L4 CIM-todistus ammattimainen markkinointi
CIM Academy
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Cookham, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 1 395 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Online | 1,809 GBP Virtual | 2 655 GBP Blended
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tarjoaa käytännön taidot ja tietämys taktisten markkinointitoimien ja kampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Saat asiaankuuluvia ja nykyaikaisia markkinointitietoja, jotka auttavat sinua rakentamaan uskottavuutesi ammatillisessa markkinointiroolissa.
Kenelle se on?
Jälleenmyyjät; etenkin pk-yrityksissä, joissa markkinointi on vain osa heidän tekemiään; tai markkinointitoiminnan rooleja, jotka harjoittavat markkinointitoimintaa osana työtä. Tyypillisiä henkilöitä, jotka saattavat suorittaa tämän pätevyyden, ovat usein:
- Markkinointiasiantuntijat.
- Markkinoinnin koordinaattorit.
- Markkinoinnin avainhenkilöt.
- Markkinointipäälliköt pk-yrityksissä ilman muodollista markkinointitutkintoa
- Ei-markkinoijat, joilla on pyrkimyksiä markkinoida.
- Nykyiset markkinoijat, jotka haluavat erikoistua enemmän.
Mitä opit
- Markkinointi (pakollinen): Markkinoinnin rooli, tehtävä ja tehtävä jossain määrin, sekä se, mikä vaikuttaa asiakkaiden käyttäytymiseen. Voit hakea ja mukauttaa markkinointisekoitusta asiakkaiden tarpeiden tyydyttämiseksi.
- Integrated Communications (Pakollinen): Monet eri tavat kommunikoida asiakkaiden kanssa sekä organisaation sisällä että sen ulkopuolella.
- Asiakaskokemus (valinnainen): ymmärrä asiakkaan kokemuksen kaikki näkökohdat, jotta voit varmistaa, että olette saaneet odotukset johdonmukaisella tavalla. Seuraa ja mittaa heidän tyytyväisyytensä, jotta voit tehdä tarvittavat parannukset tarpeen mukaan.
- Digitaalinen markkinointi (valinnainen): Miten soveltaa käytännön tietoa, mukaan lukien tehokas digitaalisen markkinoinnin työkalupakki.
Kolmen moduulin suorittaminen johtaa CIM-sertifikaattiin Professional Marketingissa. Jos haluat, voit opiskella yhtä moduulia kerrallaan ja rakentaa myöhemmin pätevyyteen.
Kurssin sisältö
MARKKINOINTI
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan kahden tunnin monivalintakysymyksellä.
Oppimistulokset
Markkinointikonsepti
- Ymmärtää markkinoinnin rooli ja tehtävä.
- Ymmärtää, mikä vaikuttaa asiakkaiden käyttäytymiseen.
Analyysi ja näkemys
- Tunnista markkinointiympäristön tekijät ja suuntaukset ja miten ne vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun.
- Selvitä vaihtoehdot relevanttien markkinointitietojen keräämiseksi.
Markkinointisekoitus
- Tunne markkinointisekoituksen elementit.
- Käytä markkinointisekoitetta asiakkaan tarpeiden tyydyttämiseksi.
INTEGROITU TIEDONANTO
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan työperusteisella tehtävällä.
Oppimistulokset
Sisäinen markkinointi
- Osaa rakentaa ristikkäisiä suhteita.
- Ymmärtää, miten hyödyntää resursseja tehokkaiden markkinointiratkaisujen tuottamiseksi.
Arvoehdotus
- Luodaan tehokas viestintä, joka tuottaa asiakkaille arvoa.
- Ymmärtää tuotteen ja tuotemerkin hallintaa.
Markkinointiviestintä
- Ymmärtää markkinointiviestinnän sekoituksen osatekijät.
- Kehitetään integroitu markkinointiviestintä.
ASIAKASKOKEMUS (VÄLITTÖMÄT)
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan työperusteisella tehtävällä.
Oppimistulokset
Asiakasympäristö
- Ymmärtää erilaisia konteksteja, jotka markkinoijat toimivat.
- Ymmärtää asiakkaiden odotusten merkitys.
Asiakaskokemus
- Ymmärtää asiakaskokemuksen eri ulottuvuudet.
- Suorittaa toimintaa, joka parantaa asiakaskokemusta.
Mittaus ja valvonta
- Osaa seurata ja mitata asiakaskokemusta kontekstissa.
- Käytä muuttujia parantaaksesi tulevaa asiakaskokemusta.
DIGITAALINEN MARKKINOINTI (VALITTU)
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan e-portfolion avulla.
Oppimistulokset
Digitaalinen maisema
- Ymmärrä häiritsevän digitaalisen ympäristön tarjoamat mahdollisuudet ja haasteet.
- Arvioida dynaamisen digitaalisen ympäristön vaikutus ja vaikutus.
Digitaalinen työkalupakki
- Tietää, miten tärkeimmät digitaaliset työkalut voivat tukea markkinointia.
- Ymmärtää digitaalisten alustojen ja kanavien merkitys kontekstissa.
Digitaalinen toiminta
- Kehitä digitaalisia toimintoja tukemaan ja tehostamaan monikanavaista markkinointia.
- Käytä digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden valvontaan ja mittaamiseen liittyviä keskeisiä periaatteita.
Sisäänpääsyvaatimukset
CIM Academy on omat merkintäkriteerit ja hakijat arvioidaan yksilöllisesti. Tämä pätevyys vastaa perustutkintotason ensimmäistä vuotta ja suosittelemme, että sinulla on vähintään yhden vuoden kokemus markkinointi- tai asiakaspalvelutehtävissä.
Vaihtoehtoisesti hyväksymme:
- CIM-tason 3 (aloitus) sertifikaatti markkinoinnissa.
- Mikä tahansa asiaankuuluva tason 3 pätevyys.
- Kandidaatin tai maisterin tutkinto tunnustetusta yliopistosta.
- Diagnostiikan arviointi tasolle 4.
Ohjelmamme opetetaan englanniksi, ja jos englanti ei ole sinun ensimmäistä kieltäsi, sinun on myös esitettävä vähintään IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (B-luokka).
varaus
Varaukset tulee tehdä CIM Academy -tiimin kautta CIM: ssä - soita numeroon 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 750 alv
- Tentti / arviointimaksu - £ 435
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä arvonlisävero = £ 1.395
Mikä on mukana -
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen
- Opiskelijan tuki
- CIM opiskelee jäsenyyttä vuodelle
- Tentti ja arviointimaksut
Virtual (verkossa) - £ 1095 alv
- Tentti / arviointimaksu - £ 435
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä sis. Arvonlisävero = £ 1.809
Mikä on mukana -
- Opintokustannukset
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen
- Opiskelijan tuki
- CIM opiskelee jäsenyyttä vuodelle
- Tentti ja arviointimaksut
Blended (face-to-face ja verkossa) - £ 1800 alv
- Tentti / arviointimaksu - £ 435
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä sis. ALV = £ 2,655
Mikä on mukana -
- Opintokustannukset
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen
- Opiskelijan tuki
- CIM opiskelee jäsenyyttä vuodelle
- Tentti ja arviointimaksut
- Eräänä päivänä kasvotusten kohtaamispaikka moduulia kohden
Muita tenttipalkkioita voidaan soveltaa opiskelijoihin muualla kuin Yhdistyneessä kuningaskunnassa.