MBA markkinoinnissa
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 722 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 722,18 BRL + 1 erä 795,03 BRL
Johdanto
Markkinoinnin MBA-tutkinnon tavoitteena on kouluttaa markkinoinnin ja strategian alan johtajia työskentelemään erikokoisissa ja -toimialoissa organisaatioissa, edistäen näkemyksen kehittämistä markkinatrendeistä, jotka johtavat tehokkaaseen johtamispäätökseen ja johtamisasenteiden kehittämiseen yhteensopivien kanssa. filosofia keskittyä markkinoihin, etiikkaan ja yritysvastuuseen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
mitä opit
Tieteiden opetussuunnitelma perustuu markkinoinnin keskeiset näkökohdat käsittävään opetussuunnitelmaan, joka huipentuu markkinointisuunnitelman laatimiseen, jossa opiskelija soveltaa tunneilla rakennettua teoreettista ja käytännön tietoa.
Markkinointistrategia
- Markkinoinnin perusteet
- Strateginen markkinointi
- Markkinointiin ja suurdataan sovellettu teknologia
- Markkinointitutkimus
- Kuluttajan käyttäytyminen
- Markkinointiin sovellettu neurotiede
Markkinointimix
- Tuote ja tuotemerkki
- Palvelut Markkinointi
- Asiakaskokemus
- Ostajan käyttäytyminen ja monikanava
- Viestintä ja digitaalinen markkinointi
- Hintahallinta
Johtamistaidot
- Markkinointimittarit
- Ihmisten johtaminen ja johtamistaidot
- Taloushallinnon perusteet
- Markkinointiin sovellettava rahoitus
- Innovaatiot ja ketterät menetelmät
- Uudet liiketoimintamallit ja startup-ajattelutapa
- Ympäristö, yhteiskunta ja hallinto (ESG)
Ajatuksen yhdistäminen
- Yrityspelit (Markstrat tai Simulator)
Markkinointisuunnitelma – Applied Completion Project (PCA)
Laajenna, organisoi ja syvennä tietämystä markkinointisuunnitelman laatimiseen liittyvistä pääkäsitteistä. Mahdollistaa markkinointisuunnitelman laatimisprosessia koskevien tietojen omaksumisen ja järjestämisen.
Opiskelija kehittää neuvonantajaprofessorin johdolla projektin, jossa koko kurssin aikana käsiteltyjä teoreettisia referenssejä ja metodologioita voidaan soveltaa käytännössä, joita voidaan soveltaa työpaikallaan tai jopa yrittäjyyteen suunnattua.
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Markkinoinnin MBA-tutkinnon suorittaneilta odotetaan seuraavat pätevyydet:
- Analysoi markkinointiympäristön tekijät, jotka vaikuttavat organisaation liiketoimintaan ja tunnista mahdollisuudet suorituskyvyn parantamiseen
- Kehitä johdonmukaisia markkinointistrategioita ja -toimenpiteitä, jotka tuottavat organisaatiolle kilpailuetua ja ovat merkityksellisiä asiakkaille.
- Ohjaa monialaisia tiimejä ja kannusta niiden kehittymistä eettisin ja vastuullisin asentein ihmisten johtamisprosesseissa.
- Analysoi tiedot ja tulokset objektiivisesti
- Valitse, ehdota ja toteuta kunkin yrityksen ja yrityksen kontekstiin sopivia markkinointimittareita.
kenelle se on tarkoitettu
Suunniteltu miltä tahansa osaamisalalta valmistuneille ja yrittäjille, jotka työskentelevät tai tarvitsevat syventää osaamistaan markkinoinnin alalla tavoitteenaan laajentaa näkökulmia liiketoimintatilanteiden analysointiin ja päätöksentekoon.