MBA in
MBA digitaalisessa liiketoiminnassa ja digitaalisessa markkinoinnissa - verkossa
EHEI - European Higher Education Institute

Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online Malta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 500
Hakemuksen määräaika
20 Jan 2024
Aikaisin aloituspäivä
29 Jan 2024
Johdanto
Maltan jatko- ja korkeakouluviranomaisen (MFHEA) akkreditoima
Digitaalisten teknologioiden ilmaantumisen ja myöhemmän kehityksen jälkeen monet muuttujat ovat muuttaneet liiketoiminnan luonnetta ja markkinoiden toimintaa. Digitaalisista taidoista on tulossa kriittisiä liiketoiminnan menestymisen kannalta, ja sähköinen liiketoiminta on laajentanut mahdollisuuksien alueita, mikä on edistänyt ketteryyttä ja reagointikykyä muuttaa markkinadynamiikkaa sekä parantaa tehokkuutta ja asiakaskokemusta.
Sähköisen liiketoiminnan ja digitaalisen markkinoinnin MBA on intensiivinen ohjelma, joka valmentaa opiskelijoita kohtaamaan liiketoiminnan haasteita ja käsittelemään edistyneitä tekniikoita johtamisessa, verkkoliiketoiminnassa, strategisessa markkinoinnissa ja digitaalisessa transformaatiossa.
Master on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat toimia tehokkaasti sähköisessä liiketoimintaympäristössä ja hallita tai johtaa joko olemassa olevien liiketoimintaprosessien muutosta tai uuden sähköisen liiketoiminnan luomista. Ohjelman kautta opiskelija kehittää tietoja ja taitoja, joita tarvitaan sähköisen liiketoiminnan organisaatioiden strategisen kehittämisen hallinnassa sekä liiketoiminnan ekosysteemien ja organisaatiokulttuurien ja -käyttäytymisen analysoinnissa ja arvioinnissa. Yritysinnovaatioihin, globaaliin talouteen, digitaaliseen markkinointiin ja digitaaliseen transformaatioon keskittyvät eri master-moduulit antavat opiskelijoille yrittäjähenkisen ajattelutavan oman verkkoyrityksen perustamiseen, olemassa olevaan yritykseen liittymiseen tai uusien tapojen laajentamiseen verkossa.
Verkkokoulutus, joka vastaa tarpeisiisi
Verkkokoulutusmallimme antaa sinulle vapauden suorittaa kursseja aikataulussasi ja luoda tarpeisiisi sopiva oppimiskokemus, jossa on pääsy tiedekuntaan ja neuvonantajiin, jotka tukevat sinua koko maisterintutkinnon ajan. Kaikki moduulit opetetaan verkossa interaktiivisen virtuaalisen oppimisympäristön kautta, jossa pääset synkronisiin ja asynkronisiin luentoihin sekä projekti- ja laboratoriotoimintaan. Professori järjestää live-interaktiivisia istuntoja ja webinaareja syventääkseen asiaankuuluvia aiheita, esitelläkseen tapaustutkimuksia ja järjestääkseen käytännön toimintaa. Moduuli sisältää myös erilaisia keskustelufoorumeita, joiden avulla opiskelijat voivat luoda ja käsitellä tietoa, harjoitella kriittistä ajattelua sekä tehdä yhteistyötä ja olla vuorovaikutuksessa samanaikaisesti tai asynkronisesti verkko-oppimisympäristössä.
Tiedekunnan ja akateemisten neuvonantajien räätälöityä apua tarjotaan opiskelijoille koko akateemisen matkan ajan akateemisen menestyksen ja tulosten parantamiseksi.
- 100% verkossa
- Kokopäiväinen ja osa-aikainen aikataulu
- 90 op / 2 250 opetustuntia
- Taso 7 Eqf European Qualification Framework
- Opetuskieli englanti
- Opintomaksu 3500 €
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Maisteri kestää 18 kuukautta ja palkitsee opiskelijat 90 op.
Ohjelma on rakenteeltaan 3 6 kuukauden lukukautta ja sisältää seuraavat 10 moduulia ja loppuprojektityöt:
- Riskienhallinta ja yrityksen hajauttaminen
- Yritysstrategia
- Yrityksen kirjanpito
- Sähköinen liiketoiminta ja innovaatio
- Business Analytics
- Strateginen markkinointi
- Vähittäiskaupan markkinointi
- Digitaalinen markkinointi
- Online-brändäys
- Verkkomarkkinointi ja sosiaalinen media
- Projektityö
Ohjelman tulos
Ohjelman päätyttyä valmistuneet kehittävät taitoja, joita vaaditaan:
- Ymmärrä, miten organisaation suorituskykyä voidaan määritellä uudelleen digitalisoinnin avulla;
- Hallinnoi kansainvälistä liiketoimintaa ja toimintaa;
- Kehitä yrittäjyystaitoja innovoinnin edistämiseksi startup-talouksissa ja -yrityksissä;
- Johda olemassa olevien liiketoimintaprosessien muutosta tai uusien sähköisten liiketoimintatoimintojen luomista;
- Osoittaa kykyä johtaa ja kehittää digitaalisia transformaatio- ja innovaatioprosesseja käyttämällä nykyisiä ja uusia liiketoiminnan työkaluja, tekniikoita ja teknologiaa;
- Kehitä erityisiä Business Analyticsin ja digitaalisen markkinoinnin taitoja.
Uramahdollisuudet
Todelliset uraedut
Sähköinen liiketoiminta tarjoaa nykyään erilaisia uramahdollisuuksia niille henkilöille, joilla on innovatiivinen ja luova lähestymistapa liiketoimintaan. Sähköisen liiketoiminnan ja digitaalisen markkinoinnin maisterin tutkinto valmistaa sinut työskentelemään korkean kysynnän aloilla, mukaan lukien terveydenhuolto ja teknologia. Vastauksena kasvavaan kysyntään joustaville ja yrittäjähenkisille liike-elämän ammattilaisille, maisterintutkinto on suunniteltu edistämään taitoja, joita tarvitaan menestyksekkääseen uraan kansainvälisessä liiketoiminnassa. Ohjelman päätyttyä valmistuneet voivat aloittaa korkean kysynnän uran digitaalisen markkinoinnin, yritystietojärjestelmien ja sähköisen kaupankäynnin parissa.
Vaadituimmat urat
- Digitaalinen markkinointipäällikkö
- Verkkokaupan johtaja
- Tuotepäällikkö
- Digitaalisen liiketoiminnan analyytikko
- Digitaalisen muunnoksen johtaja
- Digitaalinen myyntipäällikkö
- Liiketoimintastrategiajohtaja