Opettajan päällikkö (varhaislapsuus)
Edith Cowan University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Mount Lawley, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjeellinen maksu lukukautta kohti
Johdanto
Tarjoaa kansallisesti akkreditoidun perusopetuksen tutkinnon opiskelijoille, jotka ovat jo hankkineet kandidaatin tutkinnon tai vastaavan tutkinnon muilla kuin koulutuksellisilla alueilla.
Opettamisen maisteri (varhaislapsuus) on omistettu tuottamaan korkealaatuisia tutkinnon suorittaneita, jotka ovat valmiita aloittamaan työelämän varhaiskasvatuksen alalla, mukaan lukien lasten opettaminen syntymästä 8 vuoteen.
Kurssi keskittyy erityisesti tämän ikäryhmän lasten hoitoon ja koulutukseen yhteistyössä perheiden ja yhteisöjen kanssa.
Kurssi on rakennettu periaatteelle, että opiskelijat tulevat ohjelmaan vahvuuksineen monenlaisista koulutus- ja elämäkokemuksista. Heijastava ajattelu ja tutkimus, jossa painotetaan linkkejä teoriasta käytäntöön, arvostetaan. Opiskelijat kehittävät syvän käsityksen vahvojen, positiivisten suhteiden luomisen merkityksestä lasten, perheiden, yhteisöjen ja kollegoiden kanssa.
Opiskelijoille opetetaan, miten kehittää, toteuttaa ja arvioida sosiaalisesti osallistavia opetussuunnitelmia, joissa lapsia arvostetaan, kunnioitetaan ja he ovat sitoutuneet tuottavasti oppimiseen.
Tämä kurssi sopii huippuosaamisen "periaatteisiin ja ulottuvuuksiin", ja se toteutetaan molemminpuolisesti hyödyllisinä kumppanuuksina ECU: n, yksittäisten koulujen ja varhaislapsuuden välillä.
Kurssin sisäänpääsy
Akateemiset pääsyvaatimukset (Band 6)
Seuraavat kurssikohtaiset pääsyvaatimukset ovat pakollisia ja kaikkien hakijoiden on täytettävä. Nämä vaatimukset täydentävät tai korvaavat vähimmäisvaatimukset, jotka esitetään alla olevassa Akateemisen pääsyn vaatimukset -kohdassa.
Kaikkien hakijoiden on täytettävä ei-akateemiset kriteerit akateemisten pääsyvaatimusten lisäksi. Hakijoiden ei-akateemiset valmiudet arvioidaan NARTE-verkkokyselylomakkeen täyttämisen perusteella.
Akateemiset pääsyvaatimukset (kaista 6) voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- Kandidaatin tutkinto; tai
- Vastaava aikaisempi opiskelu, joka sisältää vähintään viiden vuoden ammattikokemuksen.
Englannin kielen vaatimukset (Band 5)
Opiskelijoiden on saavutettava akateeminen IELTS-keskimääräinen taso 7,5 tai enemmän, kuuntelun, puhumisen, lukemisen ja kirjoittamisen neljällä osalla; millään näistä komponenteista ei tulosta alle tason 7,0; ja pisteet 8,0 tai enemmän puhumisen ja kuuntelun komponenteissa.
Huomautus:
- Jos keskiasteen koulutus ja tutkinto-opinnot suoritettiin kahden vuoden kuluessa ennen rekisteröintihakemusta Australiassa, Kanadassa, Irlannissa, Uudessa-Seelannissa, Isossa-Britanniassa tai Yhdysvalloissa, hakijoiden ei tarvitse toimittaa todistusta englannin kielen taitosta.
- Hakijoiden, jotka ovat suorittaneet keskiasteen koulutuksensa Etelä-Afrikassa englanniksi ja joilla on perustutkinto, jota opetetaan englanniksi Etelä-Afrikan yliopistosta, katsotaan täyttäneen englannin kielen vaatimukset päästäkseen opetusmaisteriin.
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskelu kokopäiväisesti Mount Lawleyssä
Kurssin rakenne
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
LIT1200 | Henkilökohtainen lukutaito | |
NUM1200 | Henkilökohtainen laskenta |
Opiskelijoiden on suoritettava kaksi edellä mainittua yksikköä LIT1200 (henkilökohtainen lukutaito) ja NUM1200 (henkilökohtainen laskentatoimi) opettajankoulutuksen perusopiskelijoiden (LANTITE) lukutaito- ja numeerisuustestivaatimusten täyttämiseksi. Kaikkien opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat 1. tammikuuta 2017 alkaen akkreditoituun esiopetuksen opettajankoulutukseen (perus- ja jatko-opiskelijat), on suoritettava menestyksekkäästi testit henkilökohtaisesta lukutaito- ja laskentatasostaan. Opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat opettamisen maisteriin (varhaislapsuudessa), on suoritettava menestyksekkäästi opettajan peruskoulutuksen opiskelijoiden henkilökohtaisen lukutaito- ja lukutaidotestin (LANTITE) molemmat komponentit ilmoittautuakseen yli 120 opintopistettä opintojaksolleen.
Vuosi 1 - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
LAN6120 | Kieli ja lukutaito syntyneet 5 vuotta | 15 |
ECE6130 | Varhaiskasvatuksen opetussuunnitelman laatiminen | 15 |
ECE6140 | Tutkitaan pienten lasten kokonaisvaltaista oppimista ja kehitystä | 15 |
MSC6110 | Matematiikka ja tekniikat pienille lapsille | 15 |
Vuosi 1 - lukukausi 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
SCE6120 | Tiede pienille lapsille | 15 |
LAN6130 | Varhainen lukutaito 5-8 vuotta | 15 |
ECM6130 | Matematiikka koulun varhaisvuosina: 5–8 vuotta | 15 |
ECE6180 | Varhaiskasvatuskäytännöt ja -pedagogiikka lapsille 5-8 | 15 |
2. vuosi - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
ECE6320 | Pienten lasten liikunta, terveys ja hyvinvointi (terveet, aktiiviset ja turvalliset lapset) | 10 |
HSS6180 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet 8 vuotta | 10 |
AED6160 | Kuvataiteet ja musiikkikasvatus varhaislapsuudessa | 15 |
ECE6160 | Tehokas pedagogisuus ja käytäntö varhaislapsuudessa | 15 |
TPA6120 | Opetuksen suorituskyvyn arviointi | 10 |
Vuosi 2 - lukukausi 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDF6101 | Aboriginaalien ja Torres-salmen saaristo-opiskelijoiden opetusstrategiat | 15 |
ECE6150 | Nykyaikaiset ja vertailevat näkökulmat varhaiskasvatuksessa | 15 |
AED6150 | Tanssi-, draama- ja mediataiteen koulutus varhaislapsuudessa | 15 |
ECE6170 | Johtaminen ja johtaminen varhaislapsuudessa | 15 |
Osaamistavoitteet
- Soveltaa kognitiivisia, teknisiä ja luovia taitoja tutkia, arvioida ja syntetisoida opetusteoriaa ja -käytäntöä aitoissa tilanteissa.
- Sovelta viestinnän ja yhteistyön taitoja suunnitellakseen innovatiivisia opetussuunnitelmia, oppimis- ja arviointitoimia varhaiskasvatuksessa.
- Mieti kriittisesti monimutkaisesta kasvatustiedosta, tutkimusperiaatteista ja menetelmistä varhaiskasvatuksen opetuksen hallinnan osoittamiseksi.
- Käytä korkean tason itsejohtamistaitoja laajennetun harjoittelujakson aloittamiseen, suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Ammatillinen tunnustaminen
- Akkreditoinut: Australian lasten koulutuksen ja hoidon laadunvalvontaviranomainen (ACECQA)
- Akkreditoinut: Länsi-Australian opettajien rekisteröintilautakunta (TRBWA)
Uramahdollisuudet
Kurssi on sitoutunut valmistamaan varhaiskasvatuksen opettajia, joilla on olennaisia tietoja, taitoja ja kokemuksia monista varhaiskasvatuksen ympäristöistä, työskentelemään lasten kanssa syntymästä 8 vuoteen.
Mahdolliset tulevat tehtävät
Esikoulunopettaja, esiopetaja, varhaiskasvatuksen opettaja, esiopetuksen opettaja, ala-asteen opettaja, keskuksen johtaja.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Mount Lawleyssä
Kurssin rakenne
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
1200 LIT | Henkilökohtainen lukutaito | |
NUM1200 | Henkilökohtainen laskutaito |
Opiskelijoiden on suoritettava edellä mainitut kaksi yksikköä LIT1200 (Personal Literacy) ja NUM1200 (Personal Numeracy) täyttääkseen opettajakoulutusopiskelijoiden lukutaito- ja laskutaitotestin (LANTITE) vaatimukset. Kaikkien opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat akkreditoidulle opettajankoulutuskurssille (perus- ja jatko-opinnot) 1. tammikuuta 2017 alkaen, on läpäistävä testit henkilökohtaisesta luku- ja laskutaitotasostaan valmistuakseen. Opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat opetuksen maisteriin (varhaislapsuus), on suoritettava onnistuneesti henkilökohtaisen luku- ja laskutaitotestin (LANTITE) molemmat osat, jotta he voivat ilmoittautua kurssilleen yli 120 opintopistettä.
Vuosi 1 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
LAN6120 | Kieli ja lukutaito Syntymä 5 vuotta | 15 |
ECE6130 | Varhaislapsuuden opetussuunnitelman rakentaminen | 15 |
ECE6140 | Pienten lasten kokonaisvaltaisen oppimisen ja kehityksen tutkiminen | 15 |
MSC6110 | Matematiikka ja teknologiat pienille lapsille | 15 |
Vuosi 1 - lukukausi 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
SCE6120 | Tiede pienille lapsille | 15 |
LAN6130 | Varhainen lukutaito 5-8 vuotta | 15 |
ECM6130 | Matematiikka koulun alkuvuosina: 5-8 vuotta | 15 |
ECE6180 | Varhaiskasvatusharjoitukset ja -pedagogiikka lapsille 5-8 | 15 |
Vuosi 2 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
ECE6320 | Pienten lasten liikunta, terveys ja hyvinvointi (terveet, aktiiviset ja turvalliset lapset) | 10 |
HSS6180 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet Syntymä 8-vuotiaille | 10 |
AED 6160 | Kuvataide- ja musiikkikasvatus varhaislapsuudessa | 15 |
ECE6160 | Tehokas pedagogiikka ja käytäntö varhaislapsuudessa | 15 |
TPA6120 | Opetuksen suorituskyvyn arviointi | 10 |
Vuosi 2 - lukukausi 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDF6101 | Strategiat aboriginaalien ja Torres Strait Islander -opiskelijoiden opettamiseksi | 15 |
ECE6150 | Nykyajan ja vertailevat näkökulmat varhaiskasvatukseen | 15 |
AED 6150 | Tanssi-, draama- ja mediataiteen koulutus varhaislapsuudessa | 15 |
ECE6170 | Johtaminen ja johtaminen varhaislapsuudessa | 15 |
Galleria
Ohjelman tulos
Kurssin oppimistulokset
- Käytä kognitiivisia, teknisiä ja luovia taitoja tutkiaksesi, arvioidaksesi ja syntetisoidaksesi opetuksen teoriaa ja käytäntöä autenttisissa tilanteissa.
- Käytä viestintä- ja yhteistyötaitoja suunnitellaksesi innovatiivisia opetussuunnitelmia, oppimis- ja arviointitoimintoja varhaiskasvatuksessa.
- Pohdi kriittisesti monimutkaista koulutustietoa, tutkimusperiaatteita ja menetelmiä osoittaaksesi varhaislapsuuden opetuksen hallinnan.
- Käytä korkean tason itsejohtamistaitoja aloittaaksesi, suunnitellaksesi ja toteuttaaksesi laajennetun harjoituksen.
Uramahdollisuudet
Uramahdollisuudet
Tämä kurssi on sitoutunut valmistamaan varhaislapsuuden opettajia, joilla on olennaisia tietoja, taitoja ja kokemusta erilaisista varhaiskasvatuksen ympäristöistä, jotka työskentelevät lasten kanssa syntymästä 8-vuotiaaksi.
Mahdolliset tulevaisuuden työnimikkeet
Lastentarhanopettaja, esiopettaja, varhaiskasvatuksen opettaja, esiopettaja, ala-asteen opettaja, keskuksen johtaja.