Markkinointi-, viestintä- ja muotitapahtumien järjestäjä
LCI Barcelona
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Opetuskieli: espanja
Markkinoinnin, viestinnän ja muotitapahtumien maisterin päätehtävänä on kouluttaa tulevia ammattilaisia, jotka voivat tunnistaa, arvioida ja valita markkinamahdollisuuksia, luoda optimaalisia strategioita viestinnän ja tuotekuvan alalla alalla innovaatio on jatkuvaa ja erittäin kilpailukykyistä. Ammattilaiset, jotka pystyvät sijoittamaan tuotteen markkinoille ja tekemään sen tunnetuksi joko mainoskampanjoiden, lehdistön tai tapahtuman järjestämisen kautta.
TAVOITTEET
• Kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kehittämään ja toteuttamaan kaupallisia strategioita tuotemerkeissä ja muotituotteissa.
• Tarjoa tarvittavat välineet, joilla voidaan suunnitella ja toteuttaa alan markkinointiyrityksiä.
• Harjoittele hallitsemaan, koordinoimaan ja tuottamaan muotitapahtumia sekä määrittele kunkin tapahtuman asianmukainen viestintästrategia.
Johon se suuntaa
• Valmistuneet tai korkeakoulututkijat, jotka haluavat työskennellä muotialan yrityksessä, markkinointi- ja / tai viestintäosastoissa.
• Muodin ammattilaiset ja muilta alueilta, jotka ovat kiinnostuneita muodostamaan osa tätä aluetta, erityisesti markkinointi- ja / tai viestintäosastolla.
TOIMIVALTA
• Kommunikoida ideoita ja projekteja asiakkaille, väitä kohtuullisesti, osaa arvioida ehdotuksia ja kanavoida vuoropuhelua.
• Ymmärrä viestintäprosessiin vaikuttavien elementtien käyttäytyminen, hallitse viestinnän teknologiset resurssit ja arvioi niiden vaikutusta muotisuunnittelun prosesseihin ja tuotteisiin.
• Analysoi, arvioi ja tarkistaa hankkeiden tuottavuuden muodollisten innovaatioiden, liiketoiminnan johtamisen ja markkinoiden kysynnän perusteella.
• Hallitse kieliä ja virallisia ilmaisun ja viestinnän resursseja.
• Järjestä, ohjaa ja / tai koordinoi työryhmiä ja osaa sopeutua monialaisiin ryhmiin.
• Ratkaise ongelmia ja tee päätöksiä, jotka vastaavat toteutettavan työn tavoitteita.
• Käytä tehokkaasti tieto- ja viestintätekniikkaa ja sen sovelluksia muotialaan liittyvissä projekteissa.
• Kerää mielekästä tietoa, analysoi sitä ja hallinnoi sitä asianmukaisesti.
• Analysoi markkinatutkimuksia ja niiden vaikutusta uusien hankkeiden kehittämiseen.
• Tiedä taloudellinen ja organisatorinen kehys, jossa liiketoiminta tapahtuu.
PROFESSIONAL DEPARTURES
• Tuotepäällikkö
• Projektipäällikkö
• Brändijohtaja
• Vähittäiskaupan johtaja
• Vastaa markkinoinnista ja / tai viestinnästä muotialan yrityksissä
• Markkinatutkija
• Vastaa kaupan markkinoinnista
• Muoti-median päällikkö
• Markkinointikonsultti alalla
• Tilinjohtaja
• Luova mainonta
• Muotitoimittaja
• Tapahtuman tuottaja
TUTKIMUSOHJELMA
→ ENSIMMÄINEN SEMESTER
Muotitapahtumien järjestö
MODUULI I (9 op)
Jalankulkusillan valmistus
SISÄLTÖ
> Paradin kehittäminen
> PR ja mainonta
TAVOITTEET
> On voitava järjestää ja kehittää muotinäytös.
> Osaa suunnitella viestintä- ja PR-strategia muotinäytölle.
MODUULI II (9 op)
Luovat ja kaupalliset strategiat
SISÄLTÖ
> Messut
> Showroomit
TAVOITTEET
> Opi koordinoimaan muotikokoelmien esittelyä näyttelytilojen tai erikoistuneiden messujen kautta.
> Analysoi erilaiset messut, joita on olemassa sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla, jotta voidaan määritellä sopivin tuotemerkin tai tuotteen mukaan.
MODUULI III (9 op)
Muiden tapahtumien suunnittelu ja kehittäminen
SISÄLTÖ
> Avajaiset ja yleissopimukset
> Näyttelyt
TAVOITTEET
> On voitava järjestää muotituotteisiin liittyvä näyttely, avaus tai yleissopimus.
> Tiedä, kuinka valita sopivimmat toimittajat jokaiselle tilaisuudelle.
> Opi neuvottelemaan talousarvioita, jotka ovat johdonmukaisia ja sopivia itse tapahtumaan ja yrityksen todellisiin tarpeisiin.
MODUULI IV (3 op)
opinnäytetyö
Muotikokoelman esitystavan suunnitteleminen katutasolla tai näyttely messuilla, näyttelytiloissa, kokouksissa ja aukkoissa.
→ TOINEN SEMESTER
Muotimainonta ja viestintä
MODUULI I (14 op)
Markkinointitekniikat
SISÄLTÖ
> Muotituotteen markkinat ja kuluttajat
> Markkinointipolitiikat ja strategiat alalla
> Markkinointisuunnitelma muoti
TAVOITTEET
> Tunnista ja arvioi muotimarkkinat markkinointistrategian laatimiseksi tiettyjen tavoitteiden mukaisesti.
> On pystyttävä suunnittelemaan, toteuttamaan ja toteuttamaan markkinointisuunnitelmia tällä alalla.
> Tiedä, miten eri strategioita ja markkinointikäytäntöjä sovelletaan kussakin tapauksessa.
MODUULI II (13 op)
viestintätekniikoita
SISÄLTÖ
> Viestintä
> Journalismi ja sosiaaliset verkostot
> Mainonta
TAVOITTEET
> Tunnista ja analysoi muotiyrityksen kommunikaatiotarpeet.
> Osaavat käyttää sekä perinteisiä että digitaalisia viestintävälineitä.
> Määrittele ja määrittele tavoitteet sekä suunnittele muotiteollisuudelle ominaiset viestintätoimet.
> Kykenee koordinoimaan viestintätoimia.
> Hallitse eri journalististen lajityyppien perustyökaluja voidakseen tehokkaasti välittää muotiyritysten uutisia.
> Erottele eri mainosvälineet ja määritä, mikä soveltuu parhaiten lähetettävään viestiin.
> Tunne useita mainonnan luontistrategioita ja osaa soveltaa niitä käytetyn median tai tuen mukaan.
MODUULI III (3 op)
opinnäytetyö
Viestintä- ja markkinointisuunnitelman kehittäminen muotialan yritykselle.
→ YRITYKSEN KÄYTÄNNÖT
(Valinnainen)
Opiskelijalla on mahdollisuus harjoittaa harjoittelua yhdessä LCI: n Barcelonan työpankkiin kuuluvista yrityksistä. Tässä todellisessa työympäristössä voit soveltaa kaikkia ohjelman aikana hankittuja tietoja ja työkaluja.
YRITYKSEN KÄYTÄNNÖT
Maisteriohjelman opiskelijat voivat tehdä ammatillisia harjoittelujaksoja Job Bankin kautta, joka on suunniteltu helpottamaan heidän pääsyä työmaailmaan. LCI Barcelona liittyy useisiin muotoilun maailman yrityksiin ja laitoksiin, joiden avulla opiskelijat voivat harjoitella näissä yrityksissä todellisen ammatillisen kontekstin aikana hankittujen taitojen ja tietojen testaamiseksi.
PORTAFOLIO
LCI: n koulutusverkoston tarjoaman työkalun ansiosta Job Bank on kansainvälinen. Se on kaikkien verkoston opiskelijoiden yhteinen verkkoympäristö, jonka avulla LCI Barcelonan opiskelijat ja valmistuneet voivat jakaa salkkujaan ja soveltaa kaikissa maissa sijaitsevien yritysten tarjoamia työpaikkoja ja harjoittelujaksoja, joissa verkostolla on kampus ja nuorten kykyjä tarvitaan