
Spain Online, Espanja
KESTO
9 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu, Etäopiskelu
Johdanto
Sähköisen kaupankäynnin kurssin pääominaisuudet
Tapa, jolla kuluttajat tiedottavat ja ostavat, on muuttunut, mutta myös yritysten tapa kommunikoida ja olla vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa, mikä on johtanut uusien tapojen luomiseen liiketoiminnalle, joita ei ollut mahdollista ajatella muutama vuosi sitten. Nämä uudet liiketoimintamallit tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia, joilla on selkeä digitaalinen profiili ja kyky luoda ja kehittää strategioita, jotka muuttavat yrityksen digitaalista identiteettiä, jotta siitä tulisi tunnetumpi ja houkuttelevampi.
Sähköisen kaupankäynnin kurssi, jonka EAE Business School on kehittänyt muiden etäkurssien joukossa, vastaa yritysten ja organisaatioiden vaatimukseen sisällyttää osastoihinsa digitaalisen markkinoinnin alalla koulutetut profiilit.
Verkkokauppa: Harjoittele vaistoasi havaita ja hallita liiketoimintamahdollisuuksia Internetissä
Digitaalisen markkinoinnin syventävä kurssi EAE Business Schoolissa tarjoaa verkkomarkkinoinnin ja verkkokaupan avainkysymykset osallistujille käytännön sovelluksiin yritysten päivittäisessä toiminnassa.
Se on suunnattu sekä ammattilaisille, jotka haluavat erikoistua näille kahdelle alueelle, että yrittäjille, jotka haluavat perustaa digitaaliseen ympäristöön perustuvan yrityksen ja oppia Internetin tarjoamista avaimista ja mahdollisuuksista.
Digitaalisen markkinoinnin korkeakoulutuksen edut EAE: ssä
Digitaalisen markkinoinnin kurssi voidaan suorittaa verkossa tai sekoitettuna, modaliteetit, jotka tarjoavat opiskelijalle useita etuja, kuten joustavuus, sopeutuminen heidän tarpeisiinsa tai mahdollisuus sovittaa työ ja perhe.
Näiden modaliteettien oppimisresurssien ja välineiden laatu sekä opiskelijoiden tyytyväisyystaso muun muassa ovat aiheuttaneet tämäntyyppisen kysynnän lisääntyneen maailmanlaajuisesti viime vuosina. Espanjassa kasvu on ollut yli 60%.
Online-tila
Virtuaalikampus on oppimisalusta, jonka alla kaikki EAE: n online-modaliteettien opiskelijan työt artikuloidaan. Tässä virtuaalitilassa sinulla on materiaalia, resursseja ja oppimistyökaluja, joiden avulla voit edetä koko kurssin ajan.
Sekoitettu tila
Tälle modaliteetille on ominaista verkkokoulutuksen ja henkilökohtaisen koulutuksen etujen yhdistäminen. Aikataulujen joustavuuden ja vapauden lisäksi on luokkien tai henkilökohtaisten istuntojen etuja, jotka mahdollistavat suhteiden luomisen opettajiin ja muihin opiskelijoihin, mikä mahdollistaa kokemusten ja tietojen vaihdon muiden kanssa ammattilaisina.
- Luokat tai henkilökohtaiset istunnot
Käytännön luonteessa he yhdistävät asiantuntijan esittämän aiheen ryhmän dynamiikkaan. Istunnot pidetään Madridin ja Barcelonan kampuksilla, ja opiskelija voi osallistua 20: een.
- Yhden oppaat
Opiskelijalla on 4 henkilökohtaista opetusohjelmaa, joissa hän voi valita valmennustilaisuuden, tavata asiantuntijan tai ottaa projektiopetuksen.
Säestys
Säestys on yhdessä resurssien ja virtuaalikampuksen kanssa yksi EAE: n online- ja sekoitettujen toimintamuotojen merkittävimmistä osa-alueista. Säestys sisältää joukon henkilökohtaisia, jaksoittaisia seurantatoimia, joiden tarkoituksena on auttaa opiskelijaa suorittamaan ohjelma onnistuneesti.
Tämän mahdollistamiseksi opetusneuvontaryhmässä erottuu kaksi hahmoa, henkilökohtainen ohjaaja ja ohjaaja.
- Henkilökohtainen ohjaaja
Opiskelijan viitehenkilö, joka auttaa ohjelman järjestämisessä ja suunnittelussa sekä antaa vastauksia kaikkiin tutkimukseen tai aiheeseen liittyviin epäilyihin ja kysymyksiin.
- Dynamizer
Hän on alan asiantuntija, joka ratkaisee esitetyt epäilyt, ehdottaa käytännön soveltamistoimia ja määrittelee opiskelun vauhdin.
- Valmisteluryhmät
Niiden tavoitteena on auttaa opiskelijaa läpäisemään kunkin moduulin teoreettiset arvioinnit. Koko vuoden ajan samalle moduulille järjestetään erilaisia valmisteluryhmiä, jolloin opiskelijan on helpompi ilmoittautua niihin milloin tahansa koko kurssin ajan.
Monipuolistaa myyntikanavia ja asiakassuhteita
Harvat sektorit asettavat yritykselle niin vaativia haasteita kuin digitaalinen, alue, joka kasvaa ja kehittyy harppauksin ja avaa oven uusille erittäin kannattaville liiketoimintamalleille.
Tämä jatkokurssi asettaa digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin avainkysymykset osallistujien ulottuville käytännön sovelluksiin organisaatioiden päivittäisessä toiminnassa.
Sen opintosuunnitelma on suunnattu sekä ammattilaisille, jotka haluavat erikoistua näille kahdelle alueelle, että yrittäjille, jotka haluavat edistää digitaaliseen ympäristöön perustuvaa liiketoimintaa ja oppia Internetin tarjoamista mahdollisuuksista.
Tunnetut asiantuntijat ovat suunnitelleet ohjelman niin, että osallistujat voivat omaksua sisällön ja työskennellä itsenäisesti ja joustavasti kiinnostuksen kohteidensa mukaan ja integroida oppimisen työ- ja henkilökohtaiseen elämäänsä. Esityslista sisältää verkkomarkkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin perustekijät, ja siinä käytetään digitaalisia resursseja, verkkoseminaareja, blogeja ja muita dynaamisia elementtejä, jotka helpottavat osallistujien koulutusta. Lisäksi heidän on toteutettava opastettu loppuprojekti, jossa he voivat soveltaa hankittuja tietoja ja taitoja.
Ohjelman suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat kaksoistutkinnon EAE: ltä ja Barcelonan Il3-yliopistolta (Barcelonan kampus) ja Rey Juan Carlos -yliopistolta (Madridin kampus).
Ohjelman lopussa saatu tutkinto kuuluu epävirallisten tutkintojen luokkaan. Vaikka arvonimi ja tunnustus, joka yrityksellä on, on sisällön laadun, erikoistumisen ja käytännön luonteen vuoksi helpottanut sitä tekevien opiskelijoiden työllistettävyyttä.
EAE Business School oli yksi edelläkävijäkouluista markkinointiohjelmien opettamisessa Espanjassa.
Apurahat ja rahoitus
EAE Business School on kehittänyt apurahojen ja apurahojen ohjelman, johon opiskelija voi valita akateemisen ja ammatillisen profiilinsa perusteella.
Yksi ohjelman kohokohdista on nollakustannusrahoitus. Tämän korottoman rahoituksen lisäksi voit hakea jotakin ohjelman stipendejä.
Opetussuunnitelma
- Moduuli 1. Johdatus digitaalisiin ympäristöihin
- Moduuli 2. Digitaalisen markkinoinnin työkalut
- Moduuli 3. Digitaalinen markkinointisuunnitelma: Sosiaalinen media ja yhteisön hallinta
- Moduuli 4. Verkkokauppa
- Ammatilliset kehitystyökalut
Arviointiprosessi
Ohjelmien arviointiprosessi koostuu kahdesta osasta, online-teoreettisesta ja kasvokkain käytävästä:
Teoreettinen osa
Se kehitetään Virtuaalikampuksella ja siinä opiskelijan tulee läpäistä kunkin moduulin arviointitestit tyydyttävästi
Kasvotusten harjoittelua
Se koostuu opiskelijan ratkaisusta henkilökohtaisesta käytännön tapauksesta, joka liittyy moduulin aiheiden sisältöön
Ohjelman tulos
Digitaalisen markkinoinnin ylempi kurssi on suunnattu kaikille ihmisille ja ammattilaisille, jotka haluavat:
- Online-strategiat
- Sähköinen kaupankäynti
- Digital Concepts -sovellus
- Mittaus, analyysi ja optimointi
- Digitaalinen suunnittelu
- Ammatillinen kehitys
Kaksoistutkinto EAE:n digitaalisen markkinoinnin korkeakoulun suorittamisen jälkeen
Kurssin onnistuneesti suoritettuaan opiskelija saa digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin korkeakoulututkinnon EAE Business Schoolista ja Barcelonan yliopisto-IL3:sta Barcelonan kampukselta ja Rey Juan Carlos Universityn Madridin kampukselta.