Jatko viestinnän ja digitaalisen suunnittelun alalta
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 517 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 517,84 BRL + 1 erä 570,19 BRL
Johdanto
Viestinnän ja digitaalisen suunnittelun tutkinto-ohjelman tavoitteena on kouluttaa markkinoinnin ja strategian alan johtajia työskentelemään erikokoisissa ja -toimialoissa organisaatioissa edistäen näkemyksen kehittymistä markkinatrendeistä, jotka johtavat tehokkaaseen johtamispäätökseen ja kehitysjohtamiseen. asenteet, jotka ovat yhteensopivia markkinoiden, eettisen ja yritysvastuun filosofian kanssa.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kurssiohjelman kokoonpano heijastaa ESPM:n kokemusta markkinoinnin ammattilaisten kouluttamisesta.
Kaiken kaikkiaan kurssilla on 11 tieteenalaa ja yksi Kurssin valmistumistyön (TCC) valmistelu. Osallistuja opiskelee yhtä aihetta kerrallaan tunneilla verkkokonferenssin kautta kahtena päivänä viikossa kurssiaikataulun mukaisesti.
liiketoimintataidot
Muodostuu moduuleista, joiden tavoitteena on kehittää yleisiä jatko-opintoja
- Liiketoimintaympäristö ja liiketoimintastrategiat
- Ihmisten hallinta
- Markkinoinnin perusteet
- Taloushallinnon perusteet
Digitaalinen markkinointi
Koostuu moduuleista, joiden tavoitteena on kehittää yleisiä aluekompetensseja
- Digitaalinen kuluttajakäyttäytyminen
- Digitaalinen media I: Näyttömedia ja hakukonemarkkinointi
- Digitaalinen media II: Sosiaalinen media ja uusi media
- Sähköinen kaupankäynti
Käyttäjäkokemus
Muodostuu moduuleista, joiden tavoitteena on kehittää erityisiä kurssikompetensseja
- Tietoarkkitehtuuri ja vuorovaikutussuunnittelu
- Prototyyppien määritys ja käytettävyystestit
- pelillistäminen
Kurssin työn suorittaminen
Laadi lopputyö, jossa teoreettisia viitteitä, käsitteitä ja menetelmiä sovelletaan koko kurssin aikana. Laajenna, organisoi ja syvennä tietämystä viestintä- ja digitaalisen suunnittelusuunnitelman laatimiseen liittyvistä pääkonsepteista.
Opiskelija kehittää neuvonantajaprofessorin johdolla projektin, jossa koko kurssin aikana käsiteltyjä teoreettisia referenssejä ja metodologioita voidaan soveltaa käytännössä, joita voidaan soveltaa työpaikallaan tai jopa yrittäjyyteen suunnattua.
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Ohjelman tulos
Kouluta viestinnän ja digitaalisen suunnittelun alan osallistujia työskentelemään erikokoisissa ja -toimialoissa organisaatioissa edistäen nykyisen markkinavision kehittämistä, joka johtaa tehokkaaseen suoritukseen ja markkinoiden kanssa yhteensopivien asenteiden kehittymiseen, etiikassa ja vastuullisuudessa.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Viestinnän ja digitaalisen suunnittelun jatko-opiskelijalta odotetaan seuraavat pätevyydet:
- Tukee toimintaa päämarkkinoinnin kanavissa ja digitaalisissa käyttöliittymissä.
- Sisällytä käytettävyyden parhaat käytännöt, jotka optimoivat käyttäjien vuorovaikutuksen digitaalisten resurssien kanssa.
- Käytä hyviä ihmissuhdekäytäntöjä edistääksesi tiimin suorituskykyä.
kenelle se on tarkoitettu
Tarkoitettu miltä tahansa osaamisalalta vastavalmistuneille ja yrittäjille, jotka työskentelevät tai tarvitsevat syventää osaamistaan viestinnän ja digitaalisen suunnittelun alalla tavoitteenaan laajentaa ymmärrystä yritysten tarpeista.