Master Strateginen UX-suunnittelun hallinta
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 665 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 665,41 BRL + 1 erä 732,69 BRL
Johdanto
UX Designin strategisen johtamisen maisteri, jonka tavoitteena on parantaa UX Designin työn laajuuden strategista soveltamista digitaalisten tuotteiden kehittämiseen ja hallintaan, ohjelma kannustaa ja tarjoaa työkalujen ja menetelmien laatimista ja soveltamista todellisissa tapauksissa ja tilanteissa. . Yhteistyöympäristössä, ohjauksella ja mentoroinnilla, opiskelijat vahvistavat tietämystään suunnittelemalla ja strategisesti kehittämällä täydellisen UX-suunnittelun tai UX-tutkimuksen/kartoituksen, joka suoritetaan kurssin päätösprojektissa, jonka tarkoitusta voidaan kypsyä koko kurssin ajan. .
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kurssi kehitetään etäopetusmuotoon, jossa verkkotunnit pidetään suorana. Näissä elämässä oppilailla on mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa opettajien ja muiden opiskelijoiden kanssa dynaamisessa ja vuorovaikutteisessa ympäristössä.
Kurssi on jaettu moduuleihin, ja niitä ohjaavat professorit, joilla on laaja ammatillinen ja akateeminen kokemus, käyttäen erilaisia aktiivisia menetelmiä, kuten projekti, ongelmatilanne, kenttätutkimus, tapaukset jne. aina ajankohtaisten tekstien ja bibliografisten merkintöjen pohjalta.
- Integroiva kurinalaisuus
- Nykyaikaiset markkinointikonseptit
- Kuluttaja- ja tuotekuvan ymmärtäminen
- Tuotemerkki
- Kulutustrendit
- Brändin visuaaliset elementit
- Shopologia
- Digitaalinen brändäys
- Brändin lisensointi
- Brändäyksen juridiset näkökohdat
- Brändien taloudellinen arviointi
- Brändikokemus
- B2B-brändäys
- Brändin persoonallisuus ja tarinankerronta
- Brändäys luksusmarkkinoille
- Kurssin suorittaminen (TCC)
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Brändäyksen maisteriksi valmistuva opiskelija pystyy ymmärtämään, kuinka arvokasta brändiä rakennetaan ja hallitaan, ja kehittää brändäyssuunnitelman muodostaen siten oman osaamisalueensa täydellisen ammattilaisen, jonka taidot sisältävät:
- Ymmärrä brändi erittäin tärkeänä voimavarana yrityksellesi ja että se ei rajoitu symboliin tai nimeen.
- Kehitä digitaalista brändäystä lisäämällä brändin sitoutumista sosiaalisten verkostojen kautta.
- Sisällytä kuluttajakäyttäytymistutkimuksesta saadut oivallukset brändäysstrategian kehittämiseen.
- Ymmärtää kuinka käyttää brändin visuaalisia elementtejä, kuten typografiaa ja värejä, brändi-identiteetin kehittämisessä.
- Valtuuta suunnittelun ammattilaiset ymmärtämään brändinhallinnan voima tuoda ratkaisuja ja tuloksia yrityksille.
- Hallitse tekijänoikeuksia, immateriaalioikeuksia, rekisteröintiä ja brändin oikeudellista suojaa koskevat perusoikeudelliset kysymykset.
kenelle se on tarkoitettu
- Markkinoinnin ammattilaiset tai muut alueet, joiden on hyödynnettävä liiketoimintaansa.
- Markkinointi- ja brändipäälliköt, joiden on kehitettävä brändeiään.
- Yrittäjät, jotka haluavat rakentaa tuotemerkkejä.
- Suunnittelijat, jotka haluavat kehittää brändinhallintataitojaan.
- Ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita oppimaan ja kehittämään taitojaan brändinhallinnassa ja kuluttajakäyttäytymisessä.