Tapahtumanhallinta ja markkinointiviestintä
eLearning Academy for Communication GmbH
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Saksan kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 8 900 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Taiteen, kulttuurin ja yritystapahtumien maailma on monipuolinen, värikäs ja sähköistävä. Olipa henkilökohtainen läsnäolo, digitaalinen osallistuminen tai hybriditapahtumaformaatit, tapahtumat ovat aina jotain erityistä. Haluaisitko työskennellä tässä upeassa ympäristössä ja tutustua loistaviin, luoviin ihmisiin? Tiedätkö, että voit herättää paljon huomiota upeilla tapahtumilla? Ja saavutatko sen, että tapahtumistasi tiedotetaan kaikilla kanavilla? Sitten hankit aihekohtaiset tiedot ja taidot markkinointiviestinnän maisterikurssilla, jonka erikoisala on ”Tapahtumajohtaminen ja markkinointiviestintä”. Tarjoamme sinulle kaikki tarvittavat työkalut matkallasi menestykseen. Ryhdy halutuksi asiantuntijaksi.
Taide-, kulttuuri- ja bisnestapahtumat rakentuvat erityissisällölle ja -sanoille, ovat monimutkaisen vuorovaikutuksen määräämiä ja esitetään erityisessä esityskontekstissa. Suurimman vaikutuksen saavuttamiseksi tarvitaan integroitua ja monialaista markkinointiviestintää näyttelyiden, festivaalikonserttien tai kongressitapahtumien välittämiseksi toisaalta laajalle yleisölle ja toisaalta erilaisille yleisöille ja asiakkaille.
Oletko jo aktiivinen kulttuuri- tai tapahtuma-alalla ja työskentelet esimies- tai projektijohtotehtävissä? Haluatko laajentaa nykyistä toiminta-alaasi tai lisätä etenemismahdollisuuksiasi? Haluatko ammattimaistaa osaamistasi akateemisella tasolla? Haluaisitko pysyä ajasta ja paikasta riippumattomana ja päättää itse, kuinka paljon aikaa käytät jatko-opintoihisi milloin ja missä? Ja pidätkö henkilökohtaisesta tuesta? Silloin tämä etäopiskelukurssi on sinua varten!
Tämä maisterikurssi on ainutlaatuinen koulutusmahdollisuus tällä alalla. Verkkokurssiksi suunniteltu se takaa 100-prosenttisen verkko-oppimisen. Tämä tarjoaa sen etuna, että voit käyttää kaikkea kurssisisältöä milloin tahansa tietokoneeltasi, tabletiltasi tai älypuhelimeltasi, etkä ole sidottu kiinteisiin aloitus- ja lähetyspäiviin.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Markkinointiviestinnän maisterikurssi, jonka erikoisala on "Tapahtumajohtaminen ja markkinointiviestintä", tarjoaa laajan aihevalikoimansa vuoksi perustellun tiedon siirron.Tämä kurssivalikoima kattaa monipuolisen liike-elämän toiminnan. Se on monitieteinen, samalla kietoutuvaksi suunniteltu ja liikkuu erityisesti viestinnän, taloustieteen ja kulttuuritieteiden saralla. Laajaan tapahtumakonseptiin, joka ei koske vain kongresseja, konferensseja ja yritystapahtumia, vaan myös taide- ja kulttuuritapahtumia, maisterikurssi tarjoaa vankan pohjan, joka perustuu kompakteihin teoreettisiin yksiköihin sekä käytännön kannalta oleelliseen tietoon. Lisäksi keskustellaan ajankohtaisista trendeistä ja kehityksestä. Lukuisat esimerkit ja poikkimedian tiedon siirto tarkistuslistojen, videoiden, ääninäytteiden, haastattelujen ja paljon muun muodossa syventävät opetus- ja oppimissisältöä. Tutustu menestyneiden kulttuuri- ja tapahtumayritysten kulissien taakse asiantuntijoiden kanssa.
ohjelman rakenne
Maisterikurssi koostuu kolmesta tasosta, joissa on suoritettava yhteensä 15 moduulia. Moduulit ovat laajuudeltaan 2 tai 4 op. Pro gradu -tutkielma (14 op) päättää opintojakson.
Suoritat moduulit valmistelemalla moduulipaperin. Poikkeuksen muodostaa lakimoduuli, joka päättyy verkkokokeeseen. Neljätoista luonnosta käsittävät noin viisitoista sivua. Muokkaa kaikkea sisältöä milloin ja missä haluat. Pro gradu -moduulissa sinulla on kolme online-seminaaripäivää. Jälleen voit valita päivämäärän ja osallistua missä haluat. Ainoa vaatimus on Internet-yhteys.
Kaiken kaikkiaan erotat tutkinnostasi neljätoista luonnosta, kokeen, pro gradu -tutkielman ja maisterintutkinnon.
Ensimmäinen oppimisen taso
Tasolla 1 tulee suorittaa moduuli tieteellinen työ ja empiirinen yhteiskuntatutkimus. Moduuli, jossa kirjallisuudella tuettua ja näyttöön perustuvaa työtä tuodaan lähemmäksi ja näin luodaan hyvä perusta seuraavien moduulitehtävien työskentelylle. Tämä taso sisältää myös kaksi perusmoduulia, joiden sisältö on yleistä viestinnästä ja markkinoinnista, jotka muodostavat koulutuksen tieteellisen jatkopohjan.
Toinen oppimisen taso
Tasolla 2 käsittelet perusasiat ja yleistä sisältöä sekä monia yksityiskohtaisia kysymyksiä taiteesta, kulttuurista ja yritystapahtumista. Tavoitteena on mahdollistaa laaja pääsy tähän poikkitieteelliseen aihemaisemaan. Teoreettista tietoa tuetaan ja reflektoidaan lukuisilla käytännön esimerkeillä. Tämä taso tiivistyy sitten dramaturgiaa ja tapahtuman ohjausta sekä tapahtumatekniikkaa koskeviin lausumiin. Tämä aihekokonaisuus täydentyy turvallisuuden ja turvallisuuden hallintamoduulilla. Viestintämoduulin jatkona on myös työskentely tekstien, kuvien ja videoiden kanssa sekä teorioita ja käytännön esimerkkejä PR- ja mediatyön alueilta.
Kolmas oppimistaso
Taso 3 alkaa Laadunhallinta ja Projektinhallinta -moduulista. Tässä toisaalta piirretään kokonaisvaltainen, yrityksen laajuinen näkemys, toisaalta esitellään myös yksittäisiä työkaluja projektien suunnitteluun ja käsittelyyn. Tason 1 perusteiden pohjalta opetetaan teorioita, malleja ja käytännön esimerkkejä kahdessa moduulissa imago- ja myyntilähtöinen markkinointiviestintä. Katse tulevaisuuteen tarjoaa tietoa esimerkiksi yleisökehityksestä ja matkailuviestinnän konsepteista. Kulttuuri- ja tapahtumaalan juridiset näkökohdat täydentävät tietokohteet.
Pro gradu -tutkielman seminaari on taso 3, koska yleensä sinun pitäisi olla jo suoritettu muutama moduuli, jotta sopiva aihe voidaan valita. Periaatteessa on kuitenkin sinun päätettävissäsi, milloin aloitat seminaarin. Aloitat seminaarin aina, kun sinulla on esittelytilaisuus, rekisteröitymällä online-seminaaripäivälle. Totta mottomme: Opiskele milloin ja missä haluat!
tutkimusmenettelyt
Suoritat 14 tämän osa-aikaisen maisteriohjelman 15 moduulista moduulityöllä. Nämä ovat noin 15-sivuisia teoksia, joissa on erityistehtäviä, joissa teoria ja käytäntö yhdistyvät. Suoritat "laki"-moduulin online-testillä.
Jokaisessa moduulissa testaat jatkuvasti tietosi integroitujen itsetestien avulla. Sinun on läpäistävä nämä itsetestit, ennen kuin voit lähettää moduulityön.
Itse kurssin suoritat kirjoittamalla, esittämällä ja puolustamalla diplomityösi. Voit tehdä tämän paikan päällä tai halutessasi verkossa.