Modernin markkinoinnin kandidaatti
Hodges University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Fort Myers, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
40 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 595 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjelmat alkavat joka toinen kuukausi; Pyydämme hakemuksia 30 päivää ennen kurssin aloittamista
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Nykyaikainen koulutus korkean kysynnän markkinoinnin alalla
- Hodgesin Modern Marketing -ohjelma tarjoaa sinulle markkinoinnin ja digitaalisen suunnittelun koulutusta yhdistettynä vankkaan liiketoiminnan perusopetukseen, joka on suunniteltu valmistamaan sinut palkitseviin markkinointitehtäviin.
- Tutustu tutkimukseen perustuvan markkinoinnin teorian käytännön soveltamiseen yhdistettynä laajaan luovan ja digitaalisen suunnittelun taitojen kehittämiseen.
- Kehitä taitoja bränditietoisuuden rakentamisessa, asiakasuskollisuuden vahvistamisessa useilla alustoilla ja viestintäkanavilla, kuten TV:ssä, radiossa, printissä, digitaalisessa, SEO:ssa ja sähköisessä kaupankäynnissä.
- Valmentaa opiskelijoita sosiaalisen median sisällön kehittämiseen ja hallintaan.
- Hanki pääsy markkinointitutkimustietokantoihin ja opi tulkitsemaan tutkimustietoja.
- Tutustu geomiekkailu-, sosio-demografiaan, psykografiaan ja muihin olennaisiin verkkomarkkinoinnin työkaluihin.
- Ihanteellinen tutkinto luoville, analyyttisille, yhteistyökykyisille, määräaikaan tähtääville ja energisille henkilöille.
- Opiskelijat osallistuvat joko harjoitteluun tai huippuprojektiin, joka osoittaa heidän markkinointitaitojaan ennen valmistumista.
Miksi Hodges U -markkinointiohjelma?
- Hanki sekä digitaalisen suunnittelun että markkinoinnin taidot, jotka auttavat sinua saavuttamaan kilpailuetua markkinoilla.
- Saat käytännönläheistä koulutusta, jonka tarkoituksena on auttaa opiskelijoita kehittämään kilpailuetua korkean tason markkinoinnin taidoissa.
- Osallistu monipuoliseen koulutusohjelmaan, joka keskittyy auttamaan opiskelijoita ymmärtämään, mikä motivoi ostajia. Tämä ymmärrys muuttuu taidoiksi, kuten asiakkaiden sitoutumisen lisäämiseen, tuloksen kasvattamiseen, ostokäyttäytymiseen vaikuttamiseen, tavaroiden/palvelujen edistämiseen ja organisaation suorituskyvyn parantamiseen.
- Valmentaa opiskelijat, joilla on tarvittava koulutus työskennelläkseen useilla eri aloilla, kuten koulutus, teknologia, terveydenhuolto, liike-elämä, ympäristö, urheilu, rahoitus, lakiasiat ja muut.
- Johnson School of Business on nimetty Top Business Schooliksi Floridassa.
- Hodges on International Accreditation Council for Business Education (IACBE) akkreditoima.
- Hodges 2019 parhaiden online-kandidaatin tutkintojen joukossa Floridassa.
- Hodges valittiin vuoden 2020 graafisen suunnittelun 15 parhaan online-kandidaatin joukkoon.
Palvelut
Galleria
Uramahdollisuudet
Kuumimmat työt:
- Kirjanpitovastaava
- Mainos- tai promootiopäällikkö
- Markkinointipäällikkö
- Markkinatutkimuksen analyytikko
- Media Planner
- Tuotantopäällikkö
Ohjelman lukukausimaksu
Opiskelijoiden suosittelut
Rankingit
- Upeat kauppakorkeakoulut: Online-liiketoiminnan tutkintomahdollisuudet Floridassa
- Military Times: Paras eläinlääkärille: Yliopistot 2020 ja 2021
- Ylimmän johdon tutkinnot: opas online-opistoille Floridassa
- Online-koulujen opas: 2020 parhaat online-opistot Floridassa
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Alue I: Moderni markkinointi ja brändäyskomponentti
- Johdatus talouslaskentaan
- Johdatus johdon kirjanpitoon
- Liiketoimintalaki
- Sähköinen kaupankäynti
- Viestintä, kulttuuri ja yhteisö
- Johdatus liiketoimintaan
- Graafinen suunnittelu I
- Verkkosuunnittelu I
- Verkkosuunnittelu II
- Monisivuinen suunnittelu
- Suunnittelu tyypin kanssa
- Mainonnan suunnittelu
- Markkinoinnin periaatteet
- Johdon toimintaperiaatteet
- Muuttujat monimuotoisuuden ja osallisuuden hallinnassa
- Johtaminen, kehittäminen ja valvonta
- Sosiaalisen median ja yhteistyöteknologioiden organisaatiosovellukset
- Kuluttajan käyttäytyminen
- Markkinointi Capstone
- Markkinointitutkimus
- Markkinointistrategia
- Hinnoittelustrategia
- Tuotekehitys ja brändäys
- Palvelut Markkinointi
Moderni markkinointi- ja brändäyskomponentti yhteensä: 72
Alue II: Yleissivistävä osa
- Englanninkielinen sävellys I
- Englanninkielinen kokoonpano II
- Tilastot
- Makrotaloustiede
- Mikrotaloustiede
- Tietokonesovellukset
- Yleissivistävä humanistiset tieteet
- Yleissivistävä valinnainen aine (suositus: MAT1033 tai MGF1106)
- Yleissivistävän koulutuksen valinnainen (suositus: SLS1103)
- Yleissivistävä koulutus
Yleissivistävä osa yhteensä: 30
Alue III: valinnainen komponentti
- Valinnainen
Valinnainen osa yhteensä: 9