Online-sertifikaatti tuotestrategiassa
Emeritus Institute of Management
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 2 600
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tuotestrategia liiketoiminnan kasvun perustana
Jokainen yritys, joka näkee teknologian kilpailukykyisenä erottelijana, tarvitsee tuotestrategian. Ja jokainen henkilö, joka koskettaa tuotetta organisaation sisällä, vaikuttaa suoraan sen menestykseen tai epäonnistumiseen. Kattava tuotestrategia sisältää kaikkien ekosysteemin sidosryhmien osallistumisen. Niille, jotka osallistuvat tuotestrategian kehittämiseen tai toteuttamiseen - kehdosta hautaan - kehität ajattelutavan, joka ankkuroi tuotestrategian kasvun Pathway .
Halusitpa sitten kasvua lanseeraamalla uusia tuotteita ja palveluita tai hallita olemassa olevien tuotteiden ja palveluiden elinkaarta, Product Strategy -ohjelma tarjoaa lähestymistapoja, joita monet maailman huipputeknologiavetoiset yritykset käyttävät.
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle tämä ohjelma on tarkoitettu?
- Yritysjohtajat ja johtajat, jotka ovat aineellisesti mukana missä tahansa tuotteen elinkaaren vaiheessa kehdosta hautaan
- Henkilöt, jotka saattavat olla suoraan vastuussa tuote- tai portfoliostrategiasta tai joilla on epäsuorempi rooli, kuten myynnin, markkinoinnin, toiminnan, rahoituksen tai T&K:n parissa.
- Ammattilaiset yrityksissä, jotka ovat keskittyneet käyttämään teknologiaa kilpailun erottajana, vaikka vertikaalinen markkinasi ei olisikaan "teknologia"
- Ammattilaiset, jotka haluavat ottaa muodollisemman tuotehallintatehtävän
Osallistujat tulevat useista eri aloista, joihin kuuluu:
- Pure-play -teknologiayritykset, mukaan lukien ohjelmistot, laitteistot, elektroniikka, verkottuminen ja sähköinen kaupankäynti
- Teollisuustuoteyritykset, mukaan lukien kestokulutustavarat, lääketieteelliset laitteet ja laitteet, autoteollisuus, rakentaminen ja maatalous
- Tech-intensiiviset palvelut yritykset, kuten pankki / fintech, asianajotoimistot, IT-palvelut ja konsultointipalvelut
Ohjelman tulos
Key Takeaways
- Analysoi uusien tuotteiden mahdollisuuksia tehdäksesi "go" tai "no-go" johtopäätöksiä tehokkaasti
- Arvioi eri liiketoimintamallien, mukaan lukien SaaS, edut ja haitat ja siirry toiseen liiketoimintamalliin, kun nykyinen ei tuota kasvua
- Kehitä markkinoille pääsyä koskeva strategia 7-Elements Frameworkin avulla
- Luo ostajapersoonia, paikannusta ja viestintää Kellogg School of Managementin omistamien työkalujen perusteella
- Opi tosielämän mukautetuista tapaustutkimuksista ja esimerkeistä, jotka perustuvat tiedekunnan omaan konsultointikokemukseen huipputeknologiayritysten, kuten Microsoftin, AT&T:n, Salesforce.comin ja Facebookin kanssa.
- Luo ketterät vaatimukset, jotka perustuvat "tehtäväksi tehtävään" -kehykseen, käyttäjätarinoihin ja eeppisiin
- Hallitse kumppanien ekosysteemejä ja opi luomaan win-win-kumppanuuksia