Asiakaskokemuksen suunnittelu asiakkaan menestyskurssille - Salesforce
FutureLearn
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 39 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 7 päivän ilmaisen kokeilusi jälkeen voit maksaa 39 dollaria kuukaudessa oppimisen jatkamiseksi verkossa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opi taitoja, joiden avulla voit suunnitella ja toteuttaa strategioita sekä asiakaskokemuksen että menestyksen parantamiseksi.
Opi optimoimaan asiakaskokemus digitaalisessa taloudessa.
Asiakaskokemuksen (CX) hallintamarkkinoiden arvo oli jo 6,5 miljardia dollaria vuonna 2019, ja niiden odotetaan kasvavan yli 17% vuodessa vuoteen 2027 asti. Jos haluat tuottoisaa ja monipuolista uraa, tietosi kasvattaminen CX-strategioista ja työkaluista on hieno tapa hyödyntää tätä kasvua ja tarjota yhä arvokkaampaa palvelua yrityksille kaikilla toimialoilla
Yhteistyössä Salesforcen kanssa luotu ExpertTrack on suunniteltu tekemään niin. Tutustu asiakamatkoihin, CX-suunnitteluun ja siihen, miten voit optimoida kokemuksen kasvattaaksesi asiakasuskollisuutta, keskimääräisiä kuluja ja voittoja.
Kehitä taitoja CX: n ja asiakkaiden menestysstrategioiden suunnittelussa ja toteuttamisessa
Kasvatat tietosi CX-periaatteista ja CSM-menetelmistä. Opit ymmärtämään näiden roolin eri liiketoimintaympäristöissä ja kuinka optimoida asiakasarvo tietyille asiakassegmenteille. Opit sitten kehittämään näitä CX-matkoja vastaamaan asiakasarvoa laajempien liiketoimintatavoitteiden yhteydessä.
Opi, miten CRM-tekniikkaa voidaan käyttää parempien asiakassuhteiden ja kokemusten luomiseen
Kasvata ymmärrystäsi markkinoiden johtavasta asiakkuudenhallintaohjelmistosta, Salesforcesta ja opi, kuinka voit käyttää sitä strategian toteuttamiseen käytännössä.
Aloita tai kasvata urasi kasvavilla CX-markkinoilla
Tällä muutoksen ja digitaalisen innovaation aikakaudella uusien toimijoiden tulo esteille kaikilla teollisuudenaloilla on hajoamassa ja kilpailu lisääntyy nopeasti. Kun kuluttajalla on pääsy useisiin digitaalisiin kanaviin, joissa ihmiset voivat jakaa ostokokemuksia, tehdä tutkimusta ja tehdä keskeisiä ostopäätöksiä, kuluttajalla on nyt enemmän valtaa kuin koskaan ennen.
Oppimalla yhteydenpitoa näihin asiakkaisiin, kipupisteiden poistamista ja heidän yleisen tyytyväisyytensä parantamista voit auttaa yritystäsi etenemään kilpailun edessä vakaan, pitkän aikavälin kasvun saavuttamiseksi.
Tämän ExpertTrackin sisältö on mukautettu asiakaskokemusten hallinnan ja Salesforce Training Microcredentialin kautta - jos haluat lisätietoja, tutustu Microcredentialiin, joka tarjoaa pienempiä kohortteja, joissa on ohjaajan vuorovaikutusta ja akateemista hyvitystä.
Avaintaidot, jotka opit
- Asiakaskokemuksen suunnittelu
- Asiakasmatkat
- Asiakkaiden menestyksen hallinta
- Parisuhteen hoito
- CRM-tekniikka
- Myyntivoima
- Asiakaskokemuksen hallinta
- Asiakaskokemusstrategia
Oppimistulokset
ExpertTrackin loppuun mennessä voit:
- Kartoita asiakasmatka ja kokemus kohderyhmille.
- Esittele huippuluokan lähestymistapa tehokkaaseen CX-suunnitteluun.
- Tunnista avainkomponentit ja menetelmät onnistuneiden asiakassuhteiden luomiseksi.
- Tunnista tekniset mahdollisuudet pyrkiä kokemukseen, joka keskittyy CRM-tekniikan soveltamiseen.
Tarvitaan kokemustaJos haluat jatkaa urasi ja ymmärrystäsi asiakaskokemuksesta ja asiakkaan menestysstrategioista, tämä ExpertTrack antaa sinulle mahdollisuuden menestyä. Aikaisempaa kokemusta ei vaadita menestyäkseen tässä ExpertTrack-ohjelmassa. Jotkut ennakkotiedot asiakassuhteiden hallinnasta, asiakkaan menestyksestä tai CX-suunnittelusta ovat hyödyllisiä, mutta eivät ole välttämättömiä. ExpertTrackin aikana käytämme Salesforce Trailblazer -alustaa. | Päästä alkuunTämä ExpertTrack auttaa sinua ymmärtämään paremmin positiivisen asiakaskokemuksen luomisen avainkohtia. Erityisesti se parantaa seuraavien taitoja ja parantaa työllistettävyyttä:
|
ExpertTrack-kurssin yleiskatsaus
- Asiakaskokemuksen suunnittelu asiakkaan menestykseen: tehokas CX-suunnittelu ja asiakasmatkat
Tutustu CX-suunnittelumenetelmiin ja tutki CX: n merkitystä liiketoiminnan menestyksessä. - Asiakaskokemuksen suunnittelu asiakkaan menestykseen: Kuinka luoda tehokas CX-strategia
Tunnista tavoitteet, tekniikat, mittarit ja sidosryhmät, jotka muodostavat tehokkaan CX-strategian. - Asiakaskokemuksen suunnittelu asiakkaan menestykseen: Kuinka luoda asiakassuhteita ja mitata menestystä
Opi luomaan parempia asiakassuhteita pitkän aikavälin menestyksen varmistamiseksi.
Kuinka ExpertTracks toimii
Liity ExpertTrackiin ja hallitse uusia taitoja valitsemallasi asiantuntija-alueella. Käy läpi sarja aihekeskeisiä kursseja omassa tahdissasi ja läpäise lopullinen arvio ansaita digitaalinen sertifikaattipalkinto, joka todistaa osaamisesi.
Liity 7 päivän ilmaiseen kokeiluun Päätä, sopiiko ExpertTrack sinulle, jolla on vapaa pääsy koko kurssien ja arviointien sarjaan viikon ajan. | Jatka oppimista 39 dollaria kuukaudessa Maksa kuukausittainen 39 dollarin tilausmaksu niin kauan kuin sinun tarvitsee suorittaa ExpertTrack. Voit oppia omaan tahtiisi ja peruuttaa milloin tahansa. | Ansaitse digitaalisia varmenteita Saat todistuksen jokaisesta suoritetusta kurssista ja läpäise loppututkinto ansaitaksesi digitaalisen sertifikaatin, jonka voit jakaa ammattiverkostosi kanssa. | Tule asiantuntijaksi Käytä erikoiskoulutusta edetäksesi urallasi tai rakenna asiantuntemusta alueilla, joista olet intohimoinen. |
Kenen kanssa opit?
Ghilaine Chan
Ghilaine antaa intohimoisesti antaa ihmisille mahdollisuuden tehdä parhaansa ja ilahduttaa muita, sillä se on asiakaspalvelun ja menestyksen ydin! Hänellä on yli 20 vuoden kokemus globaalien palvelutiimien skaalaamisesta.
Maailmanluokan oppiminen
FutureLearn
Sosiaalinen oppimisympäristö, jossa on satoja verkkokursseja neljänneksellä maailman parhaimmista yliopistoista.
Myyntivoima
Opi, kuinka johtava teollisuustekniikan toimittaja Salesforce ajaa liiketoiminnan menestystä. Kurssin aikana hyödynnät Salesforcea asiakkaiden menestyksen yhteydessä.
Aloita oppiminen tänään - ilmainen 7 päivän kokeilu
Ilmaisen kokeilun jälkeen voit:
- Maksa 39 dollaria kuukaudessa jatkaaksesi oppimista verkossa
- Hallitse tilaustasi kokonaan; voit peruuttaa milloin tahansa
- Työskentele omaan tahtiisi ja aseta omat määräajat jokaisessa vaiheessa
- Maksa vain oppimisen aikana; tilaus peruutetaan automaattisesti, kun olet valmis
- Suorita online-arvioinnit, jotta voit testata tietosi ja todistaa taitosi
- Ansaitse digitaaliset kurssitodistukset ja lopullinen palkinto, jonka voit jakaa verkossa, mahdollisten työnantajien ja ammatillisen verkostosi kanssa
- Pidä pääsy suorittamiesi kurssien sisältöön myös tilauksesi päättymisen jälkeen