Muotihallinta: Luo oma kestävän tuotemerkin kurssi - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online France
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
11 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 39 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 7 päivän ilmaisen kokeilusi jälkeen voit maksaa 39 dollaria kuukaudessa oppimisen jatkamiseksi verkossa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Muodin johtamisen taito muotimarkkinoinnissa, brändäyksessä, tuotekehityksessä, kestävyydessä ja yrittäjyydessä.
Rakenna ammattitaitoa muotimarkkinoinnissa ja brändäyksessä
Tämä ExpertTrack tarjoaa uusille ja kokeneille muotiammattilaisille mahdollisuuden kerätä ajantasaista, käytännön tietoa muodin liiketoiminnasta ja nykymuotimarkkinoista.
Rakenna avaintaidot, joita tarvitaan menestykseen muodinhallinnassa
Maailmanlaajuisesti muotimarkkinoiden arvo vuonna 2020 on 300 miljardia dollaria.
Suurten muotibrändien tapaustutkimusten avulla kehität ammattitaitoasi globaalin muotiteollisuuden keskeisistä liiketoimintakomponenteista kokoelman ja muotibrändin rakentamisesta muodin yrittäjyyteen.
Tutustu muotibrändin liiketoimintamalleihin ja analysoi kuluttajien käyttäytymistä muodissa
Jotta ymmärtäisit täysin modernin muotiliiketoiminnan sisäisen toiminnan, tarkastelet muotimarkkinoita kolmesta keskeisestä näkökulmasta: muoti historiallisesta ja antropologisesta näkökulmasta, vakiintuneet ja nousevat muotiliiketoimintamallit ja muotiliike kuluttajakäyttäytymisen näkökulmasta.
Tämä kokonaisvaltainen lähestymistapa parantaa ymmärrystäsi nykyisistä muotimarkkinoista sekä liike-elämän että kuluttajien näkökulmasta.
Rakenna ammattitaitoa muotimarkkinoinnissa ja brändäyksessä
Muotibrändin rakentamisessa muotiammattilaiset tarvitsevat markkinoinnin, valmistuksen, viestinnän ja digitaalisen osaamisen.
Tämä ExpertTrack opettaa sinulle, kuinka rakentaa tuotemerkkiidentiteetti, joka kääntyy saumattomasti kuluttajakokemukseksi. Opit myös, kuinka markkinoida muotimerkkiä ja kommunikoida siitä digitaalisen ja sosiaalisen median markkinoinnin avulla.
Käsittele muotituotekehitystä ja kestävyyttä muodissa
Opit muoti-tuotekehitykseen, kun opit mallin tai muotituotteen suunnittelun, kehittämisen ja esittelyn yksityiskohdat.
ExpertTrackin viimeinen kurssi on omistettu muodin tulevaisuudelle: muotiyrittäjyydelle ja kestävälle muodille.
Harkitset kestävän muotiliiketoiminnan luomisen logistiikkaa ja tutkit, kuinka olla yrittäjyyttä muodissa nyt ja tulevaisuudessa.
Opi muotikoulutuksen asiantuntijoiden kanssa Institut Français de la Mode (IFM) -tapahtumassa
IFM on syvällisesti ymmärtänyt muotiteollisuuden ja liiketoiminnan, ja se on tarjonnut jatko-ohjelmia muodinhallinnassa ja muotisuunnittelussa yli kolmekymmentä vuotta.
Tämän ExpertTrackin sisältö on muokattu Muotiliiketoiminnan mikrotunnuksista - jos haluat lisätietoja, tutustu mikrotunnuksiin, jotka tarjoavat pienempiä kohortteja, joissa on ohjaajan vuorovaikutusta ja akateemista luottoa.
Avaintaidot, jotka opit
- Muotiliiketoiminnan strategia
- Muoti markkinointi
- Muotimalliston rakentaminen
- Kestävä muotistrategia
- Muotikulttuuri
- Yrittäjyys muodissa
- Muotialan innovaatiot
- Muotibrändin identiteetti
- Muotituotekehitys
- Muotibrändäys
Oppimistulokset
ExpertTrackin loppuun mennessä voit:
- Ymmärrä muotimarkkinoiden logiikat
- Määritä muotituote
- Tutki yrittäjyyttä muodilla
- Rakenna muotibrändi
- Kysymys kestävästä muodista
Tarvitaan kokemustaTälle ExpertTrackille ei ole erityisiä osallistumisvaatimuksia, lukuun ottamatta intohimoa muotiliiketoimintaa kohtaan ja halua kasvaa ja erikoistua liiketoimintaosaamiseen muodin ammattilaisena. Tarvitset vahvan käsityksen englannin kielestä, koska kurssi toimitetaan englanniksi. | Päästä alkuunOlitpa liike-elämän opiskelija, joka haluaa erikoistua taitojesi muotityöhön tai olet uranvaihtaja, joka yrittää murtautua muotiteollisuuteen, tämä kurssi antaa sinulle perusteellisen perustan muotiliiketoiminnalle monista ammatillisista näkökulmista. Opiskelijoiden ja ammattilaisten ohella tämä kurssi on hyödyllinen, jos työskentelet jo muodissa tuotepäällikkönä, tuotekehittäjänä, suunnittelijana, kokoelmapäällikkönä, liiketoiminnan kehittäjänä tai muoti-PR: ssä ja viestinnässä tuodaksesi taitosi ajan tasalle ja nykypäivän muotimarkkinoiden mukaisesti. |
ExpertTrack-kurssin yleiskatsaus
- Muotihallinta: Markkinoiden, liiketoimintamallien ja trendien määrittely
Tutki muotia historiallisesta ja sosiologisesta näkökulmasta ja ymmärrä kehittyvät muotiliiketoimintamallit. - Muotihallinta: Tuotemerkit, viestintä ja jakelu
Opi luomaan brändi-identiteetti, miten se voidaan muuntaa kuluttajakokemukseksi ja kuinka kommunikoida siitä onnistuneesti. - Muotihallinta: Tuotteet ja kokoelmat
Opi kaikki muotituotteesta, mukaan lukien eri muotituoteryhmien määrittely ja kokoelman rakentaminen. - Muotihallinta: Innovaatio, yrittäjyys ja kestävä kehitys
Katsokaa muodin tulevaisuutta keskittyen kestävyyteen ja yrittäjyyteen.
Kuinka ExpertTracks toimii
Liity ExpertTrackiin ja hallitse uusia taitoja valitsemallasi asiantuntija-alueella. Käy läpi sarja aihekeskeisiä kursseja omassa tahdissasi ja läpäise lopullinen arvio ansaita digitaalinen sertifikaattipalkinto, joka todistaa osaamisesi.
Liity 7 päivän ilmaiseen kokeiluun Päätä, sopiiko ExpertTrack sinulle, jolla on vapaa pääsy koko kurssien ja arviointien sarjaan viikon ajan. | Jatka oppimista 39 dollaria kuukaudessa Maksa kuukausittainen 39 dollarin tilausmaksu niin kauan kuin sinun tarvitsee suorittaa ExpertTrack. Voit oppia omaan tahtiisi ja peruuttaa milloin tahansa. | Ansaitse digitaalisia varmenteita Saat todistuksen jokaisesta suoritetusta kurssista ja läpäise loppututkinto ansaitaksesi digitaalisen sertifikaatin, jonka voit jakaa ammattiverkostosi kanssa. | Tule asiantuntijaksi Käytä erikoiskoulutusta edetäksesi urallasi tai rakenna asiantuntemusta alueilla, joista olet intohimoinen. |
Maailmanluokan oppiminen
Institut Français de la Mode (IFM)
IFM (Institut Français de la Mode) on tekstiili-, muoti-, ylellisyys- ja muotoiluteollisuuteen erikoistunut korkeakoulu, joka sijaitsee Pariisissa, Ranskassa.
Aloita oppiminen tänään - ilmainen 7 päivän kokeilu
Ilmaisen kokeilun jälkeen voit:
- Maksa 39 dollaria kuukaudessa jatkaaksesi oppimista verkossa
- Hallitse tilaustasi kokonaan; voit peruuttaa milloin tahansa
- Työskentele omaan tahtiisi ja aseta omat määräajat jokaisessa vaiheessa
- Maksa vain oppimisen aikana; tilaus peruutetaan automaattisesti, kun olet valmis
- Suorita online-arvioinnit, jotta voit testata tietosi ja todistaa taitosi
- Ansaitse digitaaliset kurssitodistukset ja lopullinen palkinto, jonka voit jakaa verkossa, mahdollisten työnantajien ja ammatillisen verkostosi kanssa
- Pidä pääsy suorittamiesi kurssien sisältöön myös tilauksesi päättymisen jälkeen
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
ExpertTrackin loppuun mennessä pystyt:
- Ymmärrä muotimarkkinoiden logiikka
- Määrittele muotituote
- Tutustu yrittäjyyteen muodissa
- Rakenna muotibrändi
- Kyseenalaista kestävä muoti
Kokemus vaaditaanTälle ExpertTrackille ei ole erityisiä pääsyvaatimuksia paitsi intohimo muotiliiketoimintaa kohtaan ja halu kasvaa ja erikoistua liiketoimintataitosi muotiammattilaisena. Tarvitset vahvan englannin kielen taidon, koska kurssi järjestetään englanniksi. | Päästä alkuunOlitpa liiketalouden opiskelija, joka haluaa erikoistua taitosi muotityöhön tai olet uranvaihtaja, joka yrittää murtautua muotialalle, tämä kurssi antaa sinulle perusteellisen pohjan muotiliiketoiminnassa useista ammatillisista näkökulmista. Kurssista on hyötyä opiskelijoiden ja ammattilaisten ohella, jos työskentelet jo muodin parissa tuotepäällikkönä, tuotekehittäjänä, suunnittelijana, mallistopäällikkönä, yrityskehittäjänä tai muodin PR- ja viestinnän parissa tuodaksesi osaamisesi ajan tasalle ja tämän päivän muotimarkkinoiden mukaisesti. |