Sosiaalisen median strategiakurssin luominen - Tieto- ja markkinointilaitos (IDM)
FutureLearn
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online United Kingdom
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
10 viikkoa
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 39 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 7 päivän ilmaisen kokeilusi jälkeen voit maksaa 39 dollaria kuukaudessa oppimisen jatkamiseksi verkossa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opi luomaan houkutteleva sosiaalisen median strategia, parantamaan tuotekuvaa ja sosiaalista sitoutumista verkossa ja mittaamaan tuloksia.
Opi luomaan sosiaalisen median strategia tavoitteiden asettamisesta tulosten mittaamiseen
Tämä ExpertTrack auttaa markkinoijoita ymmärtämään, kuinka luoda sosiaalisen median strategia tuotemerkilleen.
Opit sosiaalisen median ammattilaisten ja alalla työskentelevien asiantuntijoiden ohjauksessa kaiken siitä, miksi sosiaalinen sitoutuminen on avainasemassa ja kuinka valita oikea foorumi sosiaalisen median sisällön muotoihin, sosiaalisiin mittareihin ja analyysitietoihin.
Tämän ExpertTrack-ohjelman suorittamisen jälkeen sinulla on taidot luoda oma palkittu sosiaalisen median strategia.
Selvitä sosiaalisen sitoutumisen merkitys
Ensimmäisellä sosiaalisen median hallintakurssilla tällä ExpertTrackilla tutustut sosiaalisen sitoutumisen merkitykseen - sosiaalisen median strategian ytimeen.
Opit asettamaan tavoitteet ja suorituskykyindikaattorit SMART-tavoitekehyksen avulla varmistaaksesi, että sosiaalisen median kampanjasi tavoitteet ovat spesifisiä, mitattavia, saavutettavissa olevia, osuvia ja ajallisesti sidottuja. Katsot myös, miten osallistua sosiaaliseen kuunteluun, jotta voit seurata, mitä ihmiset sanovat brändistäsi verkossa.
Tämä antaa sinulle taidot aloittaa sosiaalisen median strategian luominen.
Ilmaise brändisi persoonallisuus sosiaalisen median sisällön kautta
Toinen kurssi keskittyy sosiaalisen median sisältöön ja brändin persoonallisuuden paljastamiseen verkossa.
Tunnistat parhaat alustat yleisön tavoittamiseksi ja julkaisemasi sisältö sosiaalisen sitoutumisen lisäämiseksi.
Opit kehittämään sekä suunniteltua että reaktiivista sosiaalisen median sisältöä osana strategiasi. Harkitse myös omistetun, ansaitun ja maksetun sosiaalisen median sisällön eroja ja sitä, miten voit perustella sosiaalisen median kampanjasi budjetin.
Suorita suoraa sosiaalisen median kampanjaa
Tämän ExpertTrackin viimeinen kurssi ottaa huomioon käynnissä olevan markkinointistrategian sosiaalisen median kampanjoiden jälkeen. Tarkastellaan, miten asiakaspalvelua voidaan tarjota sosiaalisen median kautta osana omnichannel-markkinointistrategiaa ja opit osallistumaan online-maineen hallintaan. Voit myös tutkia, miten olla tekemisissä vaikuttajien kanssa sosiaalisen median strategian tueksi, ennen kuin tutkit näitä tärkeitä sosiaalisen median analyyseja. Näiden ymmärtäminen auttaa sinua ymmärtämään paremmin yleisösi ja sosiaalisen median kampanjoidesi menestystä (ja puutteita).
Avaintaidot, jotka opit
- Vaikuttajien markkinointi
- Omikanavamarkkinointi
- Monikanavamarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Asiakaspalvelu
- Sosiaalisen median strategia
- Digitaalinen markkinointi
- Sosiaalisen median analytiikka
- Sosiaalisen median sisältö
- Markkinointi
Oppimistulokset
ExpertTrackin loppuun mennessä voit:
- Luo sosiaalisen median kampanjastrategioita, joilla on hyviä tuloksia monikanavaisessa ympäristössä.
- Aktivoi yleisö sosiaalisen median kautta.
- Määritä tehokkaat SMART-tavoitteet, jotka vastaavat liiketoiminta- ja markkinointitavoitteitasi.
- Kuuntele mitä yleisösi kertoo sinulle sosiaalisessa mediassa saadaksesi syvemmän ymmärryksen.
- Selitä, miten sosiaalisen median strategia parantaa suorituskykyäsi.
- Aloita oman sosiaalisen median strategian kirjoittaminen.
- Kehitä oma sosiaalisen median sisältöstrategia ja -suunnitelma.
- Asiakaspalveluvaatimusten hallinta sosiaalisen median kanavalla.
- Ymmärrä vaikuttajamarkkinointi sosiaalisen median alustojen kautta.
- Kerää hyödyllisiä tietoja, analysoi ja muutu käytännöllisiksi oivalluksiksi.
Tarvitaan kokemustaTämä ExpertTrack on suunnattu nykyisille tai tuleville sosiaalisen median johtajille tai monikanavaisille markkinointistrategeille. Perustietotaso tai kokemus sosiaalisen median kampanjoista olisi hyödyllistä kurssin sisällön ymmärtämisessä ja vertaisoppimisen edistämisessä. Ihannetapauksessa oppijat ovat luoneet ja lähettäneet sosiaalisen median sisältöä useille alustoille, ymmärtävät, miten tilastot kerätään sosiaalisen median alustoilta, ja he ovat työskennelleet sosiaalisen median kampanjoissa, jotka ovat osa monikanavaista markkinointistrategiaa. | Päästä alkuunTämä sosiaalisen median ExpertTrack on suunniteltu digitaalimarkkinoijille, jotka haluavat ymmärtää paremmin, miten luoda tehokkaita sosiaalisen median strategioita. Se olisi kiinnostava niille, jotka haluavat oppia ajattelemaan strategisemmin brändinsä sosiaalisesta mediasta, miten parantaa ja asettaa sosiaalisen sitoutumisen suunta ja ymmärtää sosiaalisen median roolia monikanavaisessa markkinointistrategiassa. Tämä voi sisältää sosiaalisen median johtajia, jotka haluavat parantaa tuloksia, ammattilaisia, jotka ovat kiinnostuneita siirtymään sosiaalisen median hallintaan, sekä markkinoinnin ammattilaisia, jotka haluavat erikoistua. |
ExpertTrack-kurssin yleiskatsaus
- Ymmärtäminen sosiaalisen median strategiasta
Opi luomaan sosiaalisen median strategia tällä digitaalisen markkinoinnin kurssilla sosiaalisen median johtajille. - Kuinka kehittää sosiaalisen median sisältöstrategiaa
Opi suunnittelemaan tehokas sisältö osana sosiaalisen median strategiaa tällä digitaalisen markkinoinnin kurssilla. - Sosiaalisen median kampanjan toteuttaminen: Asiakkaat, Vaikuttajien sitoutuminen, Analytics
Opi kuinka hallita tehokkaasti suoran sosiaalisen median kampanjoita, saada mukaan vaikuttajia ja saada oivalluksia sosiaalisen median analytiikasta
Kuinka ExpertTracks toimii
Liity ExpertTrackiin ja hallitse uusia taitoja valitsemallasi asiantuntija-alueella. Käy läpi sarja aihekeskeisiä kursseja omassa tahdissasi ja läpäise lopullinen arvio ansaita digitaalinen sertifikaattipalkinto, joka todistaa osaamisesi.
Liity 7 päivän ilmaiseen kokeiluun Päätä, sopiiko ExpertTrack sinulle, jolla on vapaa pääsy koko kurssien ja arviointien sarjaan viikon ajan. | Jatka oppimista 39 dollaria kuukaudessa Maksa kuukausittainen 39 dollarin tilausmaksu niin kauan kuin sinun tarvitsee suorittaa ExpertTrack. Voit oppia omaan tahtiisi ja peruuttaa milloin tahansa. | Ansaitse digitaalisia varmenteita Saat todistuksen jokaisesta suoritetusta kurssista ja läpäise loppututkinto ansaitaksesi digitaalisen sertifikaatin, jonka voit jakaa ammattiverkostosi kanssa. | Tule asiantuntijaksi Käytä erikoiskoulutusta edetäksesi urallasi tai rakenna asiantuntemusta alueilla, joista olet intohimoinen. |
Kenen kanssa opit?
Will Francis
Kirjoittaja, juontaja, kouluttaja ja puhuja tekniikassa ja sosiaalisessa mediassa.
Maailmanluokan oppiminen
Tieto- ja markkinointilaitos
Data & Marketing -instituutti, joka on osa Data & Marketing Associationia, on johtava elin tietojen ja markkinoinnin ammattilaisten ammatillisessa kehittämisessä.
Aloita oppiminen tänään - ilmainen 7 päivän kokeilu
Ilmaisen kokeilun jälkeen voit:
- Maksa 39 dollaria kuukaudessa jatkaaksesi oppimista verkossa
- Hallitse tilaustasi kokonaan; voit peruuttaa milloin tahansa
- Työskentele omaan tahtiisi ja aseta omat määräajat jokaisessa vaiheessa
- Maksa vain oppimisen aikana; tilaus peruutetaan automaattisesti, kun olet valmis
- Suorita online-arvioinnit, jotta voit testata tietosi ja todistaa taitosi
- Ansaitse digitaaliset kurssitodistukset ja lopullinen palkinto, jonka voit jakaa verkossa, mahdollisten työnantajien ja ammatillisen verkostosi kanssa
- Pidä pääsy suorittamiesi kurssien sisältöön myös tilauksesi päättymisen jälkeen
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Online Executive MBA digitaalisessa markkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa
- Oxford, Yhdistynyt kuningaskunta
Sosiaalisen median strategia: sitoutumisen, oivalluksen ja toimintojen luominen verkossa
- Cambridge, Yhdysvallat
Filosofian tohtori (Ph.D.) sosiaalisen median hallinnassa
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
- Bologna, Italia