Master of Education (Advanced)
Edith Cowan University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Mount Lawley, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjeellinen maksu lukukautta kohti
Johdanto
Tarjoaa motivoituneille ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita koulutuskäytännöistä, suorittaa syventäviä kursseja erityisen kiinnostavilla aloilla.
Kurssi antaa opiskelijoille tietoja ja ymmärryksiä erilaisista erikoisaloista, jotka sopivat kunkin opiskelijan tarpeisiin ja valintoihin.
Kaksivuotinen kesto tekee kurssista ihanteellisen kansainvälisille opiskelijoille ja mahdollistaa akateemisen viestinnän taitojen kehittämisen ja mahdollisuuden jatkaa kahden erikoistumisen avulla.
Kurssin sisäänpääsy
Akateemiset pääsyvaatimukset (Band 8)
Seuraavat kurssikohtaiset pääsyvaatimukset ovat pakollisia ja kaikkien hakijoiden on täytettävä. Nämä vaatimukset täydentävät tai korvaavat vähimmäisvaatimukset, jotka esitetään alla olevassa Akateemisen pääsyn vaatimukset -kohdassa.
Kaikilta hakijoilta vaaditaan koulutuksen kandidaatti. Vaihtoehtoisesti hakijoilla voi olla kandidaatin tutkinto jollakin muulla alalla, sekä jatkotutkinto koulutuksesta tai opetusmestari. Erityistä ilmoittautumista voidaan harkita opiskelijoille, joilla on toisen alan kandidaatin tutkinto tai kolmen vuoden koulutettu opettaja. Molemmilla on laaja ammatillinen kokemus ja vastaavat tutkitaan.
Akateemiset pääsyvaatimukset (kaista 8) voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- Kandidaatin tutkinto sukulaisessa kurinalaisuudessa; tai
- Jos hyväksytään, vastaava aikaisempi oppiminen, mukaan lukien vähintään viiden vuoden työkokemus.
Englannin kielen vaatimukset (Band 4)
Englannin kielitaitovaatimukset voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- IELTS-akateeminen kaistan vähimmäispistemäärä 6,5 (ei yksittäisen kaistan alle 6,0);
- Kandidaatin tutkinto maasta, joka on määritelty englannin kielen taitoalueiden sivulla;
- Menestyksekkäästi suoritettu 0,375 EFTSL jatko-opintoa Australian korkeakoulututkinnossa (tai vastaavassa);
- Hyväksytty vastaava aikaisempi oppiminen, joka sisältää vähintään viiden vuoden asiaankuuluvan työkokemuksen; tai
- Muut testit, kurssit tai ohjelmat, jotka on määritelty englannin kielen taitoalueet -sivulla.
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Mount Lawleyssä tai verkossa
- Lukukausi 2: Opiskele kokopäiväisesti Mount Lawleyssä tai verkossa
Kurssin rakenne
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
RES6101 | Tutkimuksen valmistelu: Tutkimusmenetelmät | 20 |
EDU6195 | Pitkälle edennyt seminaari | 10 |
EDU6160 | Johtava koulutus globaalissa tilanteessa | 15 |
EDU6170 | Arviointi koulutuksessa: politiikat, pedagogisuus ja tasa-arvo | 15 |
CMM5160 | Tehokas viestintä ammatillisissa tilanteissa | 20 |
CMM5165 | Media ja yhteiskunta globalisoituneessa maailmassa | 20 |
CMM5180 | PR-strategiat | 20 |
Yksikkö erikoistumisesta | x 8 | 120 |
Opiskelijat suorittavat yleensä kaksi erikoistumisaluetta. Vaihtoehtoisesti opiskelijat voivat suorittaa yhden erikoistumisen ja valita loput 60 opintopistettä erikoistumisvaihtoehdoista yhteistyössä kurssin koordinaattorin kanssa.
Erikoistumisvaihtoehdot, joita voit opiskella tällä kurssilla
- Katolinen koulutus
- Varhaiskasvatus
- Johtava koulutus
- Oppimisvaikeudet
- Lukutaitokoulutus
- Erityis opetus
- Englannin opetus muille kielille
Osaamistavoitteet
- Soveltaa kognitiivisia, teknisiä ja luovia taitoja kritisoida koulutusstrategioita ja -käytäntöjä ja syntetisoida monimutkaisia ideoita aitoissa tilanteissa.
- Sovelta viestintä- ja yhteistyötaidot ammatillisen käytännön / stipendin myöntämiseen.
- Mieti kriittisesti koulutuksen monimutkaisesta kokonaisuudesta, tutkimusperiaatteista ja menetelmistä koulutustutkimuksen hallinnan osoittamiseksi.
- Käytä korkean tason itsejohtamistaitoja suunnittelemaan merkittävä projekti.
Uramahdollisuudet
Tämä kurssi tukee tutkinnon suorittaneita ammatillisessa etenemisessä opettajina, johtajina ja järjestelmänvalvojina.
Mahdolliset tulevat tehtävät
Rehtori, opetuskoordinaattori, koulunjohtaja, koulun ylläpitäjä, 3. tason kouluopettaja, luennoitsija.