
Online-digimarkkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin maisteri
Spain Online, Espanja
KESTO
12 up to 24 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 6 750 / per year
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Johdanto
Digitaalinen markkinointi on muodostunut olennaiseksi osaksi käytännössä minkä tahansa yrityksen markkinoinnin johtamista kaikilla toimialoilla. Digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan verkkomaisteri auttaa opiskelijoita löytämään digitaalisen markkinoinnin dynaamisen ja monimutkaisen alan ja tarjoaa sekä teoreettista että käytännön tietoa.
Ohjelman aikana käsitellyt pääalueet ovat verkkosivujen hallinta, UX, sähköpostimarkkinointi, digitaalisen markkinoinnin strategia ja markkinoinnin suunnittelu, hakukoneoptimointi (SEO), sisältömarkkinointi, liidien luominen, saapuva markkinointi, hakukonemarkkinointi (SEM), maineenhallinta verkossa, webinaareja, affiliate-markkinointia, sosiaalista mediaa ja sähköistä kaupankäyntiä.
Ohjelman kohokohdat
- Johtajuus digitaalisessa koulutuksessa Espanjassa.
- Tiedekunta, jolla on kokemusta digitaalisesta markkinoinnista ja sähköisestä kaupankäynnistä.
- Opiskelijoita 100 eri maasta.
- Useita yritysvierailuja ja käytännön tietoa.
- Tekemällä oppiminen -opetusmetodologia.
- Digimarkkinoijilla on suuri kysyntä ja he ovat palkatuimpia markkinoinnin ammattilaisia.
Opetussuunnitelma
Mitä opit
Maailmanlaajuisten johtajien johtamistaidot:
Digitaalisen markkinoinnin maisterin tutkinnon suorittaminen Barcelonassa valmistaa opiskelijoita johtamaan ryhmiä, neuvottelemaan ja kommunikoimaan tehokkaasti kansainvälisissä ympäristöissä, jotka hallitsevat erilaisia digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan projekteja.
Markkinoinnin johtamiseen sovellettu digitaalinen markkinointi:
Hanki tietoa digitaalisen markkinoinnin työkaluista ja tekniikoista, joita käytetään laajalti nykypäivän globaalissa markkinoinnissa.
Digitaalinen markkinointiviestintä:
Digitaalinen markkinointiviestinnän kenttä vastaa pohjimmiltaan perinteistä markkinointiviestintämixiä. Opiskelijat tottuvat digitaalisiin markkinoinnin viestinnän työkaluihin, joihin kuuluvat monien muiden lisäksi näyttömainokset ja pay-per-click -mainonta.
Verkkokaupan hallinta:
Opi pysymään relevanttina ja kilpailukykyisenä käyttämällä älykkäitä sähköisen kaupankäynnin ja sähköisen liiketoiminnan hallintaratkaisuja. Hanki taidot ja koulutus, joita tarvitaan menestyäksesi sähköisessä kaupankäynnissä, kun opiskelet digitaalisen markkinoinnin maisteriasi Barcelonassa.
Digistrategia:
Hanki pohja digitaalisen markkinoinnin strategioiden toteuttamiselle ja hyödynnä markkinoiden johtavia tietoteknologioita, jotka ovat muuttaneet liiketoimintamalleja viime aikoina.
Ohjelmarakenne:
- Tehokas tiimityö ja projektinhallinta (6 op)
- Strateginen johtaminen ja analytiikka (8 op)
- Taloustiede ja geopolitiikka (6 op)
- Strateginen markkinointi (6 op)
- Toiminnanhallinta (6 op)
- Johdon rahoitus (8 op)
- Digitaalinen muunnos, innovaatio ja teknologia (6 op)
- Business Intelligence Big Datan ja tekoälyn aikakaudella (6 op)
- Sosiaalisen median markkinointi (6 op)
- Verkko- ja mobiilimarkkinointi (6 op)
- Verkkokauppa ja digitaalinen asiakasuskollisuus (6 op)
Pääsymaksut
Rankingit
- Kauppakorkeakoulujen ja -ohjelmien akkreditointineuvoston (ACBSP)akkreditoima
- QS Ranking System palkitsee viiden tähden kauppakorkeakouluna opetuksen laadusta
- Ainoa korkea-asteen oppilaitos Espanjassa, jonka Microsoft on akkreditoinut digitaalisen koulutuksen johtajaksi
- Sai 3 huippupistettä U-Multirankissa tutkimuksen, opetuksen ja oppimisen sekä kansainvälisen suuntautumisenosastoista
Uramahdollisuudet
Online Master in Digital Marketing valmistaa opiskelijoita astumaan vallankumoukselliseen teknologiateollisuuteen. GBSB Global Business Schoolista digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan maisterintutkintonsa suorittavat opiskelijat aseistetaan uusimmilla digitaalisen markkinoinnin konsepteilla ja tekniikoilla, jotka valmistavat heitä jännittävään tulevaisuuteen tällä suositulla alalla.
UUSI TUOTEKEHITYSJOHTAJA
VERKKOMAINEHALLINTA (ORM)
VERKKOKAUPANKÄYTTÄJÄ
KULUTTAJA-/DIGITAALINEN YLEISÖANALYYTIKO
DIGITAALINEN MARKKINOINTIJOHTAJA
CRM MANAGER (ASIAKASSUHTEIDEN HALLINTA)
TUOTEPÄÄLLIKKÖ
SISÄLTÖPÄÄLLIKKÖ
DIGITAALINEN VIESTINTÄ JA DIGITAALINEN MEDIA MANAGER
SEO- JA VERKKOSIJOITUSHALLINTA
DIGITAALINEN OMAISUUSANALyyTIKO
Digitaaliset markkinoijat ovat erittäin kysyttyjä, ja he ovat yhä eniten palkattua markkinoinnin ammattilaista.

Galleria
Ohjelman tulos
Knowledge:
- Hänellä on kattava erikoisosaaminen ja ymmärrys siitä, kuinka kulttuuriset, taloudelliset, poliittiset ja tekniset puitteet vaikuttavat johtamiskäytäntöihin ja kuinka niitä voidaan hallita tehokkaasti;
- Tunnistaa ja arvioi liiketoiminnan suunnittelussa ja päätöksenteossa tarvittavia teoreettisia lähestymistapoja. Näihin kuuluu ideoita, jotka tukevat päätösten mallintamista ja hallintaa useilla eri toiminta-alueilla;
- Hänellä on asiaankuuluvaa tietoa organisaatioista ja niiden roolista kestävän liiketoiminnan harjoittamisessa niiden toimintaympäristössä ja siitä, miten niitä johdetaan eettisten sääntöjen ja yhteiskuntavastuun mukaisesti;
- Hänellä on kriittinen ymmärrys liiketoiminnan jatkuvuuden hallinnasta, mukaan lukien tiedot mahdollisista riskeistä ja sääntely-ympäristöistä, jotka voivat vaikuttaa liiketoimintaan;
- Hänellä on kattava tietämys menetelmistä hallita innovaatioprosesseja ja digitaalisia teknologioita, joilla on kysyntää, sekä digitaalitekniikan vaikutuksista yksilöihin ja yhteiskuntiin;
- Tunnistaa ja arvioi keskeisiä kysymyksiä, jotka liittyvät inhimillisten elementtien hallintaan johtaessaan projekteja, kuten ryhmätyötä, viestintää, motivaatiota ja monimuotoisuutta;
- Hänellä on kattava ja kriittinen ymmärrys tärkeimmistä ajankohtaisista tutkimuskysymyksistä johtamisessa sekä tietyllä toimialalla tai toiminnallisella alueella, joka kiinnostaa henkilökohtaista ammatillista kiinnostusta;
- Hänellä on monialainen teoreettinen ja käytännöllinen tietämys johtamisesta tietyllä toimialalla tai toiminnallisella alueella, joka kiinnostaa henkilökohtaisesti ja ammatillisesti.
taidot:
- Suorittaa kriittisen arvioinnin ja analyysin liiketoimintaympäristöstä ja strategisen liikkeenjohdon pääkonsepteista, rakenteista ja lähestymistavoista epätäydellisillä tai rajoitetuilla tiedoilla;
- Osoittaa kykyä käyttää erikoistaitoja päätöksenteossa ja globaalien strategioiden luomisessa erilaisissa liiketoiminnoissa, digitaalisessa transformaatiossa ja rahoituksessa sopeutuakseen nopeasti muuttuvaan liiketoimintaympäristöön;
- Osoittaa johtamistaitoja, joita tarvitaan ryhmien vahvistamiseen, inspiroimiseen ja johtamiseen, innovaatioon ja luovaan ongelmanratkaisuun yrityksen johtamisen aikana;
- Kehittää uusia taitoja vastauksena uusiin tietoihin ja tekniikoihin liikkeenjohdon alalla, mukaan lukien digitaaliset taidot ja nykyaikaisen teknologian käyttö;
- Kehittää kyvyn tunnistaa ja arvioida liiketoiminta-, digitaaliseen ja taloudelliseen ympäristöön liittyviä riskejä ja suunnitella strategioita tiettyjen johtamisriskien lieventämiseksi;
- Valvoo ja ylläpitää asianmukaisten liiketoimintamääräysten noudattamista ja muotoilee käytännön vastauksia liiketoiminnan harjoittamiseen liittyviin juridisiin ja ulkoiseen ympäristöön liittyviin haasteisiin;
- Osoittaa kykyä käyttää liiketoimintaanalytiikkaan viittaavaa dataa liiketoimintastrategioiden ja toimintojen ennustamiseen ja toteuttamiseen;
- Osoittaa kykyä käyttää johtamisen tietoja ja taitoja tutkimuksen tekemiseen tietyllä toimialalla tai toiminnallisella alueella, joka kiinnostaa henkilökohtaista ammatillista kiinnostusta, ottaen huomioon synteesin tarpeen, tavoitteiden asettamisen, metodologisen prosessin ja strategioiden soveltamisen;
- Osoita johtamisen erikoisosaamista, johon sisältyy johtamistehtävän suorittamiseen liittyvien sosiaalisten ja eettisten vastuiden pohtiminen.
valmiudet:
- Osoittaa kykyä vastata tärkeimpiin poliittisiin, taloudellisiin, sosiaalisiin ja teknologisiin muuttujiin ja muotoilla prioriteetteja ja strategioita, jotka ovat välttämättömiä organisaation menestymiselle maailmanlaajuiset näkymät ja suuntaukset huomioon ottaen;
- Hallitsee liiketoimintaprojekteja luomalla globaalin vision, joka sisältää kaikki liiketoiminnan kehityksen osa-alueet ja rakentaa innovaatiot ja kulttuurisen monimuotoisuuden eduksi monimutkaisissa ja arvaamattomissa liiketoimintaympäristöissä, jotka vaativat uusia strategisia lähestymistapoja;
- On vastuussa ihmisten johtamisesta ja johtamisen harjoittamisesta sitoutuen demokraattisiin arvoihin ja kestävyyteen omaksumalla oppimiseen, palveluun ja sosiaaliseen osallisuuteen perustuvat käytännöt;
- Osoittaa itsenäisyyttä henkilökohtaisen kehityksen ja elinikäisen oppimisen suunnassa, jota voidaan soveltaa liiketoimintaympäristöön;
- Luo tutkimukseen perustuvan diagnoosin johtamisen ongelmiin integroimalla tietoa uusilta tai poikkitieteellisiltä aloilta johtamiseen ja tekee arviota puutteellisen tai rajallisen tiedon perusteella;
- Osallistuu kriittiseen analyysiin johtamisen alalla ja osoittaa itsenäistä ajattelua, arviointia ja ongelmanratkaisua näyttöön perustuvien argumenttien tukemana;
- Ota vastuu johtamisen tai henkilökohtaisen ammatillisen kiinnostuksen kohteena olevan tietyn toimialan/toiminnallisen alueen ammatillisen tietämyksen lisäämisestä tunnistamalla olemassa oleva liiketoimintaongelma ja tekemällä alkuperäistä tutkimusta.