Maisteri asiakaskokemuksessa - verkossa
INESDI Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 7 200 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Indesdin maisteri asiakaskokemuksesta antaa sinulle tarvittavat taidot johtaa strategisia päätöksiä, joiden tarkoituksena on maksimoida asiakassuhde ja tyytyväisyysmalli, oppia ennakoimaan heidän tarpeitaan ja toiveitaan nykyisessä suuressa epävarmuudessa ja kilpailutilanteessa, luomaan ja toteuttamaan muutoksia organisaatioissa , jotta he saisivat kilpailuedun asettamalla kuluttajan strategiansa keskipisteeseen.
Tämän ohjelman suorittaminen antaa mahdollisuuden hankkia uusia taitoja ja kykyjä, jotta sitä opiskelevat ammattilaiset voivat johtaa menestyksekkäästi projekteja asiakaskokemuksen alalla omissa yrityksissään ja siten vastata nykyisen liiketoimintaympäristön tarpeisiin.
Syitä opiskella Inesdissä
- Metodologia
Metodologiamme mukautuu täysin aikasi ja tarpeisiisi, joten pystymme yhdistämään akateemisen elämäsi henkilökohtaiseen ja työelämään. Lisäksi saat ohjelman aikana kaiken tarvittavan tuen, jotta voit kehittyä ammatillisesti ja henkilökohtaisesti. - Henkilöstö
Opit oman alansa ja liiketoiminta-alueensa johtavilta toimijoilta, jotka ovat aktiivisia. Tiedekuntamme on ensikäden kosketuksissa alalla tapahtuviin muutoksiin sekä kehitteillä oleviin uusiin trendeihin, työkaluihin ja toimintoihin. - ThinkDigital Challenge
Työskentelet maisterin loppuprojektissa, jonka toimitilat pohjautuvat huippuyritysten todellisiin tarpeisiin. Lisäksi aloitat työskentelyn sen parissa alusta alkaen, jotta voit soveltaa kaikkea hankkimaasi tietoa koko ohjelman ajan. - vaiheessa
Erilaisissa kasvokkain tapahtuvissa toimissa tapaat luokkatovereita, opettajia ja kouluun liittyviä yrityksiä. Pääset osallistumaan verkostoitumisdynamiikkaan, projektiesittelyihin, mestarikursseihin ja yritysvierailuihin koko viikon ajan. Lisäksi sinulla on käytössäsi coworking.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Master in Customer Experience on rakennettu 10 moduuliin, jotka on järjestetty 3 lohkoon, joista jokainen on 5 ECTS, sekä lopullinen 10 ECTS: n master -projekti. Jokainen moduuli kestää yhden kuukauden ja suoritetaan asynkronisesti, eli opiskelijat suorittavat yhden moduulin kuukaudessa.
- Moduuli 1. - Määritä ja kehitä asiakaskokemusstrategia
- Moduuli 2. - Konteksti- ja monikanavaiset sisältöstrategiat
- Moduuli 3. - Kuluttajien käyttäytymistä ennakoivien kokemusten suunnittelu neuromarkkinoinnin kautta
- Moduuli 4. - Mittaa ja optimoi asiakaskokemus
- Moduuli 5. - Dynaaminen asiakassuhteen hallinta
- Moduuli 6. - MarTech -strategian käyttäminen dynaamisten asiakaskokemusten edistämiseksi
- Moduuli 7. - ROI: n mittaus ja seuranta koko asiakkaan elinkaaren ajan
- Moduuli 8. - Työkokemus
- Moduuli 9. - CX: n käyttöönotto organisaatiossa. OKR
- Moduuli 10. - ABM -kokemus. Tilipohjainen markkinointi + CX + B2B
Lopullinen Master -projekti
Se on akateeminen-käytännöllinen työ, jonka opiskelijat suorittavat poikittain. Tämän työn tavoitteena on edistää maisterin tutkintoon liittyvien tietojen, menetelmien ja työkalujen käytännön soveltamista.
Ohjelman tulos
- Ymmärtää maailmanlaajuisten asiakaskokemusstrategioiden luomisen ja priorisoinnin merkitys kuluttajamatkan jokaisessa vaiheessa
- Suunnittele ja toteuta dynaamisia kokemuksia, joissa on monikanavaisia vaikutuksia, jotka ovat merkityksellisiä asiakkaalle ja jotka tuottavat mitattavaa tuottoa liiketoiminnan kasvulle
- Saat asiaankuuluvia oivalluksia asiakastietojen analysoinnista asiakastiedon avulla
- Opi innovatiivisimmista markkinointitekniikoista uusien asiakassuhdemallien hankkimiseksi, säilyttämiseksi ja laajentamiseksi
- Mittaa ja optimoi aloitteet, jotka vaikuttavat CX: ään asiakkaan elinkaaren aikana
- Hanki tarvittavat taidot minkä tahansa organisaation asettamiseksi CX -strategioiden toteuttamisen tuottamaan arvoon ja hanki tarvittavat resurssit sen toteuttamiseen
Barcelonassa sijaitseva Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) perustettiin vuonna 1971 ja siitä lähtien siitä on tullut yksi Euroopan johtavista ammattikorkeakouluista. Se on julkinen tutkimus- ja korkeakoululaitos insinöörin, arkkitehtuurin, tieteen ja tekniikan aloilla.
Ohjelman päätyttyä opiskelijat ansaitsevat:
- Oma titteli Inesdi Digital Business Schoolilta
- UPC: n akkreditoima oma tutkinto, jos yliopiston vaatimukset täyttyvät ohjelman lopussa
Uramahdollisuudet
Ohjelman päätyttyä opiskelijat varustetaan ainutlaatuisella uraprofiililla, joka valmistaa heidät seuraaviin tehtäviin:
- Kokemusjohtaja (CXO - Chief Customer Officer)
- Käyttäjäkokemuksen konsultti
- Vuorovaikutussuunnittelija
- Tuotteen tai palvelun suunnittelupäällikkö