Markkinoinnin kandidaatti
London School of Design and Marketing (ES)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Espanja, Englanti, Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
30 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 11 385 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 3 450,00 puntaa (3 tasoa) - rekisteröinti: 180 £
Johdanto
Olemme verkko-opetusohjelmien tarjoaja, jolla on toimipisteet Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Ohjelmamme opetetaan kaikille kolmella kielellä.
Miksi markkinoinnin tutkinto?
Globaalilla ja erittäin kilpailukykyisellä aikakaudella yritysten on erotuttava toisistaan ja hankittava erikoistuneita henkilöresursseja. Tämä tarve lisää hakua korkeasti koulutetuille ammattilaisille, joilla on kehittyneitä markkinointitietoja, vahvoja ongelmanratkaisutaitoja ja luovia ajatteluja.
Lontoon suunnittelun ja markkinoinnin koulun markkinointitutkinto on tärkeä askel urassasi ja tarjoaa sinulle kolme työkalua:
- Tieto: vahvan tietämyksen hankkiminen käsitteistä, työkaluista, malleista ja käytännöistä;
- Valmiudet: kyky luoda, suunnitella, toteuttaa ja ohjata onnistuneita hankkeita;
- Asenne: tärkeiden henkilökohtaisten ominaisuuksien kehittäminen, kuten strateginen ajattelu, metodologia, itsenäisyys, joustavuus ja luottamus.
Markkinoinnin LSDM-tutkinto on yksinomaan verkossa, ja se on saatavilla englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Henkilökunta
Opettajamme koostuu pätevistä, arvostetuista ja kokeneista opettajista. Tohtoriohjelman akateemisen tason lisäksi he esittävät konsolidoituja ammattiurheita, jotka yhdistävät akateemisen osan työmarkkinoille.
Tutor Center
LSDM-opiskelijoille lähetetään viikoittain tutorikeskus, joka koostuu Markkinointiin erikoistuneista tutoreista, joilla on mestarit ja useita vuosia todistettu kokemus. Meidän Tutor Center on saatavilla myös englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Galleria
Opetussuunnitelma
Markkinointitutkintomme on 100% verkossa, luotu oppimaan opiskelijoidemme saatavuuden mukaan ja ilman kiinteää aikataulua. Toisin sanoen LSDM -opiskelijat voivat määrittää milloin ja missä he voivat käyttää sisältöämme. Vain lopulliset tehtävät ja tietyt esitykset suunnitellaan kiinteään aikatauluun, joka ilmoitetaan aikanaan LSDM -opiskelijoille.
Noin 30 kuukauden kuluttua LSDM -opiskelijat ovat suorittaneet markkinointitutkintomme, jonka on luonut University of the Creative Arts (UCA), joka on yksi Ison -Britannian parhaista erikoisyliopistoista.
Tällä kurssilla hyväksytyt opetus- ja oppimismenetelmät:
- Opetetaan espanjaa, englantia ja portugalia;
- Kurssi, joka koostuu kolmesta tasosta, yhteensä 26 opetussuunnitelmayksikköä;
- Yksiköiden sisältö on asynkronista ja järjestetty viikkoteemojen mukaan;
- Voit käyttää sisältöä milloin ja missä haluat;
- Tutor -keskuksemme toimii tuki- ja vuorovaikutustyökaluna opiskelijoillemme;
- Online -resurssit (kuten luennot, seminaarit ja keskustelut, opetusohjelmat ja palauteistunnot, foorumit, online -keskusteluryhmät ja käytännön harjoitukset).
Kurssin yleiskatsaus
Johdanto
Koulutuksemme markkinoinnissa on luotu niille, jotka haluavat hankkia uusia taitoja, tietoa markkinoinnista, markkinointiratkaisujen ja ehdotusten edistämisestä. Kurssimme luova ja strateginen ajattelu on markkinoinnin johtamisen eturintamassa ja tarjoaa LSDM -opiskelijoille tietoa ja ymmärrystä markkinointikäytännöistä liiketoimintaympäristöissä. Sen erittäin käytännöllinen komponentti antaa LSDM -opiskelijoille mahdollisuuden luoda kaavio markkinoinnin hallintastrategioista sekä analyysi- ja arviointiprosesseista ja -tekniikoista.
Oppimisvalmiudet
Markkinointitutkintomme valmistelee ammattilaisia markkinoinnin ja johtamisen eri aloille tarjoamalla edistyneen ja laajan korkeakoulutuksen, jota koordinoi ja tukee viimeisin tieteen ja teknologian kehitys. LSDM -tutkinnon opintosuunnitelma on kehitetty ja jaettu kolmeen eri vaiheeseen:
Vaihe 1
Ensimmäinen vaihe, joka vastaa kurssimme ensimmäistä vuotta, pyrkii tarjoamaan opiskelijoille tietoa ja ymmärrystä käsitteistä, työkaluista ja malleista sekä vastaavista keskinäisistä suhteista markkinointitiedon pääalueilla. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijoiden odotetaan pystyvän määrittelemään markkinoinnin hallintaan liittyvät liiketoimintakonseptit ja ongelmat sekä soveltamaan tutkimusvälineitä ja -menetelmiä. Yleensä kehitetään seuraavia ominaisuuksia:
- Syvä ymmärrys markkinointikonseptista, sen laajuudesta ja merkityksestä nykyään;
- Nykyisten hallintamallien integrointi ja ymmärtäminen DDA -trilogian (diagnoosi, päätös, toiminta) perusteella;
- Perustuu vakaaseen diagnoosiin, mahdollisuuksien ikkunoiden tunnistamiseen;
- Diagnoosin ja markkinointistrategian tasapaino;
- Strategioiden kalibrointi ja päätöksenteko, tavoitteiden esittäminen, segmentointi, keskittyminen, paikannus ja markkinointiyhdistelmä;
- Toimintasuunnitelmissa keskityttiin toteuttamisperiaatteisiin, joissa keskityttiin yksilöiden ja organisaatioiden tyytyväisyyteen ja jotka olivat samalla liiketoiminnan ja ympäristötavoitteiden mukaisia.
Vaihe 2
Toinen vaihe, joka vastaa kurssimme toista vuotta, pyrkii tarjoamaan LSDM -opiskelijoille taitoja, jotka auttavat heitä suunnittelemaan, ohjaamaan ja saattamaan päätökseen aiemmin hankittuja tietoja koskevia hankkeita. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijat kehittävät tutkimustaitojaan ja voivat luoda raportteja tiedoista, ideoista, johtopäätöksistä ja / tai suosituksista, laatia laadukkaita esityksiä, käyttää tilastollisia työkaluja tietojen keräämiseen, analysointiin ja tulkintaan, hyödyntää mahdollisuuksia henkilökohtaiseen kehitykseen ja kokeilla uusia ideoita ja käyttäytymismalleja.
Vaihe 3
Kolmas vaihe, joka vastaa kurssimme kolmatta vuotta, pyrkii vahvistamaan kurssin aiemmissa yksiköissä hankitun tiedon ja edistymään luottamuksella, realismilla ja yrittäjyydellä. Tässä vaiheessa LSDM -opiskelijat kehittävät lopullisen kurssiprojektinsa näiden tehtävien avulla:
- Joustavuus: kyky hallita erilaisia hankkeita ja näkökulmia;
- Luottamus: usko omiin kykyihisi ja suoritukseesi;
- Realismi: arvioi nopeasti kykysi;
- Yrittäjyys: kyky kehittää ja myydä idea, tuote tai palvelu;
- Ole avoin mieli ja kansainvälinen ajattelu, kehittämällä ennakoivaa käyttäytymistä.
Uramahdollisuudet
Markkinointitutkintomme on tarkoitettu opiskelijoille, ammattilaisille, johtajille ja yrittäjille, joilla on kunnianhimoa tai vakiintunut ura markkinointialalla. Markkinointikoulutuksemme opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä viestintävirastoissa, yrityksissä eri myyntialueilla tai jotka kehittävät tuotteita tai palveluita, markkinatutkimuksia, digitaalista markkinointia ja mainontaa, ottamalla vastaan markkinoinnin johtajien, mainosten, asiakkaiden johtajien tehtävät, liikkeenjohtajia mm.