Lyhyt verkkokurssi luksusmarkkinoinnin strategiasta
ESSCA School of Management - Online Programs
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online France
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 viikkoa
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 780
Hakemuksen määräaika
24 May 2024
Aikaisin aloituspäivä
27 May 2024
Johdanto
Kurssin tiedot
- Opintotyyppi: 100% verkkokurssi englanniksi
- Päivämäärä: 10. tammikuuta - 30. tammikuuta 2022
- Laajuus: 3 op (1 Yhdysvaltain opintopistettä, 6 CATS)
- Tahti: Yhdistelmä synkronista/itsenäistä valmistelua. Live -istunnot tallennetaan, joten sisältö on verkossa verkossa opiskelijoiden käytettävissä silloin, kun se parhaiten sopii heidän aikatauluihinsa
- Pääsyvaatimukset: 3-vuotiset yliopisto- tai vastaavat opinnot, jotka on suoritettu millä tahansa alalla
- Pääalue: Ylellinen markkinointi
- Live -istuntojen aikavyöhyke: Keski -Euroopan aika (CET), UTC+01: 00
- Siirtoluotto: Jos haluat siirtää ESSCA Online Campus -opintojen akateemisen luoton, hanki kirjallinen hyväksyntä kotioppilaitoksesi dekaanilta tai neuvonantajalta ennen kesäilmoittautumistasi ESSCA Online Campus -palvelussa. Tällainen hyväksyntä on vain sinun suojaksesi; ESSCA Online Campusin Winter School ei vaadi sitä, koska se ei voi hyväksyä siirtoja. Annamme opintosuoritusotteen arvosanojen lähettämiseksi kotioppilaitokseesi
- Lukukausimaksut: 15% Early Bird -alennus varhaisille hakijoille
Ilmoittaudu nyt live -tiedotustilaisuuteen.
Kurssi Ylellinen markkinointistrategia
Tutustu ylelliseen markkinointistrategiaan globaalissa kontekstissa keskittyen ranskalaisiin luksusbrändeihin.
Tämä kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat ymmärtää ylellisyysbrändien markkinointistrategiaa ja haluavat hallita työkaluja ja strategioita dynaamisella ja ainutlaatuisella luksussektorilla.
Kurssin tarkoituksena on tarjota opiskelijoille nykyistä osaamista ja käytännön tietoa ylellisten tuotemerkkien johtajien todellisista ongelmista.
Sekä luentoihin että työpajoihin perustuvalla lähestymistavalla opiskelijat oppivat, kuinka suuret luksusbrändit vahvistavat haluttavuuttaan.
Erilaisia tuoteryhmiä käsitellään, jotta opiskelijat saavat selkeän yleiskuvan ylellisyysbrändien monimuotoisuudesta, mukaan lukien muoti, asusteet ja tuoksu. Kurssin aikana hankittu asiantuntemus hyödynnetään luksusbrändin innovaatiohankkeessa, jota he johtavat tiimistä A -Z.
Kurssi on kunnianhimoinen, erittäin vuorovaikutteinen ja vaatii omistautumista, aloitteellisuutta ja kovaa työtä. Aivan kuten luksusbrändin hallinnassa työskentely. Vahvat tiimityöskentelytaidot edellyttävät yhteistyötä luokkatovereiden kanssa harjoituksissa ja projekteissa.
Tämä luokka on kansainvälisesti saatavilla (jokaisella aikavyöhykkeellä), koska kaikki live -kurssit tallennetaan ja asetetaan sitten opiskelijoiden saataville aina.
Opetussuunnitelma
Kurssin sisältö
Tutustu luksusmarkkinointistrategiaan ja tuotemerkin hallintaan keskittymällä ranskalaisiin luksusbrändeihin ja tutustu niihin.
Saat paremman käsityksen siitä, mitä luksusbrändien luominen, rakentaminen ja hallinta tarkoittaa. Kehität analyyttisiä taitoja ja osoitat luovuutta ja strategista ajattelua. Sinulla on käytännön kokemusta innovatiivisten ratkaisujen ehdottamisesta. Kurssin loppuun mennessä olet tehnyt ensimmäisen siirtymisesi luksusbrändin johtajaksi.
Johdatus ylellisyyteen ja luksusbrändeihin
- Tutustu ylellisyyden käsitteeseen, luksusteollisuuden dynamiikkaan, luksusmarkkinoiden tärkeimpiin trendeihin ja luksuskulutukseen. Sinut myös esitellään luksusbrändien erityisluonteeseen.
- Opi siitä, miten luksusbrändejä luodaan, rakennetaan ja hallitaan.
Ylellinen markkinointimix strategia
- Tutustu ylellisyystuotteiden kehittämiseen keskittyen luksustuotteiden erityisluonteeseen, viestintään ja vähittäiskauppastrategiaan.
Uuden luksusbrändin luominen
- Tutki markkinamahdollisuuksia ja luo perusta uuden luksusbrändin luomiselle määrittelemällä kuluttajakohde.
- Kehitä innovatiivinen ehdotus, jolla on vahva potentiaali markkinoilla.
Ohjelman tulos
Oppimistavoitteet
- Ymmärrä luksusmerkkien erityisluonne
- Käytä nykyisiä teorioita ja käsitteitä luksusmarkkinoinnin strategiasta ja brändinhallinnasta.
- Osoita kykyäsi analysoida markkinointitilanteita, tunnistaa keskeiset ongelmat ja suositella ratkaisuja
- Kehitä ongelmanratkaisukykyä tosielämän esimerkeillä, tapaustutkimuksilla ja markkinoinnin haasteilla
- Harjoittele luovaa ja kriittistä ajattelua löytääksesi innovatiivisia ratkaisuja
- Kehitä markkinoinnin työskentelyyn soveltuvia viestintätaitoja