Master in Branding ja luovuus ja brändiviestintä
Barcelona, Espanja
KESTO
12 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Apr 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 700
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Johdanto
"Tällaisessa epävakaassa tilanteessa brändien on mietittävä uudelleen paikkaansa asiakkaidensa elämässä jatkaakseen pelkän kaupallisen suhteen ylittämistä."
Bernat Sanromà - Ohjelmajohtaja
Tällä hetkellä brändiviestinnästä vastaavien ihmisten on ymmärrettävä teknologian, arvojen ja ihmissuhteiden välinen syvä suhde voidakseen soveltaa niitä brändäyksen suunnitteluun . Muuten he eivät pysty luomaan relevantteja viestejä ja ehdotuksia brändeistä, tuotteista tai palveluista. Tästä pohdinnasta syntyy tämä BrandStorming: Master in Brand Communication. Koska sinun on mietittävä uudelleen, mikä merkitys brändillä on tänään. Onneksi kaksi avainelementtiä ovat aina välttämättömiä: strategia ja luovuus .
Idea, tarina, joka yhdistää yleisön, twiitti, joka synnyttää liikettä... Lyhyesti sanottuna strategiasta ja luovuudesta tulee niiden laajimmissa määritelmissä enemmän kuin koskaan vertailukohtia mille tahansa kommunikoijalle. Lähtökohtana ja myös brändihallinnan tarkoituksessa.
Opetussuunnitelma
Brandstorming: Brändiviestinnän maisteri rakentuu seuraavien aiheiden ympärille
- Adobe Open Classroom
- Luovuus: taito, joka tekee eron 5 op
- Tavoite: lähestymistapa tunteesta ja teknologiasta 5 op
- Tekniikka ja tuotemerkit: yhteydenpito kuluttajaan 5 op
- Mobiililaitteet: ihmisen liitteet 5 op
- Soul-brändit: soul-brändit 5 op
- Yhteiskunnalliset trendit 5 op
- Poikkileikkaussuunnittelu 5 op
- Markkinointi digitaalisessa maailmassa 5 op
- Sosiaaliset verkostot 5 op
- Brändätty sisältö ja tarinankerronta 5 op
- Maisterin lopputyö 10 op
- Työpaja "Tiedon anatomia"
- Virtuaalitodellisuuden työpaja
- Yrityksen työpaja
- Muotoilun ajattelutyöpaja
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle BrandStorming: Master in Brand Communication on tarkoitettu?
BrandStorming: Master in Brand Communication on suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat kehittää luovuuttaan ja brändistrategiaansa tietyille markkinoille. Korkeakoulumme opinto-ohjelma mahdollistaa teknologian integroimisen kuluttajien ja brändien väliseen vuoropuheluun .
Brändibrändäyskoulutuksemme ymmärtää luovuuden taitona, ei erikoistumisena. Mainossuunnittelu- ja brändiviestintäohjelmaan koulutetut henkilöt pystyvät tunnistamaan trendejä, ymmärtämään markkinoinnin käsitteitä ja kieltä sekä hallitsemaan sosiaaliset verkostot .
Tämän koulutuksen avulla pystyt luomaan positiivisen vaikutuksen brändeihin , näyttämään yleisölle heidän identiteettinsä ja auttamaan sinua brändistrategiassa.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Tällä maisterin tutkinnolla opit käyttämään luovuutta työkaluna kertomaan brändin ja sen visuaalisen identiteetin tarinaa ja luomaan kestäviä emotionaalisia siteitä. Näiden opintojen avulla voit kehittyä ammatillisesti seuraavilla aloilla:
- Mainostoimistojen luovat osastot.
- Yritysmarkkinointi- ja viestintäosastot.
- Graafiset ja yritysbränditutkimukset.
- Mediatoimistot.
- Virastot tai mainostajat strategisen suunnittelun osastoilla.
- Mainontatoimistojen tiliosastot.