Markkinoinnin päällikkö
Atlantic International University Masters Programs
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Honolulu, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Johdanto
Master of Marketing (MS, MBA, MPA) -ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille tekniset ja taitojoukot, jotka ovat tarpeen markkinoinnin ammattilaiseksi tulemiseen, joka pystyy ratkaisemaan markkinoinnin käytännön kysymyksiä. Master of Marketing -ohjelmaa tarjotaan verkossa etäopiskelun kautta. Arvioituaan sekä akateemiset tiedot että elämänkokemuksen AIU: n henkilökunta, joka työskentelee yhdessä tiedekunnan ja akateemisten neuvonantajien kanssa, auttaa opiskelijoita luomaan räätälöityjä, yksilöllisesti suunniteltuja ohjelmia. Tätä joustavuutta opiskelijoiden tarpeiden tyydyttämiseksi löytyy harvoin muista etäopetusohjelmista. Verkko-ohjelmamme ei vaadi kaikkia opiskelijoita suorittamaan samoja aiheita / kursseja, käyttämään samoja kirjoja tai oppimateriaaleja. Sen sijaan opiskelijan ja akateemisen neuvonantajan on suunniteltava online-markkinoinnin maisterin opetussuunnitelma.
Se käsittelee erityisesti vahvuuksia ja heikkouksia suhteessa markkinoiden mahdollisuuksiin opiskelijan tärkeimmissä ja suunnitelluissa työtehtävissä. Ymmärtäminen, että teollisuus ja maantieteelliset tekijät vaikuttavat opetussuunnitelman sisältöön standardoidun yhden kokoisen mallin sijaan, on AIUn ainutlaatuisen aikuiskoulutuksen lähestymistavan tunnusmerkki. Tämä filosofia käsittelee työelämän ammattilaisten dynaamista ja jatkuvasti muuttuvaa ympäristöä auttamalla aikuisopiskelijoita saavuttamaan ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteensa tutkinto-ohjelman sisällä.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tärkeää: Alla on esimerkki aiheista tai aloista, joita voit kehittää ja käsitellä opintojesi aikana. Se ei missään tapauksessa ole täydellinen tai pakollinen luettelo, koska AIU -ohjelmat eivät noudata standardoitua opetussuunnitelmaa. Se on tarkoitettu vain vertailukohteeksi ja esimerkiksi. Haluatko oppia lisää AIU: n opetussuunnitelman suunnittelusta? ( Kurssi ja opetussuunnitelma )
Keskeiset kurssit ja aiheet markkinoinnissa
- Markkinointi etiikka ja laki
- Markkinointitutkimus
- Markkinointistrategia
- Uusi tuotekehitys ja markkinointi
- Kansainvälinen markkinointi
- Tilastomenetelmät
- Tiedonkeruumenetelmät
- Laadullinen tutkimus
- Markkinoinnin johtaminen
- Brand Management
- Mediastrategia, analyysi ja suunnittelu
- PR-strategiat
- Integroitu markkinointiviestintä
Orientation Kurssit
- Viestintä ja tutkimukset (kattava jatkaminen)
- Organisaatioteoria (Portfolio)
- Kokemusperäinen oppiminen (omaelämäkerta)
- Akateeminen arviointi (kyselylomake)
- Perustiedot (integraatiotaulukko)
- Perusperiaatteet I (koulutusfilosofia)
- Ammatillinen arviointi (itsearviointimatriisi)
- Tutkijakoulutuksen kehittäminen (Akateemisen tutkinnon tae)
Markkinointiprojekti
- Masters Thesis Project
- MBM300-opinnäytetyön ehdotus
- MBM302 Opinnäytetyö (7 500 sanaa)
Julkaisu: Jokainen markkinoinnin maisterin tutkinto on kannustettu julkaisemaan tutkimuspapereitaan joko verkossa julkisesti tai ammattilehtien ja aikakauslehtien kautta maailmanlaajuisesti.