Liiketoiminnan ja digitaalisen markkinoinnin jatkotutkinto muotia ja kauneutta varten
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 517 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 517,84 BRL + 1 erä 570,19 BRL
Johdanto
Tämän jatkotutkinnon aikana opiskelijat ovat valmiita:
- Tunne ja johda muoti- ja kauneusalan yrityksiä digitaalisessa ympäristössä.
- Edistä innovaatioiden ja uusien mahdollisuuksien katsetta digitaalisen hallinnan teoreettisen tietämyksen laajentamisen lisäksi keskittyen vastaamaan nykyisten markkinoiden tarpeisiin.
- Toimi muodin ja digitaalisen kauneuden markkinoilla tasapainottamalla teoreettisia perusteita, tapaustutkimuksia ja markkinakäytäntöjä.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
kenelle se on tarkoitettu
- Ammattilaisia muoti-, kauneus- tai niihin liittyviltä aloilta.
- Ammattilaiset, jotka työskentelevät luomisen, tuotekehityksen, suunnittelun, markkinoinnin, brändäyksen, markkinatiedon, CRM:n, asiakaspalvelun, vähittäiskaupan, tukkukaupan, sähköisen kaupankäynnin aloilla; tutkimus ja analytiikka: konsultit ja yrittäjät, jotka haluavat parantaa ymmärrystään muodin ja kauneuden digitaalisesta hallinnasta.
- Vastavalmistuneet miltä tahansa osaamisalueelta ja yrittäjät, jotka työskentelevät tai tarvitsevat syventää osaamistaan markkinoinnin alalla tavoitteenaan laajentaa näkökulmiaan muoti- ja kauneusalan yritysten digitaaliseen toimintaan.
- Muoti- ja kauneusmarkkinoista ja niiden sovelluksista digitaalisessa ympäristössä kiinnostuneita ammattilaisia.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kurssiohjelman kokoonpano heijastaa ESPM:n kokemusta markkinoinnin ammattilaisten kouluttamisesta.
Liiketoimintaosaaminen
- Ympäristöjen ja strategioiden analyysi
- Inhimillinen tekijä
- Markkinoinnin perusteet
- Rahoituksen perusteet
Digitaalinen markkinointi muodille ja kauneudelle
- Muoti- ja kauneusbrändin hallinta
- Sosiaaliset verkostot muodissa ja kauneudessa: strategia, hallinta ja analyysi
- Sisällön suunnittelu muodissa ja kauneudessa
- Muodin ja kauneuden tuotestrategia
- Hinnoittelustrategia muodissa ja kauneudessa
- Digitaalinen monikanavastrategia muotia ja kauneutta varten
- Muodin ja kauneuden digitaaliset toiminnot ja kokemukset
- Verkkomedia ja sisältömarkkinointi muodissa ja kauneudessa
- Muodin ja kauneuden digitaalinen liiketoiminnan strateginen suunnittelu
- Kurssin suorittaminen (TCC)*
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.