Markkinointianalytiikkakurssi - Darden School of Business, Virginian yliopisto
FutureLearn
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online USA
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
5 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 74 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* voit oppia sen ilmaiseksi tai päivittää kurssia ja saada lisäetuja 74 dollarilla
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opi markkinointianalytiikan perusteet ja ymmärrä, kuinka voit käyttää dataa markkinointisi tehokkuuden varmistamiseksi.
Opi käyttämään analytiikkaa markkinointitulosten parantamiseen
Suuret ja pienet yritykset ovat täynnä tietoa kuluttajien valinnoista. Mutta tämä runsaasti tietoa ei aina johda parempiin päätöksiin. Haasteena on tietää, miten dataa tulkitaan – ja erityisesti markkinoijien odotetaan yhä useammin käyttävän analytiikkaa päätöksenteossa ja perustellakseen niitä.
Tällä kurssilla saat työkalut brändin ja asiakkaan omaisuuden tehokkuuden mittaamiseen, regressioanalyysin tulkintaan, asiakkaan elinkaariarvon laskemiseen ja kokeilujen suunnitteluun markkinointikampanjoiden arvioimiseksi ja optimoimiseksi.
Milloin haluaisit aloittaa?
Useimmat FutureLearn kurssit suoritetaan useita kertoja. Jokaisella kurssilla on aloituspäivämäärä, mutta voit liittyä siihen ja käydä sen läpi sen alkamisen jälkeen.
- Saatavilla nyt
Mitä ohjelmistoja tai työkaluja tarvitset?
Laskentataulukkoohjelmistojen (Excel, Google Sheets) käyttö on hyödyllistä, mutta ei pakollista.
Kenen kanssa opit?
Rajkumar Venkatesan Rajkumar Venkatesan on Ronald Trzcinski Business Administrationin professori Darden Graduate School of Businessissa, Virginian yliopistossa. Rajin asiantuntemus on markkinointianalytiikka. |
Kuka kurssin on kehittänyt?
Darden School of Business, Virginian yliopisto
Virginian yliopiston Darden School of Business tarjoaa maailman parhaan yrityskoulutuskokemuksen yrittäjähenkien, globaalisti ajattelevien ja vastuullisten johtajien valmistelemiseksi.