Jatko-opiskelu liiketalouden johtamisessa ja markkinoinnissa
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 517 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 517,84 BRL + 1 erä 570,19 BRL
Johdanto
Liiketoiminnan johtamisen ja markkinoinnin jatko-opiskelija, jonka tavoitteena on esitellä konsepteja, malleja ja työkaluja tavoitteena lujittaa liikkeenjohdon ja markkinoinnin tietämystä kokonaisvaltaisen ja nykyaikaisen näkökulman kautta, mikä antaa osallistujille mahdollisuuden työskennellä alueen markkinoinnissa, yrityksissä eri kokoja, toimialoja ja kehitysvaiheita.
Tavoitteena on antaa etusijalle korkea tekninen osaaminen, joka johtaa markkinoinnin ammattilaisen tehokkaaseen suoritukseen sekä markkina-, etiikka- ja vastuullisuusfilosofian kanssa yhteensopivan osaamisen kehittämiseen.
Kurssin päätteeksi opiskelija ymmärtää markkinoinnin eri osa-alueet, niiden väliset suhteet ja markkinoinnin roolin strategian tukena.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kurssiohjelman kokoonpano heijastaa ESPM:n kokemusta markkinoinnin ammattilaisten kouluttamisesta.
Kurssilla on kaikkiaan 13 tieteenalaa, joista yksi on kurssin valmistumistyön (TCC) valmistelua varten. Osallistuja opiskelee yhtä aihetta kerrallaan tunneilla verkkokonferenssin kautta kahdesti viikossa kurssiaikataulun mukaisesti.
Liiketoimintaosaaminen
- Ympäristöjen ja strategioiden analyysi
- Inhimillinen tekijä
- Markkinoinnin perusteet
- Rahoituksen perusteet
markkinointi
- palvelut
- Tuotteet ja tuotemerkit
- Innovaatio ja luovuus
- Hinnanmuodostus
- Jakelu ja myynti
- Kuluttajamarkkina-analyysi
- Big Data Analytics
- Markkinointi ja digitaalinen viestintä
- Kurssin suorittaminen
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Ohjelman tulos
Kouluta markkinoinnin alan osallistujat työskentelemään erikokoisissa ja -toimialoissa organisaatioissa edistäen nykyisen markkinavision kehittämistä, joka johtaa tehokkaaseen toimintaan sekä markkina-, etiikka- ja vastuullisuusfilosofian kanssa yhteensopivien asenteiden kehittämiseen. Kurssin päätteeksi opiskelija ymmärtää markkinoinnin eri osa-alueet.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Liiketoiminnan johtamisen ja markkinoinnin jatko-opintojakson valmistuneilta edellytetään seuraavat pätevyydet:
- Analysoi markkinointiympäristön tekijöitä, jotka vaikuttavat organisaation liiketoimintaan, ja tunnista tekijät, jotka voivat vaikuttaa yrityksen tuloksiin
- Ymmärtää tärkeimmät markkinointityöhön liittyvät strategiat ja markkinoinnin roolin organisaatiossa
- Tunnet ja käytät markkinointimixin asiaankuuluvia toimia ja pystyt tunnistamaan kunkin markkinatilanteen parhaat käytännöt.
- Analysoi tiedot ja tulokset objektiivisesti ja keskity tuloksiin.
kenelle se on tarkoitettu
Tarkoitettu miltä tahansa osaamisalalta vastavalmistuneille ja yrittäjille, jotka työskentelevät tai tarvitsevat syventää osaamistaan markkinoinnin alalla tavoitteenaan laajentaa näkökulmia liiketoimintatilanteiden analysointiin.