MBA Digitaalinen markkinointi erikoisalalla sähköisessä kaupankäynnissä tai myynnissä
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
1500 tuntia
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
COP 30 655 625 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Tämän MBA-ohjelman avulla voit hankkia globaalin ja integroidun vision liiketoiminnan johtamisesta eri liiketoiminta-alueiden hoidossa samalla kun opiskelet digitaalisen markkinoinnin perusteellisia materiaaleja. Lisäksi sen avulla voit erikoistua myyntiin tai sähköiseen kaupankäyntiin.
Double Degree - Universidad Europea de Monterrey
Eurooppalaisen tutkinnon suorittaneen instituutin ja Monterreyn yliopiston kanssa tehdyn sopimuksen ansiosta tälle MBA-ohjelmalle tarjotaan kaksinkertainen korkea arvovalta kansainvälisellä tasolla.
Miksi valita tämä MBA?
Sinusta tulee ammattilainen, joka on pätevä pitämään johtotehtäviä tai keskitason tehtäviä, digitaalinen markkinointi, oppiminen uusimpien multimediauutisien, strategioiden, tekniikoiden ja työkalujen avulla verkkoympäristössä.
- Sen avulla pystyt vastaamaan menestyksekkäästi digitaalisen muutoksen haasteeseen organisaatioissa.
- Se antaa sinulle kokonaisvaltaisen näkemyksen yrityksestä ja digitaalisesta markkinoinnista, jolloin ymmärrät tämän alueen merkityksen organisaation strategisten tavoitteiden saavuttamisessa.
- Tutkitaan uusimpia verkkomarkkinointityökaluja ja -suuntauksia sekä niiden kaupallisia vaikutuksia.
- Voit valita reittisuunnitelman verkkokaupassa tai myynnissä, antamalla arvosanan arvosanalle ja hankkimalla ylimääräisen tutkintotodistuksen valitusta erikoisuudesta riippuen.
- Googlen valitsema asiantuntijakouluttaja kouluttaa sinut Google AdWords -sertifikaatin (Shopping Advertising) saamiseksi.
Läheisyys ja personointi
Opiskelijoiden, opettajien ja ohjaajien yhteydenpito on jatkuvaa virtuaalialustan kautta.
- Materiaalien täydellinen saatavuus (24/7).
- Epäselvyyksien nostaminen milloin tahansa.
- Jatkuva viestintä keskustelufoorumien kautta.
Tämän ja sisällön rakenteen ansiosta ohjelmien arviointi on pohjimmiltaan käytännöllistä.
Opetussuunnitelma
Ohjelmoida
yhteisiä aiheita
- Erittäin tehokkaiden tiimien johtajuus
- Digitaalinen markkinointi ja digitaaliset trendit
- Inbound-markkinointi, digitaalinen mainonta ja sosiaalisen median markkinointi
- CRM ja asiakashankinta ja -hallinta. Sähköpostimarkkinoinnista kumppaniksi
- Mobiilimarkkinointi
- Rahoitus yritysten päätöksentekoon
- Hakukoneen paikannus. Google Adwords. SEO, SEM ja PPC
- Analyysi, data ja digitaalinen tutkimus
- Strateginen suunta: Kilpailukykyisen huippuosaamisen etsintä
- Yritysyrittäjyys ja liiketoimintasuunnitelma
- TFM. Google Shopping -sertifikaatti
Myyntireitti
- Digitaalinen myynti. Yhteistyötalous ja strategiset liittoutumat
- Jakelukanavat: Omnichannel
- Kaupallisen johtamisen haasteet digitaalisessa yhteiskunnassa: myynnin hallinta ja suunnittelu
- Markkinoinnin ja myynnin trendit ja haasteet – Luentosarja
Verkkokaupan reittisuunnitelma
- Sähköinen kaupankäynti: nykytilanne ja trendit. Suunnittelu ja markkinointi
- Sähköisen kaupankäynnin alustat, mallit ja hallinta
- Business Intelligence ja Analytics sovellettiin sähköiseen kaupankäyntiin
- Sähköisen kaupankäynnin trendit ja haasteet – Luentosarja
Apurahat ja rahoitus
Opintotuki - Rahoitus
Instituutilla on stipendiohjelma , joka voi kattaa jopa 35% lukukausikustannuksista. Jokaisessa haussa tarjotaan rajoitettu määrä stipendejä hakijoiden henkilökohtaisen, ammatillisen tai taloudellisen tilanteen perusteella.
On myös erityisiä rahoitusehtoja, joiden avulla opiskelijat voivat vastata kurssin kustannuksista lykkäysjärjestelmän kautta.