikoistuminen kattaa käsitteet, työkalut ja tekniikat, joita tarvitaan kommunikoimaan asiakkaiden kanssa järjestelmällisesti ja integroidusti ja luomaan tehokkaita, kohdennettuja mainoskampanjoita. Kun olet suorittanut mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin erikoistumisen, ymmärrät strategiset markkinointikonseptit ja työkalut, joita tarvitaan tietoon perustuvien päätösten tekemiseen ja suunnan määrittämiseen yrityksellesi, liiketoimintayksikölle, osastolle tai tuotelinjalle digitaalisessa ekosysteemissä.
Koulutus tarjotaan verkossa luentojen, videoiden ja konsulttien avulla.
Kurssi päättyy tutkielman jättämiseen ja puolustamiseen.
Kurssin sisältö
Moduulit | Luottonumerot |
Verkkoanalytiikka, Google Ads | 10 |
Tekijänoikeus ja GDPR | 10 |
Mobiili- ja digitaalinen markkinointi | 10 |
Media- ja mainontatutkimus | 10 |
Digi-TV – mainonta ja kaupalliset näkökohdat | 5 |
Digitaaliset innovaatiot | 5 |
Vaikuttajamarkkinointi ja sosiaalinen media | 5 |
Mediaviestintä | 5 |
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
- Ymmärrä markkinointityökalujen ja -strategioiden soveltaminen mobiili- ja digitaalisessa ympäristössä
- Käytä markkinointianalytiikkaa tietojen visualisointiin ja käyttöön
- Ymmärtää, miten digitaalisia mobiilikanavia käytetään markkinoinnissa
Ainutlaatuisen modulaarisen lähestymistapamme ohjelmiemme toteuttamiseen, alan johtava opiskelijoiden ja opettajien välinen suhde ja pienet, keskittyneet online-luokkakoot, voimme käyttää aikaa varmistaaksemme, että jokainen oppilaamme todella ymmärtää liiketoiminnan kasvattamisen. palvelemaan asiakkaita toimistossa. Saat kokemusta ryhmädynamiikasta, organisaation muutoksesta, teknologia -alustoista ja strategiasta. Saat kokonaisvaltaisen kokemuksen jokaisesta moduulista, mikä helpottaa taitojesi soveltamista todellisessa maailmassa.