Digitaalisen markkinoinnin ammattitodistus
Emeritus Institute of Management
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
6 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 6 950
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Etene urallasi digitaalisessa markkinoinnissa
Kysyntä markkinoijille, jotka pystyvät navigoimaan tässä alan laajuisessa muutoksessa, on vahva, ja rekrytointiasiantuntijat ovat tunnistaneet merkittävän digitaalisen markkinoinnin lahjakkuusvajeen - McKinley Marketing Partnersin vuoden 2021 rekrytointiraportin mukaan kysyntä ylittää tarjonnan 59–19%.
Se tarkoittaa, että on täydellinen aika oppia taitoja, joita yritykset tarvitsevat, mukaan lukien:
- Sisältö Markkinointi
- Asiakaskokemus ja sitoutuminen: keskustelut, kampanjat ja konversiot
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinointikokeilut ja analytiikka
- Sosiaalisen median markkinointi
- Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemarkkinointi (SEM)
- 80% Maksettua sosiaalisen median mainontaa käyttävien brändien prosenttiosuus vuonna 2022 (Lähde: Hubspot State of Marketing Trends, 2022)
- $ 123,899 Keskipalkka digitaalisen markkinoinnin johtajan roolista Yhdysvalloissa vuonna 2022 (Lähde: Glassdoor, 2022)
- 860 000 Digitaalisten markkinoijien avoimien työpaikkojen määrä vuonna 2022 (Lähde: Linkedin, 2022)
Ihanteelliset opiskelijat
Kuka on tämä ohjelma?
Digimarkkinoinnin ammattitodistus on aloituslevy, joka edistää uraasi digitaalisen markkinoinnin parissa. Se antaa sinulle laajan yleiskatsauksen digitaalisen markkinoinnin maisemasta, auttaa sinua kehittämään kysytyimpiä taitojasi ja löytämään oman markkinaraon tällä nopeasti kasvavalla alalla. Tämä ohjelma on ihanteellinen:
- Uran alkuvaiheessa olevat ammattilaiset, jotka haluavat astua nopeasti kasvavalle alalle
- Ammattilaiset, jotka haluavat vaihtaa nykyisestä erikoistumisestaan markkinointiin
- Perinteiset markkinoijat tai yritysviestinnän ammattilaiset, jotka haluavat hyödyntää nykyistä osaamistaan kehittääkseen digitaalisen markkinoinnin valmiuksia.
Ohjelman tulos
Korkean tason ohjelman takeaways
- Hanki alusta loppuun näkemys strategiasta ja toteutuksesta, jota tarvitaan ammattimaiseksi digitaaliseksi markkinoijaksi.
- Hanki käytännön kokemusta tärkeistä digitaalisen markkinoinnin taidoista, mukaan lukien hakukoneoptimointi, hakukonemarkkinointi, sosiaalinen media, sähköpostimarkkinointi ja näyttömainokset.
- Opi optimoimaan kasvumarkkinointi- ja asiakashankintastrategioitasi käyttämällä mittareita, kuten konversiooptimointi, A/B-testit, attribuutio ja kokeilu.
- Osallistu urakeskeisiin webinaareihin ja tehtäviin, jotka on suunniteltu edistämään ammatillista kehitystäsi digitaalisessa markkinoinnissa.
- Ole vuorovaikutuksessa alan asiantuntijoiden kanssa ja hanki keskittyneitä, todellisia oivalluksia, alan ohjeita ja paljon muuta.
- Nauti parannetuista verkostoitumismahdollisuuksista ja sisäänrakennetusta tukijärjestelmästä erillisen Slack-kanavan kautta, joka yhdistää sinut vertaisiisi ja muihin alan ammattilaisiin.
Rakenna taitosarjasi
Rakenna strategiasi
- Luo sisältöä, joka muuntuu
- Optimoi kampanjasi parhaan mahdollisen sijoitetun pääoman tuoton saamiseksi
- Segmentoi yleisöjä sosiaalisten alustojen välillä ja mukauta viestejäsi
- Automatisoi tehtävät skaalataksesi nopeammin ja tehokkaammin
- Pidä sähköpostiviestisi poissa roskapostisuodattimista ja asiakkaidesi edessä
Rakenna tulevaisuutesi
- Suorita huippukiviprojekti, jonka voit lisätä portfolioosi
- Luo tehokas ansioluettelo, saatekirje ja LinkedIn-profiili
- Rakenna digitaalisen markkinoinnin portfoliosi alan ammattilaisen avulla
- Selvitä, mikä urapolku digitaalisessa markkinoinnissa sopii sinulle parhaiten
- Etsi vaikuttajasi
- Rakenna verkkosi
Ohjelman kohokohdat
Opetussuunnitelma
Moduulien yhteenvedot
Osa 1: Asiakkaan ymmärtäminen ja segmentointi
Tämän ohjelman ensimmäinen osa hyppää suoraan digitaalisen markkinoinnin perusteisiin, asiakkaiden hankintasuppilosta asiakaspersoonoihin, ja rakentaa sitten syvemmän ymmärryksen asiakkaiden käyttäytymisestä, segmentoinnista ja sisältömarkkinointistrategioista.
Osa 2: Sisältö, sosiaalinen media ja hakukoneet
Toisessa osiossa käsitellään optimointitekniikoita, sosiaalisen median avainindikaattoreita ja kalenterinhallintaa, sisältöstrategian mukauttamista asiakkaiden tarpeisiin, brändin tarinankerrontaa ja hakukonemarkkinointia (SEM).
Osa 3: Digitaaliset kanavat, strategia ja toteutus
Tässä osiossa tarkastellaan strategioita muita digitaalisia kanavia varten, kuten sähköpostimarkkinointia, maksullista ja orgaanista sosiaalisen median markkinointia, ja muita menetelmiä, jotka auttavat laajentamaan kattavuuttasi, kuten viittausmarkkinointia, uudelleenkohdistamista ja uudelleenmarkkinointistrategioita.
Osa 4: Markkinointikokeilu, automatisointi ja optimointi
Tässä viimeisessä osiossa tarkastellaan strategioita päästä päähän digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tulosprosentin optimointiin sekä vaikuttavuuden ja kokeilun menetelmiä. Ohjelma päättyy huippukiviprojektin valmistumiseen.
Ohjelmaan sisältyvät sertifikaatit
- Google Analytics aloittelijoille ja Advanced Google Analytics -sertifioinnit
- Google Ads Display- ja Google Ads -hakusertifioinnit
- HubSpot-sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median sertifioinnit
- SEMrush SEO Toolkit -sertifiointi
Tapaustutkimuksia
JetBlue
Tutustu tekniikoihin, joita JetBlue käytti ostajapersoonallisuutensa luomiseen ja kuinka nämä tiedot auttoivat heitä luomaan kampanjoita, jotka todella yhdistävät asiakkaisiinsa.
Rehellinen Yritys
Opi, kuinka The Honest Company käytti kampanjaluonnoksia ja kokeiluja Google Adsissa testatakseen verkkokampanjoitaan saadakseen asiakastietoja ja optimoidakseen hintatarjouksia, aloitussivun suunnittelua ja mainostekstiä.
Analysoi brändin tarinankerronnan rakennetta Google Intian "Reunion"-mainoksen linssin kautta, joka on saanut tähän mennessä yli 15 miljoonaa katselukertaa.
P&G
Opi, kuinka P&G on käsitellyt kolmea hammaslääketieteen kivun kohtaa luomalla verkkosivuston, joka tarjoaa jatkokoulutusta, viimeisintä hammaslääketieteellistä tutkimusta ja työkaluja käytännön hallintaan sen sijaan, että lähettäisi myyjiä hammaslääkärien toimistoihin.
Dollar Shave Club
Kuka olisi uskonut, että tilattavat partakoneen terät voisivat olla niin suosittuja? Menestyksekkäiden digitaalisten markkinointistrategioiden avulla Dollar Shave Club on personoinut aiemmin geneerisen tuotteen. Opi kuinka he saavuttivat tämän.
Kyyhkynen
Aiheet, kuten asiakkaiden segmentointi ja mahtavien bränditarinoiden kertominen, heräävät henkiin Doven Real Beauty -kampanjassa, kauneudenhoitosarjassa, jonka tavoitteena on mennä syvemmälle kuin pelkkä saippua.
Uramahdollisuudet
Tehokkaaksi digitaaliseksi markkinoijaksi tuleminen vaatii dynaamisen yhdistelmän aluetietoa ja vaikuttavia viestintätaitoja. Tämä ohjelma opastaa sinua kehittämään urapolkua digitaalisessa markkinoinnissa auttamalla sinua rakentamaan hissipuhetta ja teroittamaan haastattelutaitojasi. Nämä palvelut tarjoaa Emeritus, tämän ohjelman oppimisyhteistyökumppanimme. Tukitiimiin kuuluu ohjelmajohtajia ja uravalmentajia, jotka auttavat sinua saavuttamaan oppimistavoitteesi ja ohjaavat sinua työnhaussa. Ensisijainen tavoite on auttaa sinua valmistautuessasi digitaalisen markkinoinnin uraan. Emme kuitenkaan takaa työllistymistä.
Emeritus auttaa seuraavissa uravalmennuspalveluissa:
- Huomionarvoisten ansioluetteloiden ja saatekirjeiden kirjoittaminen
- Tehokkaiden LinkedIn-profiilien luominen
- Navigointi työnhaussasi
- Haastattelujen valmistelu
- Hissipaikkasi suunnittelu
- Palkasta neuvotellaan
Digimarkkinoinnin uran aloittamiseen keskittyviä harjoituksia ovat mm.
- Työnhaku ja haastattelu digitaalisen markkinoinnin tehtäviin
- Henkilökohtaisen brändisi rakentaminen ja osaamisen edistäminen
- Digitaalisen markkinoinnin konseptien viestiminen huippukiviprojektin kautta