Markkinoinnin tohtori
Atlantic International University
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Honolulu, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 13 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Pedagoginen verkko-ohjelma: 13 500 dollaria / Andragoginen verkko-ohjelma: 8 500 dollaria
Johdanto
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Alt tohtori = "AIU: n markkinointi
Tohtori alt = "Markkinointi (PhD) -tavoitteena on auttaa opiskelijoita valmistautumaan markkinointi-uraan tarjoamalla oikeat työkalut ja tieto. Myös PhD: llä opiskelijat voivat päättää tehdä akateemista tutkimusta tai opettaa valitsemallaan alalla. alt = "Markkinointiohjelma on suunniteltu edistämään kokeneen alt =" Markkinoinnin valmistuneiden ja ammattilaisten ammatillista kehittymistä alt = "Markkinointialueella laajentamalla heidän tietämystään ja tarjoamalla heille laajaa tutkimusta ja prosessia alt =" Markkinointitaidot, joiden avulla he voivat keskeinen johtajan panos valitsemillaan aloilla.
Katso ja lue lisää AIU: sta tänään!
Atlantic International University - kulttuurimuutos koulutuksessa. AIU: lta Vimeolla .
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
AIU: n kasvatustieteen tohtorin tutkinto menee askeleen pidemmälle antamalla opiskelijoiden opiskella ja tutkia useita tietotekniikan keskeisiä alueita kehittääkseen ainutlaatuisen käytännön tiedon ja tietotekniikan teorian perustan.
AIU: n etäopiskeluoppi koulutusohjelmassa on räätälöity ohjelma, joka on suunniteltu sinulle ja neuvojasi varten. Tämä joustavuus, joka vastaa tarpeitasi, esiintyy harvoin muissa etäopiskeluohjelmissa. Ohjelma ei vaadi jokaista opiskelijaa opiskelemaan samoja aiheita ja käyttämään samoja kirjoja ja muita oppimateriaaleja kuin kaikilla muillakin opiskelijoilla. Sen sijaan online-tohtoriohjelmamme on suunniteltu juuri sinulle. Ne on suunniteltu yksilöllisesti vastaamaan tarpeitasi ja auttavat sinua saavuttamaan ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteet.
Tärkeää: Alla on esimerkki aiheista tai aloista, joita voit kehittää ja käsitellä opintojesi aikana. Se ei missään tapauksessa ole täydellinen tai pakollinen luettelo, koska AIU -ohjelmat eivät noudata standardoitua opetussuunnitelmaa. Se on tarkoitettu vain vertailukohteeksi ja esimerkiksi. Haluatko oppia lisää AIU: n opetussuunnitelman suunnittelusta? ( Kurssi ja opetussuunnitelma )
Keskeiset kurssit ja aiheet markkinoinnissa
- Tuotemerkki ja asiakaspääoma
- Suhteiden rakentaminen virtuaaliyhteisöissä
- Kuluttajasuhteiden hallinta
- Web-asiantuntemus
- Tietojenkäsittely verkkoympäristöissä
- Elämätapahtumien vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
- Palvelutakuut
- Myynnin hallinta
- Markkinoinnin johtaminen
- Edistyneet aiheet vähittäiskaupassa
- Palvelut Markkinointi
- Organisaation supistaminen ja ulkoistaminen
- Vähittäiskaupan sivuston valinta
- Suhteen laatu
- Yrittäjähenkinen markkinointi ja myynti
- Markkinointityökalujen perusteet ja sovellukset
- Asiakaspäätösten tekeminen
- Suoramarkkinointi
- Markkinointi Internetissä
- Strateginen markkinointi
- Kansainvälinen markkinointi
- Brändimarkkinointistrategia
- Ylennysjohtaminen ja strategia
- Globaalit markkinointikysymykset ja -strategiat
- Palvelut ja asiantuntijapalvelut Markkinointi
- Markkinointistrategia
- Markkinointiteoria ja markkinointimallit
- Markkinointirakenteiden analyysi
- Edistyneet markkinointitutkimustekniikat
- Monikanavainen markkinointistrategia
- Kansainvälinen tuotemerkki
- Kansainvälisen jakelun hallinta
- Uraauurtava etu
- Yritysten sosiaalinen vastuu
- Asiakastyytyväisyys ja yrityksen suorituskyky
- Palvelun vika ja palautus
Orientation Kurssit
- Viestintä ja tutkimukset (kattava jatkaminen)
- Organisaatioteoria (Portfolio)
- Kokemusperäinen oppiminen (omaelämäkerta)
- Akateeminen arviointi (kyselylomake)
- Tietämyksen perusta (Integration Chart)
- Perusperiaatteet I (koulutusfilosofia)
- Ammatillinen arviointi (itsearviointimatriisi)
- Tutkijakoulutuksen kehittäminen (Akateemisen tutkinnon tae)
Markkinointiprojekti
- Väitöskirja
- MBM900-tohtorin ehdotus
- MBM902 Väitöskirja (15 000 sanaa)
- Julkaisu: Jokaista markkinoinnin tohtorin tutkintoa kannustetaan julkaisemaan tutkimustyönsä joko verkossa julkisesti tai ammattilehtien ja aikakauslehtien kautta maailmanlaajuisesti.