MASM Accredited Online Master: Myynnin hallinta [Viimeiset 3 paikkaa käytettävissä]
Life Learning
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Milan, Italia
Kieli (kielet
Italialainen
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 249 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Alkuperäinen hinta: 1000 €
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Life Learning esittelee uuden ja ennennäkemätön ”MASM: Executive Master in myynnin johtamisen” Rodrigo di Lauro, johtaja johtokunnan Life Learning .
Miksi valita kurssi?
Päällikön tavoitteena on kouluttaa ja ohjata myyntipäälliköitä asiakashankinta- ja muuntamisjärjestelmän suunnittelussa, mikä on seurausta sujuvasta ja toimivasta viestinnästä markkinointi- ja myyntialojen välillä liiketoimintaympäristössä. Konkreettisena tavoitteena on tarjota opiskelijoille teknistä tietoa ja kykyä ymmärtää järjestelmän toimintamekanismit.
Vahvista kaupallisia osastoja ajattelutavan, myyntistrategioiden ja vaikutusmahdollisuuksien suhteen näyttämällä sinulle saapuvat muunnosjärjestelmät, automatisoidut ja "paikan päällä" lähtevät prosessit ja keskeiset mallit linkInin käyttämiseksi myynnin hallintatyökaluna osaston laajentamiseksi. .
Paradigma strategioista tiettyjen asiakashankintajärjestelmien mukaisesti, erityisesti Facebook-mainosten ja Google Ads-toimintojen suorittaminen, jotta voidaan tunnistaa yleisösi, miten tavoittaa se, miten se liikkuu verkossa ja antaa sinulle täydellisen ja tehokkaan analyysin asiakkaan suorituskyvystä. mainoksesi.
Päällikössä olevan bonusmateriaalin lisäksi sinulla on mahdollisuus oppituntien lopussa varata 30 minuutin myyntiharjoittelupuhelu suoraan Rodrigo di Lauron luo saadaksesi ammattimaista strategista neuvontaa.
Mitä opit tällä kurssilla?
Rekisteröidy nyt verkkokurssille "MASM: Executive Master in Sales Management" ja pääset oppitunteihini, joista opit:
- Myynti-, tiiminhallinta- ja voimaantumisstrategiat;
- Myyntivalmennuksen ja ajattelutavan asettamisen toimintastrategiat, joiden tavoitteena on jatkuva parantaminen;
- Myyntiosaston johto: toiminta, strategia, raportointi;
- Saapuva muunnosjärjestelmä ja lähtevät prosessit mahdollisuuksien ja "paikan päällä" myynnin automatisoimiseksi;
- Käyttää Facebook-mainoksia ja luoda Google Ads-kampanjoita;
- Voit tarkistaa markkinointikampanjoidesi tulokset seurantapikseleillä.
- Määritä mainostesi KPI: t.