Poikamies varhaiskasvatuksessa
Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Bogotá, Kolumbia
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
9 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
kuvaus
Kandidaatin tutkinto varhaiskasvatuksessa virtuaalimuodossa (SNIES 109293) pyrkii kouluttamaan suoraviivaisia ammattilaisia, jotka myötävaikuttavat osallistavan ja tasapuolisen yhteiskunnan luomiseen pojille ja tytöille asiayhteyteen liittyvien ominaisuuksien ja maailmanlaajuisten vaatimusten mukaisesti.
Pystyt harjoittelemaan opettajana, harjoittelemalla Kolumbian kysytyimmillä alueilla, kuten monimuotoisuuden huomioiminen, henkilökohtainen koulutus, tietotekniikka ja akkreditoimaan englannin kielen.
La Riojan kansainvälinen säätiö tarjoaa sinulle virtuaalitutkinnon, joka antaa sinulle mahdollisuuden yhdistää opinnot työhön ja henkilökohtaiseen elämään.
Virtuaalisen varhaiskasvatuksen kandidaatin tutkinto keskittyy lapsuuden kokonaisvaltaiseen hoitoon, mikä edistää nollasta kuuteen vuotiaiden poikien ja tyttöjen älyllistä, henkilökohtaista ja emotionaalista kehitystä.
Täydellinen koulutus
Tutkinto tarjoaa täydellisen koulutuksen opiskelijalle, jotta he voivat osallistua poikien ja tyttöjen koulutusprosesseihin tavalla, joka on mukautettu Kolumbian koulutusjärjestelmän asiayhteyteen ja globaaleihin vaatimuksiin, ja siten lisätä työmahdollisuuksia ja kasvaa ammattimaisesti.
Se on rakennettu neljän koulutusalueen ympärille:
- Peruskoulutus: tarjoaa koulutusprosessin perustan ja peruskäsitteet, jotka takaavat tarvittavien taitojen kehittymisen asianmukaiseen ammatilliseen suoritukseen. Kasvatustieteiden peräkkäisen ja koordinoidun oppimisen kautta.
- Ammatillinen koulutus: kaivaa erityisaiheita, jotka ovat tarpeen varhaiskasvatuksen kandidaatin edellyttämien teknisten taitojen kehittämiseksi. Tarjotaan epistemologisia ja käsitteellisiä perusteita, jotka antavat opiskelijalle mahdollisuuden artikloida pedagogiikkaa, didaktiikkaa ja arviointia.
- Sosio-humanistinen koulutus: käsittää joukon tietoja ja käytäntöjä, jotka täydentävät tutkinnon suorittaneen kattavaa koulutusta, joka liittyy yhteiskunnan vaatimien arvojen, etiikan ja ammatillisten asenteiden kehittämiseen ja vahvistamiseen.
- Täydentävä koulutus: sisältää perusteelliset valinnaiset aiheet. Ne ovat valinnaisia kursseja, jotka opiskelija valitsee kiinnostuksensa ja koulutustarpeidensa mukaan. Lisäksi opiskelijalla on mahdollisuus suorittaa harjoittelujaksoja ammatillisen koulutuksen laitoksissa tai organisaatioissa.
Miksi opiskella varhaiskasvatuksen kandidaattia
Varhaiskasvatuksen tutkinnon tarkoituksena on kouluttaa opettajia, joilla on globaali visio koulutuksesta korkealaatuisen koulutuksen avulla, opit myös:
- Suunnittele sellaisiin yhteiskuntiin ja yhteisöihin mukautetut oppimisympäristöt, jotka hajottavat poikien ja tyttöjen koulutuksen esteet ja tarjoavat teoreettisia ja teknisiä välineitä, jotka helpottavat tutkimushankkeiden luomista opetuksen ja oppimisen alalla kontekstin mukaisesti.
- Käytä heidän pedagogista tietämystään ymmärtääkseen lapsuus ja heidän tarpeensa kontekstien lukemisen perusteella ja tunnistamalla ehdotusten luomista suosivat sosiaaliset ja kulttuuriset tekijät.
- Johda varhaiskasvatusalan koulutusehdotuksia asiaankuuluvalla, tehokkaalla ja innovatiivisella lähestymistavalla.
- Tieto- ja viestintätekniikan välineiden integrointi opetukseen, joka tukee lasten, perheiden ja yhteisöjen osallistumista ja koulutuksellista huomiota.
- Ohjaa, hallinnoi, neuvoo ja arvioi kouluprojekteja koulun ulkopuolella, yhteisössä, yrityksissä ja / tai kansalaisjärjestöissä, jotka edistävät lapsuuden kokonaisvaltaista kehitystä.
- Käytä arviointia tapana analysoida opetus- ja oppimisprosesseja, joiden avulla he voivat luovasti ja itsenäisesti luoda vaihtoehtoja, jotka vastaavat paitsi kouluttamiensa lasten erityispiirteisiin myös välittömään kontekstiin.
metodologia
La Riojan kansainvälisen yliopistosäätiön UNIR-tutkintomenetelmä on joustava, henkilökohtainen ja tehokas. Menetelmä perustuu live-virtuaalikursseihin ja henkilökohtaiseen ohjaajaan tarjoamaan parasta koulutusta.
La Rioja-UNIRin kansainvälisessä yliopistosäätiössä tarjoamme onnistuneen pedagogisen mallin, joka perustuu näihin pilareihin:
- Live-virtuaalikurssit: kursseja on suunniteltu joka päivä viikossa, aamulla ja iltapäivällä, jotta jokainen opiskelija käy luokassa parhaiten.
- Lykätyt virtuaalikurssit: jos et voi osallistua luokkaan tai epäilet, voit käyttää kaikkia luokkiasi lykättyinä. Voit nähdä heidät milloin tahansa ja niin monta kertaa kuin tarvitset.
- Henkilökohtainen ohjaaja: Sinulle nimetään henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisenä päivänä. Hän ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse. Opettajasi tukee sinua jokapäiväisessä elämässäsi, opastaa sinut koulutusprosessissa ja ratkaisee mahdolliset epäilyt.
- Virtuaalikampus: täältä löydät kaiken mitä tarvitset opiskelemaan säätiössä. Luokat, opettajat, kollegat, kirjasto, opetusresurssit, aikataulut, chat, foorumit ja paljon muuta.
- Didaktiset resurssit: Sinulla on pääsy erilaisiin oppimisresursseihin koulutuksen suorittamiseksi, kuten täydentävät lukemat, kaaviot keskeisillä ideoilla, mestarikurssit, itsearviointitestit jne.
uramahdollisuuksia
La Riojan kansainvälisen yliopistosäätiön varhaiskasvatuksen kandidaatti on valmistautunut paitsi opetukseen myös opetusalan projektien ohjaamiseen ja hallintaan. Siksi se pystyy menestymään menestyksekkäästi:
- Yksityiskoulujen ja julkisten oppilaitosten opettaja, joka vastaa opetuksesta ensimmäisissä koulutusjaksoissa.
- Koulutushankkeiden johtaja muissa kuin kouluissa, kansalaisjärjestöjen, kaupunginosien tai lasten kanssa työskentelevien yritysten kanssa.
- Neuvonantaja ja arvioija koulutusprojekteista ja ehdotuksista, joiden tarkoituksena on edistää lapsuuden kokonaisvaltaista kehitystä.
- Johda koulutussuunnitelmien ja opetussuunnitelmien mukauttamista eri väestöryhmien koulutuksellisen ja sosiaalisen osallisuuden takaamiseksi.
- Työskentele koulutuskeskusten ja lasten koulutustoimien järjestäjänä ja johtajana.
- Työskentele yhteisön johtajana heidän sosiaalisen sitoutumisensa perusteella paikallisen, alueellisen ja kansallisen kehityksen hyväksi.
- Lisäksi UNIR: n varhaiskasvatuksen kandidaatin tutkinto pystyy vastaamaan Kolumbian kohtaamiin poliittisiin, taloudellisiin ja sosiaalisiin muutoksiin sekä muotoilemaan ja johtamaan omia koulutusprojektejaan eri aloilla toimialakohtaisella ja kansainvälisellä tasolla. institutionaalisella tasolla, erilaisissa skenaarioissa, jotka on suunnattu varhaislapsuuteen koulussa ja muualla.