
Digitaalisen markkinoinnin strategia ja teknologiat
Online
KESTO
7 Weeks
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 630
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Johdanto
Saat syvällistä tietoa digitaalisten työkalujen hyödyntämisestä yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. Tutustu sosiaaliseen mediaan, sähköpostimarkkinointiin, SEO/SEM:ään, sovelluksiin ja automaatioon. Hanki itsellesi valmiudet luoda vaikuttavia kampanjoita ja edistää kasvua nykypäivän kilpailutilanteessa. Osallistu mullistavalle kurssillemme jo tänään!
Tarvitsee tietää
- Aloituspäivämäärät - Milloin tahansa
- Suositeltu kesto - 7 viikkoa
- Kieli - 100% englanninkielinen opetus
- Opiskelutila - Itseopiskelu - 100% verkossa
- Muoto - Esitallenteet, verkkotestit ja arvioinnit.
- Sertifiointi - Ammattitutkinto (Certificate of Achievement)
Todistus todistuksesta
ESEI-tutkintotodistus on virallinen tunnustus, jonka ESEI International Business School myöntää tietyn kurssin tai koulutusohjelman suorittaneille henkilöille. Tämä todistus on osoitus vastaanottajan omistautumisesta, ponnisteluista ja osaamisesta kyseisessä oppiaineessa, ja se on tunnustus hänen sitoutumisestaan huippuosaamiseen ja opintojen aikana hankituista kehittyneistä taidoista. Se on arvokas todistus uranäkymien parantamiseksi ja alan asiantuntemuksen osoittamiseksi.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Arvioi digitaalisia työkaluja
Arvioi saatavilla olevien digitaalisten markkinointiteknologioiden monipuolisuutta ja niiden soveltuvuutta organisaation erilaisiin tavoitteisiin ja konteksteihin.
Strateginen integraatio
Kehitä syvällinen ymmärrys siitä, kuinka digitaalisen markkinoinnin työkalut voidaan integroida strategisesti yrityksen pitkän aikavälin mission ja tavoitteiden mukaiseksi.
Tehokas sosiaalisen median käyttö
Analysoi ja muotoile tehokkaita strategioita sosiaalisen median alustojen hyödyntämiseksi kohdeyleisöjen sitouttamiseen ja bränditietoisuuden lisäämiseen.
Sähköpostimarkkinoinnin huippuosaamista
Luo kohdennettuja ja houkuttelevia sähköpostimarkkinointikampanjoita, jotka resonoivat yleisön kanssa ja edistävät asiakkaiden sitoutumista ja uskollisuutta.
Sovellus- ja automaatiostrategiat
Tutki sovellusten ja markkinoinnin automaation mahdollisuuksia tehostaa prosesseja, parantaa käyttökokemusta ja saada konversioita.
Strategic Planning
Kehitä kattavia digitaalisen markkinoinnin strategioita, jotka sopivat yhteen yrityksen yleisten liiketoimintatavoitteiden kanssa ja hyödyntävät erilaisten digitaalisten työkalujen vahvuuksia.
Assessment
Project-Based Learning Methodology at ESEI
ESEI employs a project-based learning and assessment methodology across all modules taught in our master programmes. This innovative approach means students collaborate in groups to develop projects that demand creativity, teamwork, and problem-solving abilities.
The Advantages of Project-Based Learning
The primary advantage of this method is that by the time students graduate, they will have compiled a portfolio of work. This portfolio will be directly relevant to their future roles as employees or business owners, showcasing their hands-on experience and skills.
Project Format and Teacher Involvement
Project formats vary and are at the discretion of the instructor. Projects can be case studies, written reports, videos, role-playing activities, podcasts, or any other medium that effectively communicates the students’ ideas. Teachers are responsible for creating project briefs and monitoring team progress with regular updates and check-ins.
Assessment Criteria
- Group Project Submission (40%)
- Individual Project Submission (20%)
- Group Presentation of the Project and Q&A (20%)
Projects will be evaluated based on group and individual contributions, as well as the presentation and subsequent Q&A session, highlighting the importance of collective and personal efforts in achieving project objectives.
- Class Participation (20%)
A significant portion of the grade, 20%, is determined by students’ engagement and participation in class, reflecting the value placed on active involvement and contribution to the learning environment.